načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Přepněte na zdravé jídlo - Gillian McKeithová

Přepněte na zdravé jídlo
-6%
sleva

Kniha: Přepněte na zdravé jídlo
Autor:

Ve své druhé úspěšné knize vám Gillian radí: Přepněte svůj program na zdravé jídlo a víckrát už se neohlížejte zpátky! Tato kniha bude vaším osobním konzultantem a její autorka je připravena vám ... (celý popis)
Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Pavel Dobrovský Beta
Médium / forma: Tištěná kniha
Počet stran: 224
Rozměr: 165x220 mm
Úprava: 221 stran : barev. ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: Ultimate health plan
Spolupracovali: z anglického originálu ... přeložil Jan Jícha
Vazba: brožovaná
ISBN: 978-80-7306-293-4
EAN: 9788073062934
Popis

Ve své druhé úspěšné knize vám Gillian radí: Přepněte svůj program na zdravé jídlo a víckrát už se neohlížejte zpátky! Tato kniha bude vaším osobním konzultantem a její autorka je připravena vám asistovat krok za krokem až do konečného úspěchu. Celý program je zaměřený výhradně na praxi, je hravý, zábavný a vykazuje pozoruhodné výsledky. Vyvolá ve vás zdravou vášeň pro péči o vlastní tělo a ukáže vám, jak na to teď i po celý život. Ukázka textu: VÁŠ STRAVOVACÍ PROFIL Vezměte si svůj Jídelní deníček a nashromážděné obaly a sestavte si vlastní stravovací profil podle následujícího jednoduchého návodu. Vyhodnoťte si současný stav a pak napište, jak byste chtěli, aby se jednotlivé součásti vaší stravy zlepšily stanovte si cíle. 1. PODÍL ČERSTVÉHO A KONZERVOVANÉHO JÍDLA První věcí, na kterou bych chtěla, abyste se zaměřili, je množství čerstvých potravin, které jíte, v poměru ke konzervovaným. Vychází vám to tak půl na půl, nebo spíš kolem 75 % zpracovaného a jen 25 % čerstvého jídla? Máte li možnost sníst o pár jídel připravených z čerstvých surovin víc, pak vám to vřele doporučuji. Průmyslově zpracované a rafinované potraviny skoro vždycky obsahují vysoké množství cukru, soli, nasycených tuků, transmastných kyselin, chemikálií, aditiv a konzervačních látek, a zároveň málo živin. Všechny vyjmenované látky jednoduše řečeno nejsou pro člověka vhodné. Naopak čerstvé potraviny jsou bohaté na výživné látky, bez nichž se neobejdeme. 2. KONZUMUJETE DENNĚ PĚT PORCÍ ZELENINY? Zelenina je mezi potravinami přímo superstar. Je vydatným zdrojem antioxidantů, jež podporují zdraví a imunitu, vitaminů, minerálů a fytochemických látek, které působí nejen to, že se cítíte a vypadáte dobře, ale také poskytují blahodárnou ochranu proti všem možným zdravotním obtížím, snižují riziko cukrovky, srdečních chorob a rakoviny. Zelenina rovněž podporuje trávení a povzbuzuje vylučování toxických a jiných odpadních látek z těla, neboť obsahuje značné množství vlákniny. Otázkou je pouze, zda jí máte na talíři dost. 3. JÍTE KAŽDÝ DEN TOTÉŽ? Když se poprvé podívám na něčí stravovací deníček, jedna z hlavních věcí, které mě obyčejně udeří do očí, je jeho zoufalá jednotvárnost. Mnoho lidí prostě jí dennodenně to samé, ať jsou kde jsou. Ani když se stravujete zdravě, neměli byste jíst každý den úplně totéž. Takže máte li rádi k snídani ovesnou kaši, nejezte ji sedmkrát týdně. Když tělo zásobujete stále týmiž potravinami, velmi snadno se na ně stanete citliví. Je li to možné, střídejte jídla ve čtyřdenním cyklu, tzn. snídáte li ovesnou kaši v pondělí, jezte ji znovu až ve čtvrtek. 4. A CO POULIČNÍ STRAVA? Jakou část z vašeho jídelníčku tvoří jídla "takeaway" (připravená a zabalená v bufetech), hotová jídla nebo průmyslově zpracované polotovary? Většinou jsou nabitá solí, cukry, barvivy, přídatnými látkami, ztuženými (tj. hydrogenovanými nebo částečně hydrogenovanými) rostlinnými tuky a všelijakým dalším skrytým zlem. Navíc spousta hodnotných živin je z těchto jídel během zpracování odstraněna, takže pokud žijete jenom na nich, budete jednoduše podvyživení. Přestaňte s tím. Pouliční strava znamená frontální útok na vaše tělo, zvyšuje jeho toxickou zátěž a podporuje obezitu, srdeční choroby a další zdravotní problémy. 5. JSTE CUKROMAN? Jíte cukr ve snídani, k obědu, k večeři, sypete si ho i do čaje a do kávy? Konzumujete ho ukrytý v ranním müsli, a ještě si ho tam trochu přidáte? Jste náruživý pijan sycených limonád? Jestli se chcete cítit dobře a shodit nějaká kila, musíte příjem cukru, sladidel a sladkých jídel omezit. Běžný cukr neobsahuje nic jiného než prázdné kalorie a přichází rovnou do krevního oběhu. Způsobuje náhlé výkyvy hladiny krevního cukru a energie. Nejlepší alternativou jsou přírodní sladidla jako ovocné šťávy nebo čerstvé ovoce. (stravovací program, který vám pomůže ke štíhlé postavě na celý život)

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
TOFU zdravě bez cholesterolu TOFU zdravě bez cholesterolu
Momčilová Pavla, Kaloš Jaromír
Cena: 94 Kč
Bio máma zdravé dítě Bio máma zdravé dítě
Fassa Lynda
Cena: 83 Kč
Zdravé cévy Zdravé cévy
Svitko Jelena
Cena: 250 Kč
Zdravé bydlení 2. díl Zdravé bydlení 2. díl
Žert Vlastimil
Cena: 212 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist