
sleva
Kniha:
Před-svědčování (Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit)
Autor:
Robert B. Cialdini

Nakladatelství: | » Jan Melvil publishing |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2016 |
Počet stran: | 404 |
Rozměr: | 143 x 215 mm mm |
Úprava: | ilustrace, portréty |
Vydání: | Vydání první |
Spolupracovali: | překlad Aleš Drobek |
Skupina třídění: | Sociální interakce. Sociální komunikace |
Vazba: | pevná s přebalem |
Barevnost: | černobílá |
Překladatel: | Aleš Drobek |
ISBN: | 978-80-7555-014-9 |
EAN: | 9788075550149 |
Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem.
V knize se dozvíte:
Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé
Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít
Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč
Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí
O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek
Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet
Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků
Dr. ROBERT B. CIALDINI je nejcitovanější sociální psycholog dneška, který se po celou svou profesní dráhu zabývá mechanismy ovlivňování a přesvědčování (persuaze). Jeho kniha
Zbraně vlivu – Manipulativní techniky a jak se jim bránit
(Influence) je široce uznávaným základním dílem tohoto oboru. Cialdini při své práci kombinuje zkoumání praktik komunikačních profesionálů (marketérů, obchodníků, lidí z reklamní a PR branže) s vědeckými, behaviorálními experimenty.
Cialdini je emeritním profesorem psychologie a marketingu na Arizonské státní univerzitě v USA. Současně je ředitelem mezinárodně působící společnosti IN-FLUENCE AT WORK (www.influenceatwork.com), která poskytuje konzultace a školení, jak využít autorovy poznatky v praxi; Cialdini byl například poradcem Baracka Obamy během jeho volební kampaně.
(revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit)
Věřili byste, že svůj bestseller Zbraně vlivu – Manipulativní techniky a jak se jim bránit napsal dnes nejcitovanější sociální psycholog Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety? Úspěch první knihy byl ale jen začátek. Další desítky let se Cialdini zabýval prakticky i odborně tématem ovlivňování a přesvědčování, a výsledkem je jeho nová kniha Před-svědčování (anglicky Pre-suasion), kde představuje nejnovější poznatky z oboru ovlivňování a přesvědčování. Pro autora je typický srozumitelný, čtivý styl, v nové knize ovšem doprovázený obrovským poznámkovým aparátem odkazujícím na nejnovější studie a experimenty (jeho poznatky jsou tzv. „evidence-based“). To nové, co Cialdini přináší, je změna úhlu pohledu. Na metodách úspěšných mistrů vlivu a přesvědčování ukazuje, že nemusíte změnit postoje či přesvědčení svých posluchačů – stačí správně posunout pozornost publika těsně předtím, než od něj budete chtít žádoucí reakci. Ukazuje to na mnoha příkladech od úspěšných online kampaní až po efektivní válečnou propagandu. Dovedná práce s pozorností vede podle Cialdiniho k tzv. před-svědčení posluchače a následně také k žádaným výsledkům.
Katalog předmětový > S > Sociální interakce
Naučná literatura > Osobní růst > Komunikační dovednosti
Katalog předmětový > P > Persuaze
Katalog předmětový > R > Rozhodování
Katalog vybraných autorů > C > Cialdini – Robert B. Cialdini
Katalog nakladatelství > J > Jan Melvil publishing

Evans, Bill Burnett a Dave
Cena: 266 Kč

Vyhnánková, Eliška; Losekoot, Michelle
Cena: 355 Kč