načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Politický marketing Úvod do teorie a praxe - Andrzej W. Jablonski; kolektiv

Politický marketing    Úvod do teorie a praxe
-16%
sleva

Kniha: Politický marketing Úvod do teorie a praxe
Autor: ;

Kniha, jejímiž autory jsou erudovaní polští odborníci, přibližuje základy politického marketingu. Konkrétně představuje jeho použití v politických a zvláště volebních kampaních, metody analýzy a ... (celý popis)
Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Barrister & Principal
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 06.03.2006
Počet stran: 203
Vydání: Vyd. 1.
Spolupracovali: z polského originálu ... přeložil Lubomír Kopeček
Jazyk: česky
Téma: marketing, marketingové výzkumy, politická komunikace, propaganda, public relations, veřejné mínění, volby, volební kampaně
ISBN: 8073640112
EAN: 9788073640118
Popis

Kniha, jejímiž autory jsou erudovaní polští odborníci, přibližuje základy politického marketingu. Konkrétně představuje jeho použití v politických a zvláště volebních kampaních, metody analýzy a diagnostikování politického trhu, strategie využívané politickými stranami a politiky k oslovení voličů, způsoby vytváření image, vysvětlení podstaty politické reklamy, lobbingu, public relations a další s tím spjaté otázky. Čtenář nalezne v textu jak teoretický pohled na politický marketing, tak řadu praktických příkladů a přístupů z prostředí evropských zemí i USA. Publikace je určena širší odborné veřejnosti, politikům, pracovníkům politických stran, veřejné správy, nevládních organizací a také zainteresovaným laikům. Vhodná je rovněž pro vysokoškolské studenty politologie, žurnalistiky, mediálních studií, ekonomie a dalších společenských oborů. (úvod do teorie a praxe)

Předmětná hesla
Kampaně volební -- sborníky
Komunikace politická -- sborníky
Související tituly dle názvu:
Politika a politický marketing Politika a politický marketing
kolektív autorov
Cena: 549 Kč
Politický řád a politický úpadek Politický řád a politický úpadek
Fukuyama Francis
Cena: 349 Kč
Marketing Marketing
Stuart Elnora W., Marshall Greg W., Solomon2 Michael R.
Cena: 1063 Kč
Marketing kulturního dědictví a umění Marketing kulturního dědictví a umění
Johnová Radka
Cena: 319 Kč
Sociální správa Sociální správa
Tomeš Igor
Cena: 404 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist