načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Politika a politický marketing – Bohumír Štědroň; kolektív

Politika a politický marketing
-1%
sleva

Kniha: Politika a politický marketing
Autor: Bohumír Štědroň; kolektív

Výklady věnované politice, teorii a vývoji politického marketingu nebo problematice lobbingu. Součástí práce jsou rovněž případové studie zaměřené např. na výsledky parlamentních voleb v ČR, Maďarsku nebo na Slovensku během roku 2010 atd. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 6 pracovních dní (poslední kusy u dodavatele, dodání s pravděpodobností 90%)
Vaše cena s DPH:  590 Kč 584
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
19,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: C.H.Beck
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2013
Počet stran: 277
Rozměr: 235x162
Úprava: xvi, 255 stran: ilustrace, mapy
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Politika
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: V Praze, C.H. Beck, 2013
EAN: 9788074004483
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Výklady věnované politice, teorii a vývoji politického marketingu nebo problematice lobbingu. Součástí práce jsou rovněž případové studie zaměřené např. na výsledky parlamentních voleb v ČR, Maďarsku nebo na Slovensku během roku 2010 atd.

Popis nakladatele

V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, "umístění" kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozděleni do segmentů nebo skupin a poté je rozvinuta strategie, která tvoří platformu kampaně, odpovídající jejím cílům. Úkolem segmentace je pochopit a vyhodnotit potřeby voličů nebo jejich charakteristiky tak, aby mohla být naplánována efektivní komunikace s nimi. Marketingové plánování se zaměřuje zejména na identifikaci a vytvoření konkurenční výhody. Politické kampaně mají vždy svůj marketingový charakter, přitom v průběhu času se zvyšuje jejich sofistikovanost a využívání marketingových metod. Politický marketing můžeme charakterizovat jako proces, prostřednictvím kterého jsou političtí kandidáti (politické ideje) nasměrováni na voliče takovým způsobem, aby uspokojili jejich politické potřeby a získali tak jejich podporu. Publikace přináší ucelený pohled na politický marketing. Objasňuje vznik politického marketingu, charakterizuje jednotlivé historické etapy jeho vývoje a specifika současného období. Role politického marketingu je vysvětlována v širším politickém a celospolečenském kontextu. Text je rozdělen do dvou částí: první je teoretická, druhou část tvoří případové studie, které ukazují, jak je teorie politického marketingu využita v praxi(např. kampaň pro přímou volbu prezidenta v ČR, politický marketing ve Velké Británii, politický marketing velké firmy v krizi). Kniha je určena zejména studentům politických a sociálních věd i studentům marketingu, ale také profesionálům, kteří se v praxi zabývají politickým marketingem a lobbingem a pracovníkům marketingových oddělení firem. Je psána velmi čtivě, obsahuje řadu fotografií z marketingových kampaní a proto může být přitažlivá i pro čtenáře neprofesionály se zájmem o tuto problematiku.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Bohumír Štědroň; kolektív - další tituly autora:
Strojírenská technologie 1, 1. díl Strojírenská technologie 1, 1. díl
Právo v informačních technologiích Právo v informačních technologiích
Ekologie a rozšíření biomů na Zemi Ekologie a rozšíření biomů na Zemi
Marketing a nová ekonomika Marketing a nová ekonomika
Aargh! 11 Aargh! 11
Svět 2050 Svět 2050
Očkování proti lidským papilomavirům Očkování proti lidským papilomavirům
Management transferu znalostí Management transferu znalostí
Zavlažovanie poľných plodín, zeleniny a ovocných sadov Zavlažovanie poľných plodín, zeleniny a ovocných sadov
 (e-book)
Open Source software -- ve veřejné správě a soukromém sektoru Open Source software
Prognostika Prognostika
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.