načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Prodej problémovým zákazníkům -- Klíč k vyjednávání a přesvědčování - 3., rozšířené vydání - Nicolas Caron

Prodej problémovým zákazníkům -- Klíč k vyjednávání a přesvědčování -  3., rozšířené vydání
-15%
sleva

Kniha: Prodej problémovým zákazníkům -- Klíč k vyjednávání a přesvědčování
Autor: Nicolas Caron
Podtitul: 3., rozšířené vydání

Příručka určená profesionálním obchodníkům a obchodním manažerům nabízí soubor technik v oblasti prodeje, které umožní dosáhnout obchodních úspěchů. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  339 Kč 288
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
9,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 272
Rozměr: 167×240
Úprava: il
Vydání: 2. české vyd.
Název originálu: Vedre aux clients difficiles
Spolupracovali: překlad Eva Černá, Ludmila Desbrosseová
Vazba: brožovaná vazba
Datum vydání: 1.2.2012
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2012
ISBN: 978-80-247-4049-2
EAN: 9788024740492
Popis / resumé

Příručka určená profesionálním obchodníkům a obchodním manažerům nabízí soubor technik v oblasti prodeje, které umožní dosáhnout obchodních úspěchů.

Popis nakladatele

Úspěšná kniha špičkového francouzského konzultanta ukazuje efektivní techniky prodeje, které pomohou profesionálním obchodníkům, prodejcům, obchodním manažerům, vedoucím a trenérům obchodních týmů dosáhnout vynikajících výkonů a odlišit se od konkurence. Dozvíte se, jak přimět zákazníka ke spolupráci, jak oslovit zákazníka, který nemá zájem, jak získat informace k vypracování úspěšné nabídky, jak překonávat námitky, jak zvládnout zpochybnění prodejní ceny a efektivně přistoupit k uzavření prodeje, jak udržovat dobré vztahy se zákazníky. Již třetí vydání této ceněné knihy přináší nové strategie prodeje, které vycházejí ze současného stavu trhu a vyšších požadavků zákazníka, a dále zcela novou kapitolu o tom, jak v náročném prostředí současného trhu pracovat s vlastní motivací, udržovat pozitivní přístup a překonávat negativní vlivy. (klíč k vyjednávání a přesvědčování)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Nicolas Caron - další tituly autora:
Ke knize "Prodej problémovým zákazníkům -- Klíč k vyjednávání a přesvědčování - 3., rozšířené vydání" doporučujeme také:
12 fází úspěšných prodejních rozhovorů 12 fází úspěšných prodejních rozhovorů
Obchodní dovednosti Obchodní dovednosti
Jak prodávat, když nikdo nekupuje -- ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou Jak prodávat, když nikdo nekupuje
Satanské metody vyjednávání -- Jak je využívat a jak se jim bránit Satanské metody vyjednávání
Jak myslí špičkový obchodník -- Co odlišuje ty nejlepší od průměrných Jak myslí špičkový obchodník
Zlatá pravidla obchodního vyjednávání -- Jak obhájit své ceny a marže a stát se mistrem ve vyjednávání Zlatá pravidla obchodního vyjednávání
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist