načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu - Perry Marshall

Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu
-14%
sleva

Kniha: Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu
Autor:

Nechte přírodní zákony pracovat ve svůj prospěch! V časopise Enterpreneur stojí: „Perry Marshall je na poli Google Advertising autorskou jedničkou a nejuznávanějším konzultantem na ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  429 Kč 368
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
12,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 68.7%hodnoceni - 68.7%hodnoceni - 68.7%hodnoceni - 68.7%hodnoceni - 68.7% 75%   celkové hodnocení
4 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Management Press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2015-09-30
Počet stran: 240
Rozměr: 165 x 235 mm
Úprava: 236 stran : ilustrace
Vydání: Vydání 1.
Spolupracovali: z anglického originálu 80/20 sales and marketing ... přeložila Jana Kalová
Vazba: brožovaná lepená s chlopněmi
ISBN: 9788072612864
EAN: 9788072612864
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Nechte přírodní zákony pracovat ve svůj prospěch! V časopise Enterpreneur stojí: „Perry Marshall je na poli Google Advertising autorskou jedničkou a nejuznávanějším konzultantem na světě. Statisícům inzerentů ušetřil miliardy dolarů za daň z hlouposti, kterou platí nezkušení uživatelé aplikace AdWords“ V této knize se dozvíte, jak železné Pravidlo 80/20 aplikovat ve světě obchodu a marketingu. Pokud se vám podaří tento přírodní zákon pochopit a využít ve svůj prospěch, můžete – podle Perryho Marshalla – výnosy svého podnikání zvýšit o několik řádů. Věcně a prakticky napsaná kniha na praktických příkladech ze života ukazuje přístupnou a čtivou formou, jak může Pravidlo 80/20 pozvednout vaše podnikání na zcela novou úroveň. Zjistíte, že existuje několik velmi jednoduchých postupů, které nevyžadují žádné zvláštní investice, ale jejichž efekt je obrovský. Není náhoda, že konzultaci Perryho Marshalla si objednávali největší giganti firemní sféry, ať už se jednalo o banky, poradenské firmy, či dynamické IT společnosti. Perry Marshall hovoří jasné, razantně, nezamlčuje svá životní selhání ani svá tápání a pochybnosti. Kniha Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu je nenahraditelnou příručkou pro všechny, kdo hledají praktické a světem podnikání prověřené postupy.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Perry Marshall - další tituly autora:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

33

KAPITOLA

2

Natahování

brokovnice

M

ů j přítel John Paul Mendocha opustil v sedmnácti letech školu

a odjel stopem do Vegas, kde se další 4 roky živil jakoprofesionál

ní hazardní hráč. Každý den přijíždí do Města hříchu 50 tisíc lidí

v domnění, že si domů odvezou nějakou kořist. John se rozhodl zjistit, zda

je město hodno své pověsti města „prohraných výplat“.

Jako teenager potulující se ulicemi Las Vegas brzy přišel na to, že sepo

třebuje naučit nějaké triky, a tak si našel učitele. Rob byl zkušený hazardní

hráč, který ho vzal pod křídla výměnou za podíl na zisku.

„Synu, prvním pravidlem hazardních her je, že musíš hrát hry, které

můžeš vyhrát. Musíš hrát pouze s těmi, kdo v pokeru nejsou tak dobří jako

ty. Těmto lidem říkáme „kořeni“.

„Nasedni do auta, Johne. Něco ti ukážu.“

Rob vzal Johna do kabaretu. Vešli dovnitř a posadili se. Zněl tam tvrdý

rock o síle 110 decibelů, ženy se svíjely u tyčí a všichni si užívali alkoholu

a zábavy.

Rob měl v saku brokovnici s upilovanou hlavní. Nosil ji všude sebou.

Vytáhl brokovnici a nenápadně ji vsunul pod stůl. Zatáhl za páčku

a otevřel komoru, jako kdyby chtěl zbraň nabít. Místo toho, aby vložil

nábojnici, však zase uzávěr zaklapl zpátky. To bylo provázeno ostrým,

charakteristickým zvukem, typickým pro brokovnice, známým jako„na

tahování brokovnice“.

1BSFUǾW

UJQ


34

PRAVIDLO 80/20 V PRODEJI A MARKETINGU

Několik hlav v davu se otočilo ve snaze zahlédnout, odkud ten natahovací

zvuk přichází. Ostatní zůstali neteční, pohroužení do nočních radovánek. Rob

pak zbraň zasunul zpátky do saka.

Bill, majitel klubu, se protáhl k jejich stolu. Ustaraným hlasem se Robazetal:

„Je všechno v pořádku, chlapci?“

„V naprostém, Bille. Jen tady klukovi dávám lekci,“ odv ětil Rob. Pak senaklonil a řekl Johnovi: „Johne, ti lidé, kteří se otočili – tihle chlapíci NEJSOU

kořeni. S těmi poker nehraj. Tvým úkolem je hrát karty se všemi ostatními.“

A tohle je, přátelé, způsob, jak aplikovat pravidlo 80/20: říkám munatahování brokovnice.

Vyšlete jeden vypo čítaný signál, který bude většina ignorovat, ale několik lidí na něj zareaguje. Ten krok nemusíte udělat ani vy osobně. Brokovnici může natáhnout někdo jiný – vy se musíte jenom pozorně dívat. Oddělí to osmdesát procent od zbylých dvaceti. V klubu je 50 lidí; 10 z nich zvukzbraně slyší, čtyřicet ne. Jedná se o nejrychlejší způsob, jak oddělit amatéry od profesionálů.

Předtím, než dáte v sázku svůj vzácný čas nebo peníze a půjdete do nového

obchodu, marketingové akce nebo podnikatelského záměru, musíte natáhnout

brokovnici.

Rob natáhl brokovnici, aby diskvalifi koval protřelé hráče, znalé poměrů – těch několik, kteří VĚDĚLI, co ten zvuk znamená – a kvalifi koval mnoho dalších. Kdyby ale hledal kandidáty tréninkový tábor v Montaně se střelbou na betonové holuby, kvalifi kovali by se pánové, kteří hlavu otočili. Ty by akce v Montaně určitě zaujala.

Každý krok sm ěrem k vašim zákazníkům znamená, že natahujete brokovnici.

Pokud jste natahovali brokovnici tím, že jste, dejme tomu, nabídli uveřejnit

postup řešení nejčastějších potíží a 50 lidí reagovalo otočením hlavy, můžete

natáhnout další typ brokovnice – třeba vydat nabídku praktického školení. To

původních 50 sníží na 10 mimořádně zaujatých kořenů, které vám přinesou větší

užitek než zbývajících 40 dohromady.

Pochopte prosím, že 80/20 není o kořenech jako takových, ani o žádných

jiných temných stránkách Vegas. Pravidlo 80/20 se vyskytuje v každé situaci.

80/20 fakticky znamená, že všude, vždycky, v každé společnosti, ve škole, vkostele, mezi regály v supermarketu, na každé stránce na Facebooku nebo vseznamu e-mailových adres se lidé dělí na dobré nebo špatné pro vaše záměry. Děje

se tak 24 hodin denně.

Žijeme v digitálním v ěku a ještě nikdy nebylo k dispozici tolik informací schopných nasměrovat vás ke správným lidem, jejichž problémy dokážete řešit. Ve skutečnosti existuje tolik způsobů, jak zjistit to, co potřebujete vědět, žepravidlo 80/20 vám pouze pomůže protřídit zdroje informací.

Kapitola 2 Natahování brokovnice

Zacílení prodeje na správné lidi je mnohem důležitější než všechny obchodní metody, marketingové techniky a vyjednávací taktiky světa. Nesprávná osoba totiž nemá peníze. Nebo ji vaše nabídky nezajímají. Nesprávnou osobu ničím nepřesvědčíte.

Netýká se to pouze zákazník ů. Týká se to všeho, co způsobí, že peníze změní

majitele: produktových řad, které jste se rozhodli prodávat, optimalizacewebových stránek, propagačních aktivit. Nabídek, cen i systémů.

Knihy, texty, nadpisy, záruky, návrhy a rizika. Zaměstnanci, dodavatelé,obchodníci, manažeři a vládní úředníci. 80/20 je již prosilo a roztřídilo – udělalo

těžkou práci za vás. Vy musíte pouze dávat pozor. A natáhnout brokovnici.

PARETOVO SHRNUTÍ

 „Natáhnout brokovnici“ znamená popíchnout své publikum a čekat, kdozareaguje.  Předtím, než do nějakého obchodu či podnikatelského záměru investujete čas

nebo peníze, musíte natáhnout brokovnici.



       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist