načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Procesní řízení pro manažery -- Jak zařídit, aby lidé věděli, chtěli, uměli i mohli – Roman Fišer

Procesní řízení pro manažery -- Jak zařídit, aby lidé věděli, chtěli, uměli i mohli
-15%
sleva

Kniha: Procesní řízení pro manažery
Autor: Roman Fišer
Podtitul: Jak zařídit, aby lidé věděli, chtěli, uměli i mohli

Procesní řízení a jeho zavádění ve firmách nebo jiných organizacích. Příručka obsahuje výklady o lidských zdrojích, následuje přehled prvků ovlivňujících procesní řízení ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  249 Kč 212
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,1
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2014
Počet stran: 176
Rozměr: 167×240
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Management. Řízení
Vazba: brožovaná
Datum vydání: 24.1.2014
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2014
ISBN: 978-80-247-5038-5
EAN: 9788024750385
Popis / resumé

Procesní řízení a jeho zavádění ve firmách nebo jiných organizacích. Příručka obsahuje výklady o lidských zdrojích, následuje přehled prvků ovlivňujících procesní řízení (organizační struktura, kultura organizace a manažerský styl), průvodce zaváděním procesního řízení, vymezení pojmu kompetence, podstata strategické kompetence firmy, přehled kompetenčních modelů, jednotlivé kroky vedoucí ke zlepšování podniku nebo využití softwaru při procesním řízení.

Popis nakladatele

Kniha je manažerskou příručkou pro všechny, kdo chtějí prostřednictvím procesního řízení co nejrychleji dosahovat konkrétních a udržitelných výsledků. Zkušený autor s vysvětluje, že přechod od funkčního k procesnímu řízení není mechanická záležitost, ale že jeho úspěšnost je determinována třemi klíčovými proměnnými – způsobem organizování (Struktura), způsobem řízení (Styl) a skutečným zažitým chováním lidí (Kultura). Poznáním a postupným ovlivňováním těchto prvků může management firmy ovlivňovat skutečný potenciál, které procesní řízení do organizace přináší. Návazně na tyto proměnné kniha definuje čtyři základní úrovně zralosti procesního řízení – Konektivitu, Efektivitu, Flexibilitu a Dynamiku – a pro každou úroveň pak odpovídající metody a nástroje procesního řízení. Kniha vychází z patnáctiletých zkušeností autora v oboru a popsaná metoda je přihlášená k registraci ochranné známky PROMO – PRocess Maturity Orchestration. (jak zařídit, aby lidé věděli, chtěli, uměli i mohli)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Roman Fišer - další tituly autora:
 (e-book)
Procesní řízení pro manažery -- Jak zařídit, aby lidé věděli, chtěli, uměli i mohli Procesní řízení pro manažery
 (e-book)
Řízení podle kompetencí -- Management by Competencies Řízení podle kompetencí
 
Ke knize "Procesní řízení pro manažery -- Jak zařídit, aby lidé věděli, chtěli, uměli i mohli" doporučujeme také:
Procesně řízená organizace Procesně řízená organizace
Tvorba informačních systémů -- Principy, metodiky, architektury Tvorba informačních systémů
5 kroků k úspěšnému projektu -- 22 šablon klíčových dokumentů a 3 kompletní reálné projekty 5 kroků k úspěšnému projektu
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist