načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Před-svědčování (Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit) - Robert B. Cialdini

Před-svědčování (Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit)
-11%
sleva

Kniha: Před-svědčování (Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit)
Autor: Robert B. Cialdini

- - Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  399 Kč 355
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
11,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 75.2%hodnoceni - 75.2%hodnoceni - 75.2%hodnoceni - 75.2%hodnoceni - 75.2% 84%   celkové hodnocení
5 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Jan Melvil publishing
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 404
Rozměr: 143 x 215 mm mm
Úprava: ilustrace, portréty
Vydání: Vydání první
Spolupracovali: překlad Aleš Drobek
Skupina třídění: Sociální interakce. Sociální komunikace
Vazba: pevná s přebalem
Barevnost: černobílá
Překladatel: Aleš Drobek
ISBN: 978-80-7555-014-9
EAN: 9788075550149
Popis



Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem. V knize se dozvíte: Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků
Dr. ROBERT B. CIALDINI je nejcitovanější sociální psycholog dneška, který se po celou svou profesní dráhu zabývá mechanismy ovlivňování a přesvědčování (persuaze). Jeho kniha Zbraně vlivu – Manipulativní techniky a jak se jim bránit (Influence) je široce uznávaným základním dílem tohoto oboru. Cialdini při své práci kombinuje zkoumání praktik komunikačních profesionálů (marketérů, obchodníků, lidí z reklamní a PR branže) s vědeckými, behaviorálními experimenty.
Cialdini je emeritním profesorem psychologie a marketingu na Arizonské státní univerzitě v USA. Současně je ředitelem mezinárodně působící společnosti IN-FLUENCE AT WORK (www.influenceatwork.com), která poskytuje konzultace a školení, jak využít autorovy poznatky v praxi; Cialdini byl například poradcem Baracka Obamy během jeho volební kampaně.
(revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit)

Další popis

Věřili byste, že svůj bestseller Zbraně vlivu – Manipulativní techniky a jak se jim bránit napsal dnes nejcitovanější sociální psycholog Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety? Úspěch první knihy byl ale jen začátek. Další desítky let se Cialdini zabýval prakticky i odborně tématem ovlivňování a přesvědčování, a výsledkem je jeho nová kniha Před-svědčování (anglicky Pre-suasion), kde představuje nejnovější poznatky z oboru ovlivňování a přesvědčování. Pro autora je typický srozumitelný, čtivý styl, v nové knize ovšem doprovázený obrovským poznámkovým aparátem odkazujícím na nejnovější studie a experimenty (jeho poznatky jsou tzv. „evidence-based“). To nové, co Cialdini přináší, je změna úhlu pohledu. Na metodách úspěšných mistrů vlivu a přesvědčování ukazuje, že nemusíte změnit postoje či přesvědčení svých posluchačů – stačí správně posunout pozornost publika těsně předtím, než od něj budete chtít žádoucí reakci. Ukazuje to na mnoha příkladech od úspěšných online kampaní až po efektivní válečnou propagandu. Dovedná práce s pozorností vede podle Cialdiniho k tzv. před-svědčení posluchače a následně také k žádaným výsledkům.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Robert B. Cialdini - další tituly autora:
Zbraně vlivu - Manipulativní techniky a jak se jim bránit Zbraně vlivu
Vplyv Psychológia presviedčania Vplyv Psychológia presviedčania
 (e-book)
Před-svědčování -- Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit Před-svědčování
 (e-book)
Zbraně vlivu -- Manipulativní techniky a jak se jim bránit Zbraně vlivu
 (audio-kniha)
Před-svědčování Před-svědčování
 (audio-kniha)
Zbraně vlivu Zbraně vlivu
 
Ke knize "Před-svědčování (Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit)" doporučujeme také:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist