
sleva
Kniha:
Priority ředitele
Autor:
Neil Giarratana
Podtitul: Ovládněte umění, jak přežít na vrcholu

Nakladatelství: | » ANAG |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2014 |
Počet stran: | 223 |
Rozměr: | 24 cm |
Název originálu: | CEO priorities |
Skupina třídění: | Management. Řízení |
Jazyk: | česky |
Vazba: | kniha, vázaná vazba |
Datum vydání: | 30.09.2014 |
Nakladatelské údaje: | Olomouc, ANAG, 2014 |
ISBN: | 9788072638970 |
EAN: | 9788072638970 |
Ukázka: | » zobrazit ukázku |
Autor přes třicet let působil jako výkonný ředitel v různých průmyslových odvětvích, vedl obchodní společnosti v Evropě i v Americe. Na základě své praxe a zkušeností sepsal tuto knihu, kde se snaží ukázat nejčastější problémy a situace, které v praxi musí řešit ředitelé podniků. K těmto vybraným, názorně popsaným problémům je vždy navrženo praxí osvědčené řešení. Pozornost je zaměřena na osobní iniciativu, komunikaci, přístup k zaměstnancům a samozřejmě na efektivní metody podnikového managementu. Příručka pro výkonné ředitele se zaměřuje na popis nejčastějších problémů a situací, které je nutné při vedení firmy řešit.
Kniha Priority ředitele poskytuje přímé, specifické, cenné a praktické rady a postřehy pro začínající vedoucí výkonné úředníky a generální ředitele nebo manažery, podpořené humornými a ironickými příběhy. Neil Giarratana vás vezme do úřadu generálního ředitele a ukáže nejvyšší ředitelské priority - dostat ty pravé... jinak!
Vše, co jste kdy o ředitelování potřebovali vědět
Autor výběrem témat mapuje klíčové oblasti, které musejí být zpracovány dobře a s inteligencí, a podrobně vysvětluje jak na to. Giarratanova kniha Priority ředitele je plná fascinujících, překvapujících a vždy relevantních informací, které autor popisuje na příkladech z více než třicetileté praxe. Dozvíte se, co potřebujete vědět o kritických oblastech zájmu nebo činnostech generálního ředitele. Ani jedna z nich by neměla znamenat rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem.
Rady pro řešení Vašeho problému
V knize naleznete cílené rady, které vám pomohou, např. konec rozdělující kancelářské politiky; rychlý vývoj nových produktů; předpověď zisku, aniž by byl idealistický; jak využívat morální zodpovědnost jako konkurenční výhodu; jak se vyvarovat temné strany hněvu; úspěšné provádění změn v podnikové kultuře či zavádění nových obchodních modelů. (vše, co potřebujete vědět, abyste se stali úspěšnými vedoucími pracovníky)