

sleva
Kniha:
Pravidlo žádných pravidel
Autor:
Erin Meyerová; Reed Hastings
Podtitul: Převratná firemní kultura, díky níž Netflix dobyl svět

Nakladatelství: | » Jan Melvil publishing |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2020 |
Počet stran: | 312 |
Rozměr: | 140 x 202 mm mm |
Úprava: | ilustrace, portréty |
Vydání: | Vydání první |
Spolupracovali: | překlad Petra Badalec |
Skupina třídění: | Řízení a správa podniku |
Vazba: | pevná |
Barevnost: | černobílá |
Překladatel: | Petra Badalec |
ISBN: | 978-80-7555-113-9 |
EAN: | 9788075551139 |
Firemní kultura Netflixu se na první pohled zdá příliš radikální na to, aby v reálném světě mohla fungovat. Jenže Netflix se díky ní dokázal proměnit z půjčovny DVD ve streamovací velmoc se 195 miliony zákazníků, která produkuje oscarové snímky.
Netflix představuje jeden z největších byznysových úspěchů historie. Jeho nevídaná firemní pravidla však nepřišla až se slávou a miliardovými tržbami. Naopak, například pravidlo „plaťte nejlépe na trhu“ Netflix zavedl během finanční krize, kdy mu hrozil krach. Tehdy jeho CEO Reed Hastings pochopil, že jeden drahý, špičkový zaměstnanec nahradí několik průměrných, a ušetří tak náklady.
Tato manažerská příručka pro 21. století ukazuje novou cestu, jak vést firmu v rychle se měnícím světě. Každý, kdo nechce dopadnout jako Kodak nebo Nokia a kdo usiluje o vysokou produktivitu či inovativnost, v ní najde jasný a konkrétní návod, jak toho docílit.
O autorech
REED HASTINGS (* 1960) je spoluzakladatel a co-CEO Netflixu, filantrop v oblasti vzdělávání. Než začal podnikat, působil jako učitel Mírových sborů v Africe.
ERIN MEYEROVÁ (* 1971) je expertka na firemní kulturu. V roce 2019 byla už podruhé označena v žebříčku Thinkers50 za jednu z nejvlivnějších byznysových myslitelek světa.
„Než přišel Netflix, nikdy předtím neexistovala společnost jako Netflix.“ Není příčinou ničeho menšího, než revoluce v zábavním průmyslu – generuje roční příjmy v miliardách dolarů a svým programem upoutává pozornost stovek milionů lidí ve více než 190 zemích světa. Aby však dosáhl Netflix takových úspěchů, musel od roku 1998, kdy společnost fungovala jako služba online půjčování DVD, projít mnoha změnami a prokázat velkou schopnost flexibility. Nic z toho by nebylo možné, kdyby ve společnosti od začátku nefungovala pravidla nastavená Reedem Hastingsem. Na někoho by mohla působit příliš radikálně a protichůdně, ale jen díky takto nastavené kultuře zaměřené na svobodu a odpovědnost je dnes společnost tam, kde je. V tomto světovém bestselleru, který se překládá do desítek jazyků, vám spoluzakladatel Hasting představí Netflix zevnitř: jak nastavuje nové standardy, váží si lidí více než procesu, upřednostňuje inovace nad efektivitou, zaměstnance nekontroluje. V Netflixu neexistují žádná pravidla pro dovolenou ani výdaje. V Netflixu se nesnažíte potěšit svého šéfa, místo toho mu poskytnete upřímnou zpětnou vazbu... Původně neznámé a nevyzkoušené metody vedly během krátké doby k bezkonkurenční rychlosti v odvážných inovacích a Netflix se stal jednou z nejoblíbenějších značek na světě. Knížka je skvělou a čtivou byznysovou příručkou plnou ilustrací, jíž se neoddělitelně a dramaticky proplétá historie Netflixu. Pokud vedete tým, firmu, budujete startup či pracujete ve společnosti, která má co zlepšovat, je to kniha pro vás.
Než přišel Netflix, nikdy předtím neexistovala společnost jako Netflix. Není příčinou ničeho menšího, než revoluce v zábavním průmyslu generuje roční příjmy v miliardách dolarů a svým programem upoutává pozornost stovek milionů lidí ve více než 190 zemích světa. Aby však dosáhl Netflix takových úspěchů, musel od roku 1998, kdy společnost fungovala jako služba online půjčování DVD, projít mnoha změnami a prokázat velkou schopnost flexibility. Nic z toho by nebylo možné, kdyby ve společnosti od začátku nefungovala pravidla nastavená Reedem Hastingsem. Na někoho by mohla působit příliš radikálně a protichůdně, ale jen díky takto nastavené kultuře zaměřené na svobodu a odpovědnost je dnes společnost tam, kde je. V tomto světovém bestselleru, který se překládá do desítek jazyků, vám spoluzakladatel Hasting představí Netflix zevnitř: jak nastavuje nové standardy, váží si lidí více než procesu, upřednostňuje inovace nad efektivitou, zaměstnance nekontroluje. V Netflixu neexistují žádná pravidla pro dovolenou ani výdaje. V Netflixu se nesnažíte potěšit svého šéfa, místo toho mu poskytnete upřímnou zpětnou vazbu... Původně neznámé a nevyzkoušené metody vedly během krátké doby k bezkonkurenční rychlosti v odvážných inovacích a Netflix se stal jednou z nejoblíbenějších značek na světě. K nížka je skvělou a čtivou byznysovou příručkou plnou ilustrací, jíž se neoddělitelně a dramaticky proplétá historie Netflixu. Pokud vedete tým, firmu, budujete startup či pracujete ve společnosti, která má co zlepšovat, je to kniha pro vás.
internetové televize – Spojené státy americké – 21. století
Podnikový management
Kultura organizace
Organizační chování
Úspěch v podnikání