načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Podnikání malých a středních podniků na mezinárodních trzích – Šárka Zapletalová

Podnikání malých a středních podniků na mezinárodních trzích
-7%
sleva

Kniha: Podnikání malých a středních podniků na mezinárodních trzích
Autor: Šárka Zapletalová

Kapitoly věnované podstatě mezinárodních podnikatelských aktivit, managementu procesu internacionalizace a faktorům, jež ovlivňují internacionalizaci podnikatelských činností. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 7 pracovních dní (poslední kusy u dodavatele, dodání s pravděpodobností 90%)
Vaše cena s DPH:  250 Kč 233
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Ekopress
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2015
Počet stran: 177
Rozměr: 23 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: česky
Datum vydání: 19.02.2015
Nakladatelské údaje: Praha, Ekopress, 2015
ISBN: 978-80-87865-16-3
EAN: 9788087865163
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Kapitoly věnované podstatě mezinárodních podnikatelských aktivit, managementu procesu internacionalizace a faktorům, jež ovlivňují internacionalizaci podnikatelských činností.

Popis nakladatele

Liberalizace trhu a rozsáhlá regionální ekonomická integrace ve světě otevřela malým a středním podnikům dveře na mezinárodní trhy. Do mezinárodního podnikatelského dění se zapojuje stále více malých a středních podniků. Podniky, které se rozhodnou zapojit do mezinárodního podnikání, si musí být vědomy nejen podnikatelských příležitostí, ale i rizik, se kterými je mezinárodní podnikání spojeno. Rozhodnutí o vstupu na zahraniční trhy patří ke klíčovým dlouhodobým strategickým rozhodnutím, které s sebou přináší podstatné změny v řízení podniku.

Malé a střední podniky čelí stejným strategickým volbám jako velké/nadnárodní podniky, ale často s omezenými zdroji v oblasti finanční, personální a manažerské. Navzdory těmto omezením jsou malé a střední podniky významným a rostoucím prvkem mezinárodního podnikatelského prostředí a zvážením svých výhod a problémů jsou schopny překonat bariéry vstupu na zahraniční trhy a být na těchto trzích úspěšné.

Rostoucí zájem o problematiku internacionalizace podnikatelských subjektů vedl k sepsání této publikace. Text je rozdělen do čtyř hlavních kapitol, které seznamují čtenáře s podstatou mezinárodních podnikatelských aktivit, přístupy k internacionalizaci podnikatelských aktivit, managementem procesu internacionalizace a faktory ovlivňujícími proces internacionalizace podnikatelských aktivit.

Teoretické poznatky jsou doplněny příklady z konkrétní podnikatelské praxe procesu internacionalizace. Tyto příklady mohou sloužit jako určitá inspirace a ukázka možností podnikatelského působení na zahraničních trzích.

Součástí kapitol je „Dodatek“, v němž je ilustrována konkrétní situace českých podniků na zahraničních trzích. V těchto dodatcích jsou uváděna data jednak ze sekundárních zdrojů (data statistického charakteru), tak data z primárního zdroje. Primárním zdrojem dat byl autorem realizovaný výzkum na území České republiky v období března až dubna 2013. Primárním cílem tohoto výzkumu bylo zmapování procesu internacionalizace podnikatelských aktivit českých podniků.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Šárka Zapletalová - další tituly autora:
Krizový management podniku pro 21. století Krizový management podniku pro 21. století
Mezinárodní podnikání Mezinárodní podnikání
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.