načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Passt schon! 4. Němčina pro SŠ - Učebnice a pracovní sešit

Passt schon! 4. Němčina pro SŠ - Učebnice a pracovní sešit
-11%
sleva

Kniha: Passt schon! 4. Němčina pro SŠ - Učebnice a pracovní sešit

Passt schon! je čtyřdílná učebnice němčiny pro střední školy a víceletá gymnázia na úrovni A1–B1. * Učebnice Passt schon! nabízí moderní, atraktivní témata a vede studenty ke ...
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  388 Kč 345
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
11,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Polyglot
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2018
Počet stran: 216
Rozměr: 297 x 210 x 13 mm
Úprava: 2 svazky (249 stran v různém stránkování; ix, 209 stran): ilustrace (převážně barevné)
Vydání: 1. vydání
Skupina třídění: Němčina
Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
Jazyk: česky německy
Vazba: Paperback
Téma: jazyková úroveň B1
Datum vydání: 20. 9. 2018
ISBN: 978-80-86195-99-5
EAN: 9788086195995
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Passt schon! je čtyřdílná učebnice němčiny pro střední školy a víceletá gymnázia na úrovni A1–B1.

* Učebnice Passt schon! nabízí moderní, atraktivní témata a vede studenty ke komunikaci v každodenních situacích.

* Učebnice Passt schon! systematicky připravuje studenty již od 1. dílu na maturitní zkoušku z německého jazyka na úrovni B1.

* Kniha obsahuje v jednom svazku učebnici s integrovaným pracovním sešitem.

* Součástí učebnice je i souhrnný přehled gramatiky, jazyková biografie a abecední německo-český slovník.

* Učebnice obsahuje osm strukturovaných lekcí. Každá lekce se skládá z několika oddílů. Závěrečný oddíl lekce obsahuje shrnutí probrané látky. Tyto úlohy současně připravují studenty na maturitní zkoušku.

* Učebnice i pracovní sešit nabízejí pestrou škálu cvičení na fonetiku, slovní zásobu a gramatiku.

* Každá lekce v pracovním sešitě obsahuje přehled probrané slovní zásoby a přehledný výklad gramatického učiva v češtině.

* Součástí učebnice je souhrnný přehled gramatiky, jazyková biografie a závěrečný německo-český abecední slovník.

* Ke každé lekci jsou na www.polyglot.cz zdarma ke stažení doplňkové materiály. Obsahují testy, doplňující cvičení na slovní zásobu a gramatiku, cvičení na práci s textem atd. (němčina pro střední školy)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

IV |

Obsah

Učebnice

Lekce Téma Komunikace Gramatika

1.

Beziehungen

strana 2

Valentinstag

Partnerschaft

Hochzeit

Familie

Eigenschaften

Mobbing

Fertigkeitstraining

 mluvit o vztazích v rodině

 pojmenovat povahové

vlastnosti

 převyprávět příběh

 diskutovat o šikaně

 vyjádřit politování

a lhostejnost

 skloňování podstatných jmen

(2. pád)

 skloňování přivlastňovacích

zájmen (2. pád)

 neurčitá zájmena (2. pád)

 časování modálních sloves

a slovesa wissen v perfektu

 předložky s 2. pádem

2.

Gestern und

heute

strana 14

Nachrichten

Erinnerungen

UNESCO-Städte

Technischer Fortschritt

Fabeln

Porträt: George Orwell

Fertigkeitstraining

 vyprávět v minulosti

 připravit portrét

významné osobnosti

 mluvit o technickém

pokroku

 shrnout informace

 porovnat fotografie

 préteritum

 infinitiv závislý na podstatném

a přídavném jménu

 infinitiv závislý na slovesu

 vedlejší věty s damit

 infinitivní konstrukce s zu,

um ... zu

3.

Feste und

Bräuche

strana 26

Lieblingsfest

Nikolaustag

Krampusse

Striezelmarkt

Weihnachtszeit

Weihnachten

Karneval

Fertigkeitstraining

 říct, jaký je můj oblíbený

svátek

 vyprávět, jak slavím

Mikuláše

 popsat, jak trávím Štědrý

den

 mluvit o vánočním

jídelníčku

 přivítat hosty

 skloňování přídavných jmen

v přívlastku (2. pád)

 skloňování přídavných jmen

po členu nulovém

 skloňování řadových číslovek

(2. pád)

 směrová příslovce

4.

Deutschland

strana 38

Typisch deutsch

Aus dem Alltag

Reisetipps

Oktoberfest

Die Deutschen

Geschichte und

Gegenwart

Die Bremer Stadt

musikanten

Fertigkeitstraining

 vyprávět, co je pro

Německo typické

 doporučit zajímavá místa

v Německu

 mluvit o situaci

v Německu před rokem

1989

 představit jednu

spolkovou zemi

 vyjádřit radu

 konjunktiv préterita a opisná

forma würde + infinitiv

 vztažné věty uvozené vztažným

zájmenem ve 2. pádě

 vztažné věty uvozené tázacími

příslovci a tázacími zájmeny

 porušování větného rámce:

vztažné věty

 korelát es

5.

Arbeitsmarkt

strana 50

Berufe der Zukunft

Stellenangebote

Bewerbung

Homeoffice

Berufswahl

Arbeitslosigkeit

Fertigkeitstraining

 popsat své budoucí

povolání

 napsat formální dopis

 sestavit strukturovaný

životopis

 mluvit o výhodách

a nevýhodách práce

z domova

 diskutovat o situaci

na trhu práce

 trpný rod (přítomný čas,

préteritum)

 příčestí přítomné a minulé

 zpodstatnělá přídavná jména

a příčestí


| V

Obsah

Učebnice

Lekce Téma Komunikace Gramatika

6.

Wege der

Medizin

strana 62

Entdeckungen und

Erfindungen

Zivilisationskrankheiten

Allergien

Impfung

Alternative Medizin

Kurioses aus der Medizin

Fertigkeitstraining

 představit některé objevy

medicíny

 doporučit, jak předcházet

civilizačním nemocem

 hovořit o alergiích

 popsat statistiku

 vyjádřit názor

na alternativní léčbu

 zlomky

 plusquamperfektum

 časové věty

 souvětí se spojkami da, sodass

a so..., dass

7.

Österreich

strana 74

Daheim in Österreich

Kaffeekultur

Almen und Wandern

Urlaubspläne

Ostern

Musik

Salzburg

Fertigkeitstraining

 představit známou

osobnost

 naplánovat dovolenou

v Rakousku

 popsat velikonoční zvyky

 představit jednu

spolkovou zemi

 vyjádřit přání

 stupňování přídavných jmen

v přívlastku

 příslovce na -(e)stens, -st

 porušování větného rámce:

srovnávání pomocí wie a als

8.

Berlin

strana 86

Geschichte

Berlin multikulturell

Stadtrundfahrt

Stadtrundgang

Berlin im Film

Deutsche Schauspieler

Aktuelles aus Berlin

Fertigkeitstraining

 vyprávět o historii Berlína

po roce 1945

 sestavit program

prohlídky města

 mluvit o německých

filmech, seriálech

a hercích

 napsat zprávu

 reagovat na návrh

 vazby sloves, podstatných

a přídavných jmen

 zápor

 párové spojky

Pracovní sešit

1. Beziehungen . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 102

2. Gestern und heute . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117

3. Feste und Bräuche . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 131

4. Deutschland . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 145

5. Arbeitsmarkt . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 159

6. Wege der Medizin . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 172

7. Österreich . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 185

8. Berlin . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 200

Přílohy

Přehled gramatiky

Jazyková biografie

Abecední německo-český slovník

Použité symboly: cvičení je na nahrávce odkaz na cvičení 1 na straně 102 v pracovním sešitěAB S 102

| Ü 1


2 |

zwei

1.

Beziehungen

 mluvit o vztazích v rodině

 pojmenovat povahové vlastnosti

 převyprávět příběhpřevyprávět příběh

 diskutovat o šikaně

 vyjádřit politování a lhostejnost

Valentinstag

1. Der Tag der Verliebten.

a) Lesen Sie.

b) Hören Sie zu. Bilden Sie den Singular oder Plural der Substantive.

2. Der Tag der Verliebten. Lesen Sie den Text noch einmal.

a) Hören Sie die Aussagen. Was entspricht dem Text? Markieren Sie.

b) Die Bräuche am Valentinstag. Ergänzen Sie.

3. Wie feiern Sie den Valentinstag? Machen Sie eine Umfrage in der Klasse.

AB S 102 | Ü 2 • S 103 | Ü 3

AB S 102 | Ü 1

...jeder Händler das Landdie Länder

Aussagen

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Den 14. Februar feiert man in vielen Ländern als den Tag der Verliebten. Besonders in England, den USA und

anderen angelsächsischen Ländern, aber auch in Deutschland, ist der Valentinstag populär, die Liebespaare schen

ken sich Blumen und Süßigkeiten. Alle Blumen- und Schokoladenhändler lieben diesen Tag, das versteht sich.

Die Tradition des Valentinstages ist dabei schon recht alt. Sie geht zurück auf den Bischof Valentin von Terni, der

im 3. Jahrhundert nach Christus gelebt hat. Der römische Kaiser hat christliche Ehen verboten, aber Valentin hat

dieses Verbot ignoriert. Er hat die Paare weiterhin getraut und ihnen Blumen aus seinem Garten geschenkt. Dafür

musste er am 14. Februar im Jahr 269 sterben.

Der englische Dichter Geoffrey Chaucer bietet eine andere, unblutige

Geschichte dieses Festes. In seinem Gedicht „Das Parlament der Vögel“ aus

dem Jahr 1383 versammeln sich die Vögel am 14. Februar um die „Göttin

Natur“, denn jeder Vogel soll einen Partner oder eine Partnerin finden.

Heute sind die Bräuche am Valentinstag von Land zu Land verschieden.

In  Japan schenken die Frauen den Männern Schokolade, in Italien hän

gen viele Paare „Liebesschlösser“ an die Brücken und in Südafrika ist der

Valentinstag ein öffentliches Fest, an dem die Leute weiße und rote Klei

dung tragen als Zeichen der Reinheit und der Liebe. In Thailand dagegen

darf man zwar diesen Tag feiern, sich aber

nicht öffentlich küssen. Aber Verliebte,

da  kann man sicher sein, finden immer

einen Weg...

die Tradition des Valentinstages

das Zeichen der Liebe

die Geschichte dieses Festes

das Parlament der Vögel

Ein Liebesschloss ist ein Schloss, das Verliebte an Brücken hängen.

Sie möchten damit symbolisch ihre ewige Liebe zeigen.

Wo?Wo?

In ... schenken die Frauen den Männern Schokolade.

In ... tragen die Leute am Valentinstag weiße und rote

Kleidung als Zeichen der Reinheit und der Liebe.

In ... darf man sich am Valentinstag nicht öffentlich küssen.

In ... hängen viele Paare „Liebesschlösser“ an die Brücken.

CD1

1

CD1

2


1.

Beziehungen

102 |

einhundertzwei

1. Valentinstag.

a) Ergänzen Sie den bestimmten Artikel.

b) Bilden Sie den Genitiv. Ergänzen Sie die Substantive in den Sätzen.

2. Wie feiert ihr den Valentinstag? Lesen Sie.

a) Ergänzen Sie die Endungen, falls nötig.

Blumenhändler

Reinheit

Bischof

Liebesbräuche

Fest

Valentinstag

Liebespaare

Liebe

Kaiser

Vögel

6. Eine unblutige Geschichte hat der englische

Dichter Geoffrey Chaucer beschrieben.

7. Nach dem Gedicht „Das Parlament

“ soll jeder Vogel am

14.  Februar einen Partner oder eine Partnerin finden.

10. Liebesschlösser sind für die Paare

Symbole

.

9. Die Südafrikaner tragen weiße und rote

Kleidung als Zeichen

und der Liebe.

8. Die Art am Valen

tinstag ist von Land zu Land verschieden.

5. Der 14. Februar ist mit dem Tod

Valentin verbunden.

4. Der römische Kaiser hat christliche Ehen

verboten. Der Bischof Valentin hat das Verbot

ignoriert.

3. Die Tradition

ist sehr alt.

2. Der Profit

ist hoch.

1. Den 14. Februar feiert man in vielen

Ländern als Tag

.

www.gutefrage.net

Hallo, wie feiert ihr d

1

Valentinstag? Ich brauche Ideen! OlafderOlle341

Kann ich dir kein

2

liefern. Ich habe zurzeit kein

3

Freundin, und außerdem möchte ich d

4

Blu

menhändler und Schokofabriken nicht unterstützen! Nö, nicht mit mir, was soll das Ganze? Da stehen

auf einmal hundert Männer vor ein

5

Blumengeschäft und andere kaufen Schokoherzen wie verrückt.

Nee, nee, von mir kriegt niemand was, höchstens ein

6

Kaktus! Senfkorn

Hallo Senfkorn, warum so schlechte Laune, Olaf hat doch nur gefragt. Also, ich freue mich immer, wenn

mein Valentin (so heißt er wirklich) nach Hause kommt, schön

7

Blumen mitbringt (ich liebe Tulpen!),

ein paar Pralinen aus d

8

Tasche zieht und sagt: „Valentina, ich liebe dich, für immer und ewig!“ Ach,

das ist schön! Für uns ist das immer ein besonder

9

Tag: Ich habe Geburtstag, wir haben beide

Namenstag und haben dazu noch an dies

10

Tag geheiratet. Valentina123




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist