načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Praktická učebnice tvorby firemního stylu – Stanislav Horný

Praktická učebnice tvorby firemního stylu
-1%
sleva

Kniha: Praktická učebnice tvorby firemního stylu
Autor: Stanislav Horný

Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti Continue Reading. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální komunikace a o postupech tvorby firemního ... (celý popis)
Titul je skladem 1ks
Ihned také k odběru: Ostrava
Vaše cena s DPH:  258 Kč 255
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
8,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Professional Publishing
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2017
Počet stran: 188
Rozměr: 240x165
Úprava: ilustrace
Vydání: První vydání
Skupina třídění: Management. Řízení
Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
Jazyk: česky
Vazba: pevná
EAN: 9788090659438
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti Continue Reading. Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální komunikace a o postupech tvorby firemního stylu. Čtenář získá přehled o současných trendech, tvorbě projektu a grafického manuálu firemního stylu a bude schopen tyto poznatky samostatně aplikovat jvxtdue. Z obsahu: Komunikace a propagace; Firemní identita a firemní styl; Projekt a vlastní tvorba firemního stylu; Manuál grafických standardů a jeho realizace atd.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Stanislav Horný - další tituly autora:
Praktická učebnice typografie a sazby Praktická učebnice typografie a sazby
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Obsah

1. Komunikace, prezentace a propagace............................................................................... 9

1.1 Komunikace a komunikační procesy...................................................................................9

1.2 Komunikace a prezentace.................................................................................................. 18

1.3 Vizuální komunikace......................................................................................................... 21

1.4 Komunikace a propagace...................................................................................................30

2. Význam a souvislosti jednotné vizuální prezentace firem.............................................44

2.1 Vymezení základních pojmů v problematice firemního stylu...........................................45

2.2 Image obecné a firemní image...........................................................................................48

2.3 Kultura obecně a firemní kultura...................................................................................... 56

2.4 Firemní identita................................................................................................................. 65

2.5 Firemní styl........................................................................................................................ 73

2.6 Vazba mezi firemním stylem a organizační strukturou a kulturou....................................77

2.7 Vliv národní kultury na firemní styl.................................................................................. 87

3. Projekt firemního stylu......................................................................................................98

3.1 Projektové řízení................................................................................................... 98

3.2 Projekt firemního stylu.......................................................................................................99

3.3 Tvorba firemního stylu - přípravné operace....................................................................108

3.4 Vlastní tvorba firemního stylu..........................................................................................122

3.6 Implementace firemního stylu..........................................................................................154

3.7 Způsoby kvantifikace některých aspektů projektu..........................................................155

3.7.2 Stanovení nákladů projektu.........................................................................................156

4. Manuál grafických standardů.........................................................................................160

4.1 Podstata a význam grafického manuálu..........................................................................160

4.2 Obsah a provedení manuálu............................................................................................ 167

4.3 Zásady pro tvorbu manuálu - základní prvky................................................................. 170

4.4 Zásady pro tvorbu manuálu - odvozené prvky firemního stylu......................................174

Summary.............................................................................................................................. 182

Literatura............................................................................................................................. 184

Rejstřík.......................................................................... ..................................................... 186




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.