načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Podvody na talíři – Thilo Bode

Podvody na talíři
-1%
sleva

Kniha: Podvody na talíři
Autor: Thilo Bode

Autor patří k nejcitovanějším a zároveň nejobávanějším kritikům kvality potravin a potravinářského průmyslu, ve své knize nemilosrdně odhaluje skandální záludné strategie a nekalé praktiky potravinářských koncernů, postrádajících jakékoli ... (celý popis)
98
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost

hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3% 87%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: RYBKA PUBLISHERS
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2014
Počet stran: 204
Rozměr: 213x140
Úprava: ilustrace
Název originálu: Essensfälscher
Spolupracovali: z německého originálu ... přeložil Vladimír Čadský
Jazyk: česky
Vazba: pevná
Novinka týdne: 2014-26
Nakladatelské údaje: V Praze, Rybka, 2014
EAN: 9788087950029
Popis / resumé

Autor patří k nejcitovanějším a zároveň nejobávanějším kritikům kvality potravin a potravinářského průmyslu, ve své knize nemilosrdně odhaluje skandální záludné strategie a nekalé praktiky potravinářských koncernů, postrádajících jakékoli zábrany. Od zavádějících a klamavých etiket na potravinách, jež spotřebitele vědomě uvádějí v omyl nebo mu poskytují záměrně matoucí informace, po pochybnou kvalitu, či spíše nekvalitu samotných potravinářských produktů uváděných na trh za podpory bombastických lživých reklamních kampaní - to vše je součástí důmyslné strategie, proti níž je spotřebitel bezmocný a kterou přímo či nepřímo posvěcují naši političtí zástupci. Odhalení a závěry, které kniha předkládá, jsou v dnešním globalizovaném světě, který se vymkl z kloubů, platné nejen pro Německo, ale pro celou Evropu. České vydání bylo navíc doplněno a rozšířeno tak, aby zohledňovalo situaci v České republice.

Popis nakladatele

Thilo Bode, který patří k nejcitovanějším a zároveň nejobávanějším kritikům kvality potravin a potravinářského průmyslu, ve své knize, které se v Německu prodalo přes 150 000 výtisků a která měla mimořádný ohlas například i na Slovensku, nemilosrdně odhaluje skandální záludné strategie a nekalé praktiky potravinářských koncernů, postrádajících jakékolli zábrany. Od zavádějících a klamavých etiket na potravinách, jež spotřebitele vědomě uvádějí v omyl nebo mu poskytují záměrně matoucí informace, po pochybnou kvalitu, či spíše nekvalitu samotných potravinářských „produktů“ uváděných na trh za podpory bombastických lživých reklamních kampaní – to vše je součástí důmyslné strategie, proti níž je spotřebitel bezmocný a kterou přímo či nepřímo posvěcují naši političtí zástupci. Odhalení a závěry, které kniha Podvody na talíři předkládá, jsou v dnešním globalizovaném světě který se vymkl z kloubů, platné nejen pro Německo, ale pro celou Evropu. České vydání bylo navíc doplněno a rozšířeno tak, aby zohledňovalo situaci v České republice. Kupujete si produkty označené „fitness“? Fit po nich nebudete, zato přiberete. Vyhledáváte tradiční regionální produkty připravené podle původních receptů? Třeba taková schwarzwaldská šunka: ze všech 750 000 prasat, která se každý rok na takzvanou schwarzwaldskou šunku zpracují, nepochází ze Schwarzwaldu ani jedno – všechna totiž pochází z velkochovů z celé Evropy. Anebo „tradiční česká“ majonéza Poličanka: oproti tradiční receptuře obsahuje osmkrát méně žloutků, v nezávislých testech kvality propadla, a přesto se chlubí prestižní národní značkou Klasa udělovanou ministrem zemědělství! Vybíráte si „zdravé“ výrobky pro děti? To jsou nejčastěji jen skryté kalorické bomby plné cukru. Nápoje z jablek s pečetí bio? Ty mnohdy žádné jablko ani neviděly… Tyto neuvěřitelné podvody a triky mají svůj systém. Potravinářské koncerny totiž dosáhly mezí možného růstu. A tak nám s pomocí reklamy, která stojí miliardy, vnucují „inovované“ výrobky, jež jsou nové a lepší pouze podle jejich tvrzení. Tyto produkty kvalitu jen předstírají a často navíc přímo ohrožují naše zdraví. Že v celém systému je cosi shnilého, to dnes ví každý. Thilo Bode se nebojí nazývat věci pravým jménem. Jeho kniha je zároveň návodem, jak nekalé praktiky potravinářských koncernů bojkotovat, ale také výzvou, aby si lidé začali za své zástupce volit politky, kteří skutečně hájí jejich zájmy. To je v České republice, kde občané nedávno katapultovali do evropského parlamentu „profesionála“ Pavla Teličku, který v otázce ochrany spotřebitele prosazuje ideu „samoregulace“, obzvlášť aktuální problém. České vydání bylo doplněno, aktualizováno a obohaceno o informace, jež se vztahují k českému prostředí, a zohledňuje situaci v České republice. V příloze kniha přináší rozhovor s Miroslavem Spišiakem, který osobně poznal praktiky používané při výrobě potravinových surovin určených pro střední a východní Evropu a rozhodl se o nich otevřeně promluvit. (jak nás obelhávají potravinářské koncerny)

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Foodstyling Foodstyling
kolektiv
Cena: 323 Kč
Dvojité salto na talíři Dvojité salto na talíři
Jendruchová Michala
Cena: 212 Kč
Kuchařka ze Svatojánu - Zahrada na talíři Kuchařka ze Svatojánu - Zahrada na talíři
Francová Eva
Cena: 199 Kč
Čtyři roční období na talíři Čtyři roční období na talíři
Sapík Jaroslav, Babica Jiří
Cena: 311 Kč
Kuchařka ze Svatojánu - Zahrada na talíři Kuchařka ze Svatojánu - Zahrada na talíři
Francová Eva
Cena: 339 Kč
Ke knize "Podvody na talíři" doporučujeme také:
Nauč mě mluvit -- 500 slov, říkadla, pohádky Nauč mě mluvit
Zánět - skrytý zabiják Zánět
Hřbitov na talíři -- Živočišné látky v potravinách a v kosmetice Hřbitov na talíři
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.