načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Politika a politický marketing – Bohumír Štědroň; kolektív

Politika a politický marketing
-1%
sleva

Kniha: Politika a politický marketing
Autor: Bohumír Štědroň; kolektív

Výklady věnované politice, teorii a vývoji politického marketingu nebo problematice lobbingu. Součástí práce jsou rovněž případové studie zaměřené např. na výsledky parlamentních voleb v ČR, Maďarsku nebo na Slovensku během roku 2010 atd. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 6 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  590 Kč 584
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
19,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » C. H. Beck
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2013
Počet stran: 277
Rozměr: 235x162
Úprava: xvi, 255 stran: ilustrace, mapy
Vydání: Vyd. 1.
Skupina třídění: Politika
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: V Praze, C.H. Beck, 2013
EAN: 9788074004483
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Výklady věnované politice, teorii a vývoji politického marketingu nebo problematice lobbingu. Součástí práce jsou rovněž případové studie zaměřené např. na výsledky parlamentních voleb v ČR, Maďarsku nebo na Slovensku během roku 2010 atd.

Popis nakladatele

V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, "umístění" kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozděleni do segmentů nebo skupin a poté je rozvinuta strategie, která tvoří platformu kampaně, odpovídající jejím cílům. Úkolem segmentace je pochopit a vyhodnotit potřeby voličů nebo jejich charakteristiky tak, aby mohla být naplánována efektivní komunikace s nimi. Marketingové plánování se zaměřuje zejména na identifikaci a vytvoření konkurenční výhody. Politické kampaně mají vždy svůj marketingový charakter, přitom v průběhu času se zvyšuje jejich sofistikovanost a využívání marketingových metod. Politický marketing můžeme charakterizovat jako proces, prostřednictvím kterého jsou političtí kandidáti (politické ideje) nasměrováni na voliče takovým způsobem, aby uspokojili jejich politické potřeby a získali tak jejich podporu. Publikace přináší ucelený pohled na politický marketing. Objasňuje vznik politického marketingu, charakterizuje jednotlivé historické etapy jeho vývoje a specifika současného období. Role politického marketingu je vysvětlována v širším politickém a celospolečenském kontextu. Text je rozdělen do dvou částí: první je teoretická, druhou část tvoří případové studie, které ukazují, jak je teorie politického marketingu využita v praxi(např. kampaň pro přímou volbu prezidenta v ČR, politický marketing ve Velké Británii, politický marketing velké firmy v krizi). Kniha je určena zejména studentům politických a sociálních věd i studentům marketingu, ale také profesionálům, kteří se v praxi zabývají politickým marketingem a lobbingem a pracovníkům marketingových oddělení firem. Je psána velmi čtivě, obsahuje řadu fotografií z marketingových kampaní a proto může být přitažlivá i pro čtenáře neprofesionály se zájmem o tuto problematiku.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Bohumír Štědroň; kolektív - další tituly autora:
Strojírenská technologie 2, 2. díl Strojírenská technologie 2, 2. díl
Strojírenská technologie 1, 1. díl Strojírenská technologie 1, 1. díl
Vzduchotechnická zařízení Vzduchotechnická zařízení
Právo v informačních technologiích Právo v informačních technologiích
Marketing a nová ekonomika Marketing a nová ekonomika
Svět 2050 Svět 2050
 (e-book)
Open Source software -- ve veřejné správě a soukromém sektoru Open Source software
Socioterapia Socioterapia
Orbis Tweetus Orbis Tweetus
Pozemní stavitelství IV pro 4. ročník SPŠ stavebních Pozemní stavitelství IV pro 4. ročník SPŠ stavebních
Prognostika Prognostika
Manažerské rozhodování a sport Manažerské rozhodování a sport
 
Ke knize "Politika a politický marketing" doporučujeme také:
Voliči, strany a negativní kampaň Voliči, strany a negativní kampaň
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

SLAVNÉ MELODIE

V LEHKÉ ÚPRAVĚ PRO KLAVÍR

»}

vybral a upravil Radim Linhart • vydalo G & W, Cheb

OBSAH 3. DÍLU

Amazing Grace ................................................................................... . . 4

Až rozkvetou lípy .....................................................................................6

Can’t Help Falling In Love .................................................................... 8

Cielito Lindo ............................................................................................10

Cikánka .................................................................................................. 12

Cizinec na pobřeží .................................................................................14

Dajána ......................................................................................................16

Děti z Pirea .............................................................................................. 20

Edelweiss .................................................................................................22

Hospůdko známá ...................................................................................24

Jožin z bažin ....................................................................7...................26

Love Story .................................................................................................28

Medvědi nevědí ........................................................................................30

Modrý sarafán ....................................................................................... 32

O sole mio .................................................................................................34

Padrino ......................................................................................................36

Pampelišky ...............................................................................................38

P á tá .............................................................................................................40

Písnička pro kočku ................................................................................42

Pomněnka .................................................................................................44

Rolničky ...................................................................................................46

Růžička ......................................................................................................48

Something Stupid ...................................................................................50

Split .......................................................................................................... 52

Stín k ated rál............................................................................................54

The Entertainer .....................................................................................56

Tichá noc ...................................................................................................58

Tři oříšky pro Popelku .........................................................................60

V Montgomery ....................................................................................... 62

Včera neděle byla ...................................................................................64




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.