načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Příručka mentoringu -- Posilování mentorských kapacit pedagogů - Jitka Kominácká; Petr Rozmahel; Lubor Lacina

Příručka mentoringu -- Posilování mentorských kapacit pedagogů
-14%
sleva

Kniha: Příručka mentoringu
Autor: Jitka Kominácká; Petr Rozmahel; Lubor Lacina
Podtitul: Posilování mentorských kapacit pedagogů

Nejdůležitější část publikace tvoří kapitoly týkající se praktického uplatnění technik mentoringu v praxi a kapitoly zabývající se trendy v oblasti moderních přístupů ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  245 Kč 211
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Barrister a Principal
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 201
Rozměr: 230,0x163,0x15,0 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: První vydání
Skupina třídění: Organizace výuky a vzdělávání
Hmotnost: 0,328kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 201602
ISBN: 978-80-7485-067-7
EAN: 9788074850677
Popis / resumé

Nejdůležitější část publikace tvoří kapitoly týkající se praktického uplatnění technik mentoringu v praxi a kapitoly zabývající se trendy v oblasti moderních přístupů zatraktivnění výuky s využitím ICT a aktivizačních metod výuky. Záměrem autorů bylo vytvořit "praktickou příručku" obsahující rady, doporučení a návody, které se osvědčily v praxi. Konečným cílem je podpora praktického zavádění mentoringu jako profesní podpory jednotlivců a pracovních týmů. Publikace věnovaná problematice mentoringu a jeho využití v učitelské praxi.

Popis nakladatele

Tato kniha je nejen příručkou pro ty, kdo chtějí posilovat roli mentoringu a budovat mentorské kapacity v českých školách, ale i inspirací pro všechny, kteří podporují změny, kterým je vystaveno tradiční školství v prostředí rostoucího počtu alternativních forem vzdělávání. Udržet vzdělávací monopol není sice dlouhodobě možné, ale jeho ztráta nebude znamenat ani konec tradičních forem vzdělávání formou povinné školní docházky. Systém, školy, ale i jednotliví pedagogové však na větší konkurenční tlak musí být připraveni.

Jednotlivé kapitoly reprezentují základní oblasti problematiky mentoringu. Použité metody směřují k posílení rozvoje kompetencí pedagogů v rámci základního, středního a vyššího odborného stupně vzdělávání. Koncepce knihy je navržena především tak, aby zlepšila postavení cílové skupiny pedagogů a posílila úlohu mentoringu. Kombinací zvolených metod dojde jak k prohloubení odborné znalosti a kvalifikaci pedagogů v oblasti mentoringu, tak ke zlepšení pedagogických schopností směřujících ke zkvalitnění sdílení zkušeností mezi pedagogy. Stěžejní část knihy tvoří pasáž věnovaná postavení mentoringu v českém školství a jeho aplikaci ve školní praxi, část věnovaná ICT jako podpoře mentoringu a část věnovaná metodám vzdělávání dospělých a institucionalizaci mentoringu na českých školách. Na závěr jsou uvedeny dosavadní zkušenosti českých škol prostřednictvím případových studií. Záměr autorů je vytvořit praktickou příručku a tím podpořit využívání mentoringu a posílení mentorských kapacit na školách v ČR.

(posilování mentorských kapacit pedagogů)
Další popis

Publikace se zabývá problematikou mentoringu a budování mentorských kapacit a má ambici být příručkou pro implementaci mentoringu a budování mentorských kapacit, včetně zvládání edukačních změn, jakými jsou posilování významu aktivizačních metod a ICT ve výukovém procesu. Nejdůležitější a nejužitečnější část publikace tvoří kapitoly týkající se praktického uplatnění technik mentoringu v praxi a kapitoly zabývající se trendy v oblasti moderních přístupů zatraktivnění výuky s využitím ICT a aktivizačních metod výuky. Záměrem autorů bylo vytvořit „praktickou příručku“ obsahující rady, doporučení a návody, které se osvědčily v praxi. Konečným cílem je podpora praktického zavádění mentoringu jako profesní podpory jednotlivců a pracovních týmů. Mentoring jako nástroj kolegiální podpory je užitečným způsobem sdílení zkušeností a rozvíjení nových trendů, které moderní přístup ve vzdělávání podporují. Na webové stránce knihy naleznete interaktivní cvičení, rozšiřující texty, powerpointové prezentace a kontrolní otázky. http://psknihy.cz/prirucka-mentoringu


Publikace se zabývá problematikou mentoringu a budování mentorských kapacit a má ambici být příručkou pro implementaci mentoringu a budování mentorských kapacit, včetně zvládání edukačních změn, jakými jsou posilování významu aktivizačních metod a ICT ve výukovém procesu. Nejdůležitější a nejužitečnější část publikace tvoří kapitoly týkající se praktického uplatnění technik mentoringu v praxi a kapitoly zabývající se trendy v oblasti moderních přístupů zatraktivnění výuky s využitím ICT a aktivizačních metod výuky. Záměrem autorů bylo vytvořit "praktickou příručku" obsahující rady, doporučení a návody, které se osvědčily v praxi. Konečným cílem je podpora praktického zavádění mentoringu jako profesní podpory jednotlivců a pracovních týmů. Mentoring jako nástroj kolegiální podpory je užitečným způsobem sdílení zkušeností a rozvíjení nových trendů, které moderní přístup ve vzdělávání podporují. Na webové stránce knihy naleznete interaktivní cvičení, rozšiřující texty, powerpointové prezentace a kontrolní otázky. http://psknihy.cz/prirucka-mentoringu


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jitka Kominácká; Petr Rozmahel; Lubor Lacina - další tituly autora:
Globalizace, etika, ekonomika Globalizace, etika, ekonomika
Učebnice evropské integrace Učebnice evropské integrace
Moderní ICT pro podporu rozhodování Moderní ICT pro podporu rozhodování
Učebnice evropské integrace -- 4. přepracované a aktualizované vydání Učebnice evropské integrace
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist