načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Prodej problémovým zákazníkům -- Klíč k vyjednávání a přesvědčování – 3., rozšířené vydání – Nicolas Caron

Fungujeme! Vážení zákazníci, nařízením vlády jsou od 22. 10. 2020 z preventivních důvodů zavřeny některé naše pobočky. Knihy si ale můžete nadále objednávat s doručením Českou poštou, GLS, Zásilkovnou či s vyzvednutím na některých našich výdejnách. Tyto objednávky vyřizujeme v běžném režimu, stejně tak nákup e-knih a dalších elektronických produktů. Bližší informace naleznete zde
Prodej problémovým zákazníkům -- Klíč k vyjednávání a přesvědčování -  3., rozšířené vydání
-15%
sleva

Kniha: Prodej problémovým zákazníkům -- Klíč k vyjednávání a přesvědčování
Autor: Nicolas Caron
Podtitul: 3., rozšířené vydání

Příručka určená profesionálním obchodníkům a obchodním manažerům nabízí soubor technik v oblasti prodeje, které umožní dosáhnout obchodních úspěchů. ... (celý popis)
288
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost
Alternativy:

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 272
Rozměr: 167×240
Úprava: il
Vydání: 2. české vyd.
Název originálu: Vedre aux clients difficiles
Spolupracovali: překlad Eva Černá, Ludmila Desbrosseová
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Vazba: brožovaná vazba
Datum vydání: 1.2.2012
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2012
ISBN: 978-80-247-4049-2
EAN: 9788024740492
Popis / resumé

Příručka určená profesionálním obchodníkům a obchodním manažerům nabízí soubor technik v oblasti prodeje, které umožní dosáhnout obchodních úspěchů.

Popis nakladatele

Úspěšná kniha špičkového francouzského konzultanta ukazuje efektivní techniky prodeje, které pomohou profesionálním obchodníkům, prodejcům, obchodním manažerům, vedoucím a trenérům obchodních týmů dosáhnout vynikajících výkonů a odlišit se od konkurence. Dozvíte se, jak přimět zákazníka ke spolupráci, jak oslovit zákazníka, který nemá zájem, jak získat informace k vypracování úspěšné nabídky, jak překonávat námitky, jak zvládnout zpochybnění prodejní ceny a efektivně přistoupit k uzavření prodeje, jak udržovat dobré vztahy se zákazníky. Již třetí vydání této ceněné knihy přináší nové strategie prodeje, které vycházejí ze současného stavu trhu a vyšších požadavků zákazníka, a dále zcela novou kapitolu o tom, jak v náročném prostředí současného trhu pracovat s vlastní motivací, udržovat pozitivní přístup a překonávat negativní vlivy. (klíč k vyjednávání a přesvědčování)

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Prodej problémovým zákazníkům Prodej problémovým zákazníkům
Caron Nicolas
Cena: 288 Kč
Přesvědčování Přesvědčování
Lakhani David
Cena: 253 Kč
Psychologie přesvědčování Psychologie přesvědčování
Gálik Stanislav
Cena: 169 Kč
Zlatá pravidla obchodního vyjednávání Zlatá pravidla obchodního vyjednávání
Korda Philippe
Cena: 271 Kč
Zlatá pravidla obchodního vyjednávání Zlatá pravidla obchodního vyjednávání
Korda Phillippe
Cena: 271 Kč
Ke knize "Prodej problémovým zákazníkům -- Klíč k vyjednávání a přesvědčování - 3., rozšířené vydání" doporučujeme také:
Obchodní dovednosti Obchodní dovednosti
Jak prodávat, když nikdo nekupuje -- ...a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou Jak prodávat, když nikdo nekupuje
Satanské metody vyjednávání -- Jak je využívat a jak se jim bránit Satanské metody vyjednávání
Zlatá pravidla obchodního vyjednávání -- Jak obhájit své ceny a marže a stát se mistrem ve vyjednávání Zlatá pravidla obchodního vyjednávání
Psychologie obchodní činnosti pro střední odborná učiliště Psychologie obchodní činnosti pro střední odborná učiliště
Sandlerova pravidla Sandlerova pravidla
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.