načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Pedagogičtí pracovníci jako klíčový faktor inkluzivního vzdělávání - Jiří Langer; kolektiv autorů

Pedagogičtí pracovníci jako klíčový faktor inkluzivního vzdělávání
-7%
sleva

Kniha: Pedagogičtí pracovníci jako klíčový faktor inkluzivního vzdělávání
Autor: ;

Tato publikace je výsledkem práce autorského týmu akademických pracovníků a studentů doktorského i magisterského studijního programu Ústavu speciálněpedagogických studií PdF UP v ... (celý popis)
199
Kniha teď bohužel není dostupná.


»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Univerzita Palackého v Olomouci (UPOL)
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 05.12.2017
Počet stran: 198
Rozměr: 21 cm
Úprava: 197 stran : ilustrace
Vydání: 1. vydání
Skupina třídění: Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
Jazyk: česky
ISBN: 978-80-244-5119-0
EAN: 9788024451190
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Tato publikace je výsledkem práce autorského týmu akademických pracovníků a studentů doktorského i magisterského studijního programu Ústavu speciálněpedagogických studií PdF UP v Olomouci. Odborná publikace vychází z původních poznatků o postojích a roli pedagogických pracovníků v současných trendech ve vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, zejména s důrazem na proinkluzivně orientované systémové změny vyplývající z novely školského zákona, která je účinná od 1. 9. 2016. Jednotlivé kapitoly se věnují dílčím oblastem hlavní výzkumné problematiky a v souhrnu podávají komplexní přehled o aktuální situaci.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Firemní vzdělávání Firemní vzdělávání
Bartoňková Hana
Cena: 246 Kč
Nucená práce pod hákovým křížem Nucená práce pod hákovým křížem
Spoerer Mark
Cena: 302 Kč
Inkluzivní vzdělávání Inkluzivní vzdělávání
Hájková Vanda, Strnadová Iva
Cena: 271 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

Obsah

Úvod

9

1 Postoje a očekávání pedagogů vůči vzdělávání žáků s mentálním

postižením před účinností novely školského zákona.....................

Úvod do problematiky........................................ ...........................

1.1 Výzkumný problém..................................................................

1.2 Cíle a metodika výzkumu ......................................................

1.3 Výsledky...................................................................................

Zaver.................................................................................................................

Seznam bibliografických zdrojů.......................................................

12

12

13

15

17

24

25

2 Názory pedagogů České republiky na aktuální změny v edukaci

žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách...........26

Úvod do problematiky.........................................................................26

2.1 Cíle výzkumu................................................................................ 27

2.2 Výzkumný soubor a metodika..................................................... 28

2.3 Výsledky .......................................................................................28

2.4 Diskuse......................................................................................... 34

2.5 Etické aspekty a limity studie...................................................... 35

Závěr......................................................................................................35

Seznam bibliografických zdrojů...........................................................36

3 Připravenost pedagogů 1. stupně základních škol v Olomouckém

kraji na společné vzdělávání žáků s mentálním postižením.............. 38

Úvod do problematiky........................................................................ 38

3.1 Cíle výzkumu......................... 45

3.2 Výzkumný soubor a metodika..................................................... 48

3.3 Výsledky........................................................................................ 52

3.4 Vyhodnocení hypotéz.................................................................. 69

3.5 Shrnutí.......................................................................................... 75

3.6 Diskuse.........................................................................................76

3.7 Doporučení do praxe................................................................... 77

3.8 Etické aspekty a limity studie...................................................... 78

5


Závěr.......................................................................................................78

Seznam bibliografických zdrojů...........................................................79

4 Individuální integrace žáků s lehkým mentálním postižením

na běžném typu základní školy............................................................81

Úvod do problematiky......................................................................... 81

4.1 Cíle výzkumu.................................................................................82

4.2 Výzkumný soubor a metodika.................................................... 83

4.3 Metodika výzkumu.......................................................................83

4.4 Výsledky a diskuse........................................................................ 87

4.5 Doporučení pro praxi ................................................................. 97

4.6 Etické aspekty a limity studie ..................................................... 98

Závěr......................................................................................................99

Seznam bibliografických zdrojů.........................................................100

5 Problematika inkluzivního vzdělávání z pohledu

pedagogických pracovníků základních škol praktických..................101

Úvod do problematiky....................................................................... 101

5.1 Metodika výzkumu..................................................................... 109

5.2 Cílová skupina a kritéria pro její výběr..................................... 109

5.3 Výsledky.......................................................................................111

5.4 Etické aspekty a limity studie.................................................... 116

Závěr..................................................................................................... 116

Seznam bibliografických zdrojů.........................................................117

6 Poznatky pedagogických pracovníků jako jeden z faktorů

terciárního inkluzivního vzdělávání.................................................. 119

Úvod do problematiky....................................................................... 119

6.1 Paradigma ve speciální pedagogice............................................120

6.2 Osobnost jedince se sluchovým postižením..............................123

6.3 Vysokoškolské vzdělávání studentů se sluchovým postižením... 125

6.4 Výzkumná část.............................................................................126

6.5 Výzkumný soubor....................................................................... 127

6.6 Výsledky.......................................................................................128

Závěr..................................................................................................... 130

Seznam bibliografických zdrojů.........................................................131

6


7 Postavení jedinců se specifickými vzdělávacími potřebami

v intaktní vrstevnické skupině z pozice pedagogických

pracovníků..........................................................................................133

Úvod do problematiky......................................................................133

7.1 Metodika výzkumu a výzkumný vzorek...................................137

7.2 Výsledky..................................................................................... 138

Závěr................................................................................................... 139

Seznam bibliografických zdrojů........................................................140

8 Expresivní terapie jako nástroj pedagogických pracovníků

v inkluzivním výchovně-vzdělávacím procesu.................................141

Úvod do problematiky...................................................................... 141

8.1 Teoretická východiska................................................................141

8.2 Metodika výzkumného šetření .................................................147

8.3 Výsledky výzkumného šetření....................................................150

8.4 Zhodnocení výzkumných předpokladů...................................157

Závěr....................................................................................................138

Seznam bibliografických zdrojů........................................................159

9 Učitel žáků se sluchovým postižením jako klíčový činitel

sexuální výchovy................................................................................. 161

Úvod do problematiky...................................................................... 161

9.1 Cíle výzkumného šetření........................................................... 170

9.2 Metodika řešení a charakteristika cílové skupiny....................171

9.3 Analýza výzkumných dat............................................................172

9.4 Diskuse........................................................................................I73

Závěr....................................................................................................174

Seznam bibliografických zdrojů........................................................ 174

Závěr..........................................................................................................176

Souhrnný seznam bibliografických zdrojů............................................. 177

Resumé..................................................................................................... 185

Summary................................................................................................... 187

Medailonky autorů...................................................................................189

7




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist