načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Politický marketing a české politické strany - Anna Matušková

Politický marketing a české politické strany
-16%
sleva

Kniha: Politický marketing a české politické strany
Autor:

Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a ... (celý popis)
Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Mezinárodní politologický ústa
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 24.05.2010
Počet stran: 174
Rozměr: 21 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Jazyk: česky
Vazba: kniha, brožovaná vazba
ISBN: 9788021051690
EAN: 9788021051690
Popis

Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího se bádání a snaží se zkoumat, jak české politické strany politický marketing využívají. (volební kampaně v roce 2006)

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Katalánské politické strany Katalánské politické strany
Strmiska Maxmilián
Cena: 71 Kč
Politika a politický marketing Politika a politický marketing
kolektív autorov
Cena: 549 Kč
Politický prostor a politická témata Politický prostor a politická témata
Chytilek Roman
Cena: 166 Kč
Politické strany Politické strany
Hloušek Vít, Kopeček Lubomír
Cena: 140 Kč
Marketing Marketing
Stuart Elnora W., Marshall Greg W., Solomon2 Michael R.
Cena: 1063 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist