načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Přestaňte se v práci stresovat -- 44 doporučení pro ty, kteří nechtějí práci obětovat své zdraví - Jan Urban

Přestaňte se v práci stresovat -- 44 doporučení pro ty, kteří nechtějí práci obětovat své zdraví
-15%
sleva

Kniha: Přestaňte se v práci stresovat -- 44 doporučení pro ty, kteří nechtějí práci obětovat své zdraví
Autor:

Stres, zvláště ten pracovní, patří k nejhorším moderním zabijákům. Jeho hlavní příčinou ale často není práce samotná, dokonce ani náš šéf či kolegové. Můžeme si za něj ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  199 Kč 169
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
5,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2% 80%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 160
Rozměr: 144×207
Vydání: První vydání
Skupina třídění: Práce
Vazba: brožovaná vazba
Novinka týdne: 2016-18
Datum vydání: 20.4.2016
ISBN: 978-80-247-5820-6
EAN: 9788024758206
Popis / resumé

44 praktických rad pro boj se stresem poskytuje mentální techniky a pracovní zvyky, které pomohou předcházet nadměrnému stresu. Hlavním zdrojem stresu v práci nebývá ani tak práce samotná, nadřízení či kolegové, ale naše špatné návyky, nevhodné reakce, malá sebedůvěra. Zkrátka nejvíce se stresujeme sami. Proto je třeba změnit zaběhnuté rituály, osvobodit se od negativních myšlenek a přístupů, osvojit si některé klíčové postoje, komunikační dovednosti. Kniha je určena vedoucím pracovníkům i zaměstnancům.

Popis nakladatele

Stres, zvláště ten pracovní, patří k nejhorším moderním zabijákům. Jeho hlavní příčinou ale často není práce samotná, dokonce ani náš šéf či kolegové. Můžeme si za něj z velké části sami, a to tím, jak ke své práci přistupujeme, jak na pracovišti jednáme. Můžeme jej proto podstatně omezit. Jak? To se dozvíte v této knize! (44 doporučení pro ty, kteří nechtějí práci obětovat své zdraví)

Další popis

Stres patří k nejhorším moderním zabijákům. Vyvolává či zhoršuje řadu chorob, urychluje stárnutí a podepisuje se na mnoha obtížích. Tato publikace se věnuje stresu, který patří v současnosti k nejčastějším, stresu spojenému s prací. Odhaluje jeho nejčastější příčiny, především však na to, jak si s ním poradit. Ukazuje, že hlavním nebo jediným zdrojem stresu nebývá práce samotná, ani šéf či kolegové. Často si totiž škodíme sami. Stresujeme se situacemi minulými, které již nemůžeme ovlivnit, nebo naopak budoucími, které pravděpodobně nikdy nenastanou. Určité věci si příliš „bereme" a přisuzujeme jim význam, který ve skutečnosti nemají, na jiné reagujeme nevhodně, a jejich dopad tak zbytečně zvyšujeme. Zdrojem stresu bývá i zbytečně nízká důvěra ve vlastní schopnosti, sklon k perfekcionismu, zvýšená úzkostlivost, tendence k pocitům viny či nadměrná vztahovačnost. Kniha, kterou držíte v rukou, vám pomůže nadměrnému stresu předejít. Ukazuje, že zbavíte-li se zlozvyků, které ke stresu přispívají, či vytvoříte-li si zvyklosti, které mu čelí, podaří se vám nad ním do značné míry zvítězit. K dosažení tohoto cíle vám pomůže 44 praktických tipů. Týkají se jak pracovních zvyků, tak určitých mentálních technik umožňujících být při reakci na stres „nad věcí“. Většinou nevyžadují nic víc než zamyslet se nad vlastními zvyklostmi či rituály a provést v nich určité změny. Doporučení, která kniha obsahuje, jsou přitom určena nejen těm, kteří pracovním stresem občas či dokonce pravidelně trpí, ale i těm, kteří stres na pracovišti občas spoluvytvářejí, tedy vedoucím.


Stres patří k nejhorším moderním zabijákům. Vyvolává či zhoršuje řadu chorob, urychluje stárnutí a podepisuje se na mnoha obtížích. Tato publikace se věnuje stresu, který patří v současnosti k nejčastějším, stresu spojenému s prací. Odhaluje jeho nejčastější příčiny, především však na to, jak si s ním poradit. Ukazuje, že hlavním nebo jediným zdrojem stresu nebývá práce samotná, ani šéf či kolegové. Často si totiž škodíme sami. Stresujeme se situacemi minulými, které již nemůžeme ovlivnit, nebo naopak budoucími, které pravděpodobně nikdy nenastanou. Určité věci si příliš „bereme" a přisuzujeme jim význam, který ve skutečnosti nemají, na jiné reagujeme nevhodně, a jejich dopad tak zbytečně zvyšujeme. Zdrojem stresu bývá i zbytečně nízká důvěra ve vlastní schopnosti, sklon k perfekcionismu, zvýšená úzkostlivost, tendence k pocitům viny či nadměrná vztahovačnost.

Kniha, kterou držíte v rukou, vám pomůže nadměrnému stresu předejít. Ukazuje, že zbavíte-li se zlozvyků, které ke stresu přispívají, či vytvoříte-li si zvyklosti, které mu čelí, podaří se vám nad ním do značné míry zvítězit.

K dosažení tohoto cíle vám pomůže 44 praktických tipů. Týkají se jak pracovních zvyků, tak určitých mentálních technik umožňujících být při reakci na stres „nad věcí“. Většinou nevyžadují nic víc než zamyslet se nad vlastními zvyklostmi či rituály a provést v nich určité změny. Doporučení, která kniha obsahuje, jsou přitom určena nejen těm, kteří pracovním stresem občas či dokonce pravidelně trpí, ale i těm, kteří stres na pracovišti občas spoluvytvářejí, tedy vedoucím.


Stres patří k nejhorším moderním zabijákům. Vyvolává či zhoršuje řadu chorob, urychluje stárnutí a podepisuje se na mnoha obtížích. Tato publikace se věnuje stresu, který patří v současnosti k nejčastějším, stresu spojenému s prací. Odhaluje jeho nejčastější příčiny, především však na to, jak si s ním poradit. Ukazuje, že hlavním nebo jediným zdrojem stresu nebývá práce samotná, ani šéf či kolegové. Často si totiž škodíme sami. Stresujeme se situacemi minulými, které již nemůžeme ovlivnit, nebo naopak budoucími, které pravděpodobně nikdy nenastanou. Určité věci si příliš „bereme" a přisuzujeme jim význam, který ve skutečnosti nemají, na jiné reagujeme nevhodně, a jejich dopad tak zbytečně zvyšujeme. Zdrojem stresu bývá i zbytečně nízká důvěra ve vlastní schopnosti, sklon k perfekcionismu, zvýšená úzkostlivost, tendence k pocitům viny či nadměrná vztahovačnost. Kniha, kterou držíte v rukou, vám pomůže nadměrnému stresu předejít. Ukazuje, že zbavíte-li se zlozvyků, které ke stresu přispívají, či vytvoříte-li si zvyklosti, které mu čelí, podaří se vám nad ním do značné míry zvítězit. K dosažení tohoto cíle vám pomůže 44 praktických tipů. Týkají se jak pracovních zvyků, tak určitých mentálních technik umožňujících být při reakci na stres „nad věcí“. Většinou nevyžadují nic víc než zamyslet se nad vlastními zvyklostmi či rituály a provést v nich určité změny. Doporučení, která kniha obsahuje, jsou přitom určena nejen těm, kteří pracovním stresem občas či dokonce pravidelně trpí, ale i těm, kteří stres na pracovišti občas spoluvytvářejí, tedy vedoucím.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jan Urban - další tituly autora:
 (e-book)
10 kroků k vyššímu výkonu pracovníků -- Jak snadno a účinně předcházet nedostatkům v práci 10 kroků k vyššímu výkonu pracovníků
Jak lépe naložit s časem -- 50 doporučení pro ty, jejichž čas je vzácný Jak lépe naložit s časem
 (e-book)
Přestaňte se v práci stresovat -- 44 doporučení pro ty, kteří nechtějí práci obětovat své zdraví Přestaňte se v práci stresovat
Motivace a odměňování pracovníků -- Co musíte vědět, abyste ze svých spolupracovníků dostali to nejlepší Motivace a odměňování pracovníků
 (e-book)
Motivace a odměňování pracovníků -- Co musíte vědět, abyste ze svých spolupracovníků dostali to nejlepší Motivace a odměňování pracovníků
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist