načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Prodávat je lidské -- Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní – Daniel H. Pink

Prodávat je lidské -- Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní
-11%
sleva

Elektronická kniha: Prodávat je lidské
Autor: Daniel H. Pink
Podnázev: Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní

Nové strategie a techniky ze světa prodeje. Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšnou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  249 Kč 222
+
-
7,4
bo za nákup
Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3%hodnoceni - 69.3% 77%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Jan Melvil publishing
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2013
Počet stran: 256
Rozměr: 22 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: To sell is human
Spolupracovali: překlad Viktor Horák
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: V Brně, Jan Melvil, 2013
ISBN: 978-80-87270-63-9
Popis / resumé

Nové strategie a techniky ze světa prodeje. Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšnou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe připraven. Již nelze pracovat podle prodejních scénářů, manipulovat nebo cokoliv zatajovat. Z prodeje se stal proces spolupráce partnerů, v kterém je výhodou umění improvizace a jedinou funkční zbraní je pokora. Daniel Pink umně kombinuje poznatky z psychologie a sociologie se zkušenostmi, příběhy a pozorováním těch, kteří umějí prodat, aniž by mnohdy tušili, že to dělají. Vítejte ve světě obchodu, který už nikdy nebude jako dřív; éra nových obchodníků právě začala!

Popis nakladatele

„Neotřelý pohled na umění prodávat, spojující výsledky společenských věd, vlastního výzkumu a sebraných příběhů. ... Ohromně zábavné a užitečné.“
– Forbes

„Silniční mapa, která nás ostatní dovede k našim vlastním prezentacím.“
– Chicago Tribune

Přesvědčujete kolegy, aby přijali váš nápad? –  Prodáváte . Rádi byste získali pro své podnikání investora? –  Prodáváte . Přemlouváte děti, aby se učily? –  Zase prodáváte . Ať jsme zaměstnanci, podnikatelé, rodiče, učitelé… trávíme naše dny snahou působit na ostatní. Přesvědčujeme, ubezpečujeme a ovlivňujeme druhé, aby se vzdali něčeho, co mají, výměnou za to, co máme my. Ať se nám to líbí nebo ne, všichni prodáváme.

Tohle není jen další kniha o prodeji a pro prodejce.
Autor knihy, Daniel H. Pink, předkládá nový pohled na složité umění prodeje, přičemž své poznatky opírá o četné sociologické studie a výzkumy. Svět se změnil, co dříve platilo a fungovalo, dnes neplatí nebo je přinejmenším neefektivní. Na téměř posvátném pravidle prodejců „pokaždé uzavři obchod“ a po léta uplatňovaných metodách nezůstal kámen na kameni. Vztah prodejce a zákazníka je jiný, rovnocenný. Prodejce dávno nedrží trumfy v rukou jako dřív. Jeho role při uzavírání obchodu se změnila. A Pink formuluje novou trojici zásadních vlastností, které by si měl osvojit každý, kdo to s prodejem myslí vážně.
A jako správný obchodník vám autor nabízí několik užitečných „vzorků zdarma“ – soubory zcela konkrétních nástrojů, tipů, rad a cvičení, které byly pečlivě vytvořeny tak, abyste novému světu prodávání opravdu porozuměli a dosáhli úspěchu.

V knize se taky dozvíte
Jak neprodávat věci, ale zážitky. Jak umět plavat v oceánu odmítnutí. Co je to jednoslovný kapitál. Proč pomáhá tázací samomluva. Co je podstatou pixarské prezentace. Jaké jsou nové formy prezentace obchodních nabídek. Proč jsou důležitá tři základní pravidla improvizačního divadla.

O autorovi
Daniel H. Pink je americký autor pěti knih věnujících se obchodní, pracovní a manažerské tématice. Jeho knihy byly přeloženy do 33 jazyků. Píše články pro The New York Times, Harvard Business Review, Fast Company a Wired. Přednáší ve firmách a na univerzitách celého světa. V roce 2011 byl v žebříčku Thinkers50 zařazen mezi 50 nejvlivnějších myslitelů světa v oblasti managementu. Žije se svou ženou a třemi dětmi ve Washingtonu, DC.

(překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní)
Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Daniel H. Pink - další tituly autora:
Úplně nová mysl -- Proč budoucnost patří pravým hemisférám Úplně nová mysl
Prodávat je lidské Prodávat je lidské
Drive Pohon -- Překvapivá pravda o tom, co nás motivuje! Drive Pohon
Kdy (Věda a umění dokonalého načasování) Kdy (Věda a umění dokonalého načasování)
 (audio-kniha)
Drive – Překvapivá pravda o tom, co nás motivuje! Drive – Překvapivá pravda o tom, co nás motivuje!
 (audio-kniha)
Kdy Kdy
 
K elektronické knize "Prodávat je lidské -- Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní" doporučujeme také:
 (e-book)
Restart -- průvodce podnikatelským minimalismem Restart
 (e-book)
Začněte s proč Začněte s proč
 (e-book)
Čtyřhodinový pracovní týden -- Nemarněte celé dny v práci, žijte kdekoli a staňte se „novým bohatým“ Čtyřhodinový pracovní týden
 (e-book)
Nikdy nedělej kompromis -- aneb Vyjednávej tak, jako by ti šlo o život Nikdy nedělej kompromis
 (e-book)
Startup za pakatel -- Objevte způsob, jak pracovat na sebe a živit se tím, co vás baví Startup za pakatel
 (e-book)
Konec prokrastinace -- Jak přestat odkládat a začít žít naplno Konec prokrastinace
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.