načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Profesionální fundraising – Jana Ledvinová

Profesionální fundraising
-1%
sleva

Kniha: Profesionální fundraising
Autor: Jana Ledvinová

Příručka z oblasti financování neziskového kulturního sektoru přináší informace o profesionálním fundraisingu a jeho zavedení do systému řízení organizace, s důrazem na prodrobný rozbor nástrojů pro stanovení hlavních strategií a cílů ... (celý popis)
Titul doručujeme za 12 pracovních dní (poslední kusy u dodavatele, dodání s pravděpodobností 90%)
Vaše cena s DPH:  199 Kč 197
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
6,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Akademie múzických umění
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2014
Počet stran: 132
Rozměr: 201x131
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Management. Řízení
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: Praha, Akademie múzických umění v Praze, 2013
EAN: 9788073312947
Popis / resumé

Příručka z oblasti financování neziskového kulturního sektoru přináší informace o profesionálním fundraisingu a jeho zavedení do systému řízení organizace, s důrazem na prodrobný rozbor nástrojů pro stanovení hlavních strategií a cílů fundraisingu.

Popis nakladatele

Financování kultury v České republice je dlouhodobě spojeno především s podporou z veřejných zdrojů. V posledních letech však tato podpora plošně ubývá, kdežto nároky na financování naopak narůstají. Dlouhodobé zajištění kvalitních kulturních projektů se neobejde bez změn a diverzifikace systému financování organizací. Zapojení soukromých dárců a práce s nimi, tedy „fundraising“, je jedním z klíčových přístupů, které mohou úbytek veřejných zdrojů a možný úpadek odvrátit. Kniha se zabývá profesionálním fundraisingem a jeho zavedením do systému řízení organizací. První část nabízí nástroje pro revizi připravenosti organizace na fundraising a výčet relevantních oblastí managementu. Následuje podrobný rozbor nástrojů pro stanovení hlavních strategií a cílů fundraisingu. Na něj navazuje metodika vytipování a vyhledávání dárců a dárcovských skupin vhodných pro konkrétní organizaci. Motivace dárců a sestavení fundraisingového argumentu se již věnují konkrétním dárcovským kategoriím. Podle těchto kategorií je členěn i přehled metod fundraisingu a příklady jejich využití v kulturních organizacích. Poslední kapitola nabízí zajímavé srovnání fundraisingu pro kulturní instituce v USA a v České republice. Kniha nabízí komplexní přehled nástrojů k tomu, jak nastavit systém fundraisingu v organizaci, propojit jej s ostatními činnostmi a obohatit zdroje financování o další, převážně soukromé a dlouhodobě stabilní zdroje. (jak se osvobodit od finanční závislosti)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.