načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Profesionální telefonování -- 57 kapitol o obchodním telefonování – Dušan Jílek

Profesionální telefonování -- 57 kapitol o obchodním telefonování

Kniha: Profesionální telefonování
Autor: Dušan Jílek
Podtitul: 57 kapitol o obchodním telefonování

Kniha "Profesionální telefonování" je napsaná jako pomůcka pro vedení telefonních hovorů v obchodní praxi firem, speciálně v segmentu B2B (firmy obchodují s firmami). Je určena prodejcům, obchodníkům, obchodním zástupcům, ... (celý popis)
0
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost
rozbalKdy zboží dostanu
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Powerprint
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2021
Počet stran: 146
Rozměr: 22 cm
Vydání: 2. rozšířené vydání
Skupina třídění: Informační věda
Jazyk: česky
Vazba: kniha, kroužková vazba
Datum vydání: 18.05.2021
ISBN: 9788075683755
EAN: 9788075683755
Popis

Kniha "Profesionální telefonování" je napsaná jako pomůcka pro vedení telefonních hovorů v obchodní praxi firem, speciálně v segmentu B2B (firmy obchodují s firmami).

Je určena prodejcům, obchodníkům, obchodním zástupcům, technickým konzultantům a pracovníkům obchodních oddělení či zákaznického servisu.

Druhé vydání je rozšířené o aktivní telefonování v dobách krize (např. koronavirové pandemie).

V 57 kapitolách najdete rozbor a popis dovedností a postupů pro úspěšné telefonování. Postupně se seznámíte s tím, jak se připravit a začít aktivně telefonovat. Jak domlouvat termíny schůzek nebo prezentací. Jak umět komunikovat s různými typy lidí. Jak po telefonu sdělit obchodní nabídku i jak zvládat námitky a další dovednosti.

Oproti prvnímu vydání přibylo porovnání, co je vhodné řešit osobní, telefonickou nebo e-mailovou komunikací. Druhé vydání je však zejména rozšířené o kapitoly, které se zaměřují na aktivní obchodní telefonování v časech krize. Popisuje, jak provést průzkumný telefonát a jak na něj navázat cíleným aktivním voláním s konkrétní nabídkou.

Kniha poslouží nováčkům jako dobrý návod k tomu, aby se do telefonování rychle pustili a dosáhli očekávaných výsledků. Pokročilým a zkušeným obchodníkům přinese tipy a nápady, jak postupovat v některých specifických situacích - každý se může v něčem zlepšit.

Knihu má praktický formát A5 a je svázána do kroužkové vazby. Pohodlně se v ní listuje a může ležet otevřená na správném místě na vašem pracovním stole. (zaměřeno na B2B praxi)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Dušan Jílek - další tituly autora:
Profesionální telefonování Profesionální telefonování
Manažer jako druhé řemeslo Manažer jako druhé řemeslo
Jak to mám všechno stihnout -- Návod na stanovování priorit a zvládání času Jak to mám všechno stihnout
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.