načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce – Martin Chvál; Hana Kasíková; Josef Valenta

Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce
-1%
sleva

Kniha: Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce
Autor: Martin Chvál; Hana Kasíková; Josef Valenta

Text přináší metodologický nástroj zaměřený na identifikaci a posuzování příležitostí ve výuce ovlivňujícících rozvoj kompetence k učení, již autoři považují za klíčovou. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 7 pracovních dní (poslední kusy u dodavatele, dodání s pravděpodobností 90%)
Vaše cena s DPH:  115 Kč 114
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
3,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Karolinum
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2012
Počet stran: 110
Rozměr: 205x145
Úprava: ilustrace
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Výchova a vzdělávání
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: Praha, Karolinum, 2012
EAN: 9788024620572
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Text přináší metodologický nástroj zaměřený na identifikaci a posuzování příležitostí ve výuce ovlivňujícících rozvoj kompetence k učení, již autoři považují za klíčovou.

Popis nakladatele

Mladí lidé opouštějící současnou školu by si z ní měli odnést především schopnosti a chuť se trvale učit. Jak toho dosáhnout ve školní výuce? Odpovědí na položenou otázku je tato publikace. Ve svých východiscích se opírá jak o empirické výzkumy, tak sdílená odborná přesvědčení. Autoři nabízejí strukturované nahlížení na školní výuku skrze situace, které napomáhají rozvoji kompetence k učení. Tyto situace jsou v publikaci charakterizovány. Na jejich základě byl navržen pozorovací arch. Ten byl výzkumně prověřen a je doložena jeho vysoká spolehlivost v rukou zaškolených a zacvičených pozorovatelů. Představená metoda pedagogického empirického výzkumu může sloužit těm, kteří do strategie výzkumného bádání zařazují pozorování výuky a tematicky se orientují na kompetenci k učení. Publikace může být přínosná i pro učitele. Obsahuje relativně konkrétní popis "ideální" výuky a tím dává učitelům inspirační zdroje pro orientaci vlastní výuky. Může být využita i pro přípravu učitelů či v jejich dalším vzdělávání.

Další popis

Odborná štúdia vznikla na základe týchto východísk; kompetenca k učeniu sa objavuje vo výpočtoch kľúčových edukačných kompetencií ako na úrovni dokumentov EU, tak v našich rámcových vzdělávacích programoch; rozvíjanie rôznych stránok spôsobilosti k učeniu je v našej školnej praxi reflektovan a cielene riadeno nie celkom uspokojivo; rôzne aspekty rozvíjania kompetencie k učeniu je pozorovateľná vo forme situácií a činností, ktoré tieto situácie naplňujú.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Martin Chvál; Hana Kasíková; Josef Valenta - další tituly autora:
Diverzita a diferenciace v základním vzdělávání Diverzita a diferenciace v základním vzdělávání
Scénologie (každodenního) chování Scénologie (každodenního) chování
Manuál k tréninku řeči lidského těla Manuál k tréninku řeči lidského těla
Didaktika osobnostní a sociální výchovy Didaktika osobnostní a sociální výchovy
 (e-book)
Didaktika osobnostní a sociální výchovy Didaktika osobnostní a sociální výchovy
 (e-book)
Metody a techniky dramatické výchovy Metody a techniky dramatické výchovy
Kooperativní učení, kooperativní škola Kooperativní učení, kooperativní škola
Armabetton Armabetton
Na naší škole nám záleží -- Jak sledovat a hodnotit kvalitu školy Na naší škole nám záleží
Na cestě ke kvalitní škole Na cestě ke kvalitní škole
 (e-book)
Na cestě ke kvalitní škole Na cestě ke kvalitní škole
 (e-book)
Armabetton -- Katastrofa Armabetton
Divadlo nebo život! -- aneb Metafora divadla jako prostředek poznávání Divadlo nebo život!
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.