načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Profesiografické otázky učitelství - Taťána Göbelová; Alena Seberová

Profesiografické otázky učitelství
-7%
sleva

Kniha: Profesiografické otázky učitelství
Autor: Taťána Göbelová; Alena Seberová

V první kapitole publikace jsou analyzována vybraná teoretická východiska profesionalizace učitelství související s kritérii efektivity školního vzdělávání, rozvoje profesionality a ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  229 Kč 213
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,1
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Ostravská univerzita - Univerzitní knihkupectví
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 102
Rozměr: 165x235
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Organizace výuky a vzdělávání
Jazyk: česky
Datum vydání: 12.11.2012
Nakladatelské údaje: Ostrava, Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2012
ISBN: 978-80-7464-197-8
EAN: 9788074641978
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

V první kapitole publikace jsou analyzována vybraná teoretická východiska profesionalizace učitelství související s kritérii efektivity školního vzdělávání, rozvoje profesionality a modelu profesních charakteristik. Následující kapitola je zaměřena na teoretické přístupy v pojetích a modelech profesiografie jako analýzy profesí ve vztahu k aspektům a komponentám profese. Kapitola třetí představuje metodologická východiska výsledky profesiografického výzkumu zaměřeného na mapování reality výkonu učitelské profese v dimenzi časové zátěže vykonávaných pracovních činností. Čtvrtá kapitola zpracovává témata související s vytvářením profesní identity jako jádra učitelské profese. V páté kapitole se autorky opět pokouší překročit hranici analýzy profese popisem pracovních činností a zaměřují pozornost na motivační faktory pracovního výkonu.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Taťána Göbelová; Alena Seberová - další tituly autora:
Profesní hodnoty a etické principy v práci učitele Profesní hodnoty a etické principy v práci učitele
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

OBSAH

1 BÝT UČITELEM..................................................................................................................6

1.2 P rofese u č ite le....................................................................................................................8

1.3 R ozvoj p ro fe sio n a lity.......................................................................................................9

1.4 M odel p ro fesn ích ch ara k teristik ja k o m odel „efek tiv n ích u č ite lů “ 14

1.5 P rofese učitele a je h o p ro fesn ích činn o sti ve v ztah u k p rin c ip ů m

efek tiv n íh o v y u č o v á n í.............................................................................................................16

LITERATURA..............................................................................................................................23

2 PROFESIOGRAFIE A DIMENZE ANALÝZY PRÁCE.........................................25

2.1 P ro fesio g ram a m e to d o lo g ick é strateg ie je h o t v o r b y........................................27

2.1.1 Komplexní verze profesiogram u.........................................................................29

2.1.2 Informační profesiogram učitele primárního vzdělávání...............................33

LITERATURA:............................................................................................................................40

3 PROFESIOGRAGIE UČITELE PRIMÁRNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ - PRACOVNÍ

ČINNOSTI A JEJICH VÝZKUMNÁ REFLEXE...............................................................42

3.1 K om p arace výsled k ů p ro fesio g rafick ý ch v ý z k u m ů............................................49

LITERATURA..............................................................................................................................53

4 PROFESNÍ IDENTITA A PROFESNÍ HODNOTY UČITELE.............................55

4.1 Profesní identita u č i te le..............................................................................................55

4.2 Profesní hod n o ty u č ite le..................................................................................................56

4.3 V ýzk u m p ro fesn ích h o d n o t stu d en tů u čitelstv í a u čitelů p rim árn íh o

v z d ě lá v á n í...................................................................................................................................60

LITERATURA..............................................................................................................................67

5 PROFESNÍ POTŘEBY V DIMENZI PRACOVNÍ SPOKOJENOSTI UČITELŮ

..................................................................................................................................................69

5.1 V ýzk u m spokojenosti u čitelů s k v alito u p raco v n ích p o d m ín e k.....................76

LITERATURA..............................................................................................................................86

ZÁVĚRY.........................................................................................................................................88

SEZNAM TABULEK A GRAFŮ.............................................................................................91

PŘÍLOHY.......................................................................................................................................92

REJSTŘÍK...................................................................................................................................102




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist