načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Péče o zákazníky - Aleš Spáčil

Péče o zákazníky
-15%
sleva

Kniha: Péče o zákazníky
Autor:

co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti
Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2003
Počet stran: 116
Rozměr: 205 x 137 mm
Vazba: Paperback
ISBN: 80-247-0514-1
EAN: 9788024705149
Popis

Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků? Autor s dlouholetými zkušenostmi, ředitel péče o zákazníky renomované společnosti, popisuje budování organizace zaměřené na zákazníka. Na praktických situacích vymezuje dobré a špatné přístupy v péči o zákazníky a ukazuje, jak je důležité seznámit každého s jeho rolí a s rolí ostatních při uspokojování zákazníka.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Diferencované řízení vztahů se zákazníky Diferencované řízení vztahů se zákazníky
Lošťáková Hana, kolektiv
Cena: 334 Kč
Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Lošťáková Hana, kolektiv
Cena: 355 Kč
Postarat se ve stáří Postarat se ve stáří
Dudová Radka
Cena: 231 Kč
Jak získávat klienty a zákazníky Jak získávat klienty a zákazníky
Olej Marián
Cena: 222 Kč
Jak získávat klienty a zákazníky Jak získávat klienty a zákazníky
Olej Marián
Cena: 115 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist