načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Prodávejte a buďte nejlepší! – Josef Moravec

Prodávejte a buďte nejlepší!
-11%
sleva

Kniha: Prodávejte a buďte nejlepší!
Autor: Josef Moravec

- - Autor, čerpající z dlouholetých zkušeností v prodeji a v roli úspěšného lektora/trenéra, se zaměřuje na praktické příklady v obchodní praxi. Příklady popisují reálné situace, ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  290 Kč 258
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2% 80%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Motiv Press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 256
Rozměr: 170 x 235 mm mm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vydání první
Skupina třídění: Obchod
Vazba: brožovaná
Barevnost: černobílá
ISBN: 978-80-87981-18-4
EAN: 9788087981184
Popis



Autor, čerpající z dlouholetých zkušeností v prodeji a v roli úspěšného lektora/trenéra, se zaměřuje na praktické příklady v obchodní praxi. Příklady popisují reálné situace, do kterých se obchodník skutečně dostává. Vysvětluje, jak chování prodejce v konkrétní situaci působí, co vyvolává a jaké může mít důsledky.
Kniha je psaná srozumitelným jazykem, s historkami, které dobře ilustrují, jak je prodejní činnost pestrá a různorodá. Rodícím se prodejcům kniha pomůže najít směr a správnou cestu. Zkušeným umožní sebereflexi, připomene stereotypy, kterým podléháme, a dodá motivaci k vyzkoušení nových technik. Pokud chcete aktivně pracovat na sebezdokonalení a navyšování prodejních výsledků, tato kniha vám bude skvělým průvodcem.
Dozvíte se, jak pracovat na sobě, poznávat typy zákazníků, jejich osobnost a volit styl komunikace tak, aby působil motivačně. Čtenář – obchodník porozumí klíčové roli vztahů, řízení rozhovoru, emoční inteligenci, odhalování potřeb klientů, příčinám a řešení případného konfliktu s klienty, ale i nátlakovým a manipulativním technikám některých zákazníků, a dalším situacím z obchodní praxe.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist