načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Proč už neplatí tradiční marketing - Kamran Kashani; Jean-Pierre Jeannet; Jacquez Horovitz; Sean Meehan; Adrian Ryans; Dominique Turpin; John Walsh

Proč už neplatí tradiční marketing
-15%
sleva

Kniha: Proč už neplatí tradiční marketing
Autor: ; ; ; ; ; ;

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato ... (celý popis)
Titul doručujeme za 2 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  299 Kč 254
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » BIZBOOKS
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2007-03-09
Počet stran: 192
Rozměr: 167 x 225 mm
Úprava: xvi, 171 stran : ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Spolupracovali: spoluautoři Jean-Pierre Jeannet ... et al.
překlad Vilém Jungmann, Jan Procházka
Vazba: brožovaná lepená
ISBN: 9788025115367
EAN: 9788025115367
Popis / resumé

Nový trend marketingu v době globalizace světové ekonomiky jako přímý styk výrobce se zákazníkem. Přímý styk výroby se zákazníky definován americkými odborníky na marketing pod vedením profesora Kashaniho pomocí pojmů "komoditizace" a "marketing hodnotových řetězců (value chain marketing)". Zvláštní kapitola věnována marketingu služeb. - Za každou kapitolou přehled literatury; předmětový rejstřík.

Popis nakladatele

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, nabízí čerstvé myšlenky inspirované moderními řešeními v marketingu služeb, v marketingu rozhodování. Ukazuje, jak se vytváří přidané hodnoty v organizacích, které usilují o uspokojení a udržení si zákazníka. Publikace je určena: - marketingovým manažerům, kteří se chtějí seznámit s novými trendy a tím, jak je co nejlépe zúročit v praxi - studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, kteří by měli mít jako budoucí profesionálové přehled o tom, kam směřuje moderní marketing Dozvíte se: - jak funguje marketing hodnotových řetězců - proč se bránit proti komoditizaci a jak při obraně využít přidanou hodnotu - co je typické pro marketing služeb, jak jeho odlišnosti respektovat v praxi - které „P“ chybí v marketingovém mixu - že můžete tvarovat trhy a tím mimo jiné ovlivňovat vlastní ziskovost - jaké nové nástroje při vytváření cenotvorby existují a jak mohou marketing manažerovi pomoci - že organizace firmy velice úzce souvisí s marketingem a jak to udělat, aby byla firma co nejflexibilněji orientována na potřeby zákazníka ad.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Zákazníci kupující knihu "Proč už neplatí tradiční marketing" mají také často zájem o tyto tituly:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist