načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Procesní řízení pro manažery -- Jak zařídit, aby lidé věděli, chtěli, uměli i mohli – Roman Fišer

Procesní řízení pro manažery -- Jak zařídit, aby lidé věděli, chtěli, uměli i mohli

Elektronická kniha: Procesní řízení pro manažery
Autor: Roman Fišer
Podnázev: Jak zařídit, aby lidé věděli, chtěli, uměli i mohli

Procesní řízení a jeho zavádění ve firmách nebo jiných organizacích. Příručka obsahuje výklady o lidských zdrojích, následuje přehled prvků ovlivňujících procesní řízení (organizační struktura, kultura organizace a manažerský styl), ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  212
+
-
7,1
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
elektronická forma ELEKTRONICKÁ
KNIHA

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI, PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2014
Počet stran: 173
Rozměr: 24 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Management. Řízení
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2014
ISBN: 978-80-247-5038-5
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Procesní řízení a jeho zavádění ve firmách nebo jiných organizacích. Příručka obsahuje výklady o lidských zdrojích, následuje přehled prvků ovlivňujících procesní řízení (organizační struktura, kultura organizace a manažerský styl), průvodce zaváděním procesního řízení, vymezení pojmu kompetence, podstata strategické kompetence firmy, přehled kompetenčních modelů, jednotlivé kroky vedoucí ke zlepšování podniku nebo využití softwaru při procesním řízení.

Popis nakladatele

Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků. Zkušený autor s vysvětluje, že přechod od funkčního k procesnímu řízení není mechanická záležitost, ale že jeho úspěšnost je determinována třemi klíčovými proměnnými – způsobem organizování (Struktura), způsobem řízení (Styl) a skutečným zažitým chováním lidí (Kultura). Poznáním a postupným ovlivňováním těchto prvků může management firmy ovlivňovat skutečný potenciál, které procesní řízení do organizace přináší. Návazně na tyto proměnné kniha definuje čtyři základní úrovně zralosti procesního řízení – Konektivitu, Efektivitu, Flexibilitu a Dynamiku – a pro každou úroveň pak odpovídající metody a nástroje procesního řízení. Kniha vychází z patnáctiletých zkušeností autora v oboru a popsaná metoda je přihlášená k registraci ochranné známky PROMO – PRocess Maturity Orchestration. (jak zařídit, aby lidé věděli, chtěli, uměli i mohli)

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
K elektronické knize "Procesní řízení pro manažery -- Jak zařídit, aby lidé věděli, chtěli, uměli i mohli" doporučujeme také:
 (e-book)
Zlepšování podnikových procesů Zlepšování podnikových procesů
 (e-book)
Tvorba informačních systémů -- Principy, metodiky, architektury Tvorba informačních systémů
 (e-book)
5 kroků k úspěšnému projektu -- 22 šablon klíčových dokumentů a 3 kompletní reálné projekty 5 kroků k úspěšnému projektu
 (e-book)
Procesně řízená organizace Procesně řízená organizace
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.