načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Orientace v prostoru a čase pro děti od 5 do 7 let -- Kdy to bylo, kde se stalo, medvídě již nebloudilo - Jiřina Bednářová

Orientace v prostoru a čase pro děti od 5 do 7 let -- Kdy to bylo, kde se stalo, medvídě již nebloudilo
-15%
sleva

Kniha: Orientace v prostoru a čase pro děti od 5 do 7 let
Autor: Jiřina Bednářová
Podtitul: Kdy to bylo, kde se stalo, medvídě již nebloudilo

- Publikace obsahuje: - 1) cvičení pro děti od 5 do 7 let, která se zaměřují mimo jiné na rozvoj: - • orientace v prostoru - • orientace v čase - • vnímání časového sledu ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  149 Kč 127
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
4,2
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » EDIKA
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2019
Počet stran: 48
Rozměr: 210 x 297 mm
Úprava: barevné ilustrace
Vydání: 2. vydání
Spolupracovali: ilustrace: Richard Šmarda
Skupina třídění: Předškolní a primární výchova a vzdělávání
Literatura pro děti a mládež (naučná)
Vazba: brožovaná, šitá 2 skobkami (sešitová)
Datum vydání: 24. 1. 2019
ISBN: 9788026613787
EAN: 9788026613787
Popis

Publikace obsahuje:

1) cvičení pro děti od 5 do 7 let, která se zaměřují mimo jiné na rozvoj:

• orientace v prostoru

• orientace v čase

• vnímání časového sledu a posloupnosti

• řeči

• zrakového vnímání, grafomotoriky

2) metodický návod pro dospělé, který:

• doporučuje zásady pro práci s dítětem

• pomáhá překonávat obtíže

Vážená čtenářko, vážený čtenáři,

zaujala vás kniha určená 5–7letým dětem. Zřejmě tedy hodláte pořídit dítěti knihu, která by ho potěšila, zaujala a také přinesla užitek předškolákovi či začínajícímu školákovi. Některé děti v tomto věku půjdou do školy za rok, jiné už letos v září a další již patří mezi prvňáčky. Všem však může kniha Orientace v prostoru a v čase pro děti od 5 do 7 let přinést něco užitečného.

Jistě mi dáte za pravdu, že i pro nás dospělé je důležité cítit se dobře mezi ostatními lidmi. To znamená umět se orientovat v nových podmínkách, vztazích, dokázat si zorganizovat práci, být dochvilný. Když se nám to daří, cítíme se úspěšní, spokojení v rodině, v práci, ve sportu. A to vše potřebuje i dítě, aby bylo ve škole šťastné a mohlo se dobře učit: je to součást takzvané školní zralosti. Dobrá orientace v čase a prostoru ovlivňuje sociální a citové vyzrávání dítěte a přispívá k jeho odolnosti vůči školní zátěži. Významným faktorem při rozvíjení orientace v čase a prostoru je samozřejmě rozvoj zrakového a sluchového vnímání spolu s cvičením obratnosti vedoucí ruky, kterou dítě píše. A v neposlední řadě je to také komunikace, řeč dítěte, tedy jeho schopnost formulovat svá přání, dokázat vyjádřit, co ví, co umí. Pro spokojenost začínajícího školáka je důležité, aby se uměl domluvit s učitelem, se spolužáky. Dítě potřebuje rozumět tomu, když se řekne dopoledne, který měsíc následuje po září, co je od nás vpravo či vlevo, co je zcela vpředu nebo vzadu, a také které jevy v přírodě provázejí například jarní měsíce.

Zajímavý příběh, přitažlivé ilustrace, úkoly a cvičení odpovídající věku, to vše najdete v této útlé, avšak obsažné knize. Její autorka, významná poradenská pedagožka, napsala pro děti a jejich dospělé přátele řadu podobných knih. Ať se už týkají zrakového či sluchového vnímání, početních dovedností nebo grafomotoriky, tato kniha věnující se orientaci v prostoru a čase vše završuje. Zjistíte-li tedy při práci s publikací, že by dítě potřebovalo ještě více procvičit něco z předchozích dovedností, najdete podporu v již vydaných knihách Jiřiny Bednářové.

A tak, milí dospělí, s chutí do příjemné práce s dítětem! Nemějte obavu, zvládnete to – textem a úkoly vás bude provázet autorčino doporučení, jak dosáhnout úspěchu.

Společnou radostnou a užitečnou práci vám všem přeje

PhDr. Alena Šafrová,

externí pedagožka Pedagogické fakulty MU v Brně

(kdy to bylo, kde se stalo, medvídě již nebloudilo)
Další popis

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji časové orientace a prevenci potíží ve čtení, psaní, matematice a obtíží v získávání studijních dovedností plynoucích z nedostatečně rozvinuté časové orientace, vnímání posloupnosti a následnosti dějů, organizace činností. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti a dále instrukce pro dospělé s uvedením cíle činnosti.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jiřina Bednářová - další tituly autora:
Čtení s porozuměním a hry s jazykem -- Čteme se skřítkem Alfrédem Čtení s porozuměním a hry s jazykem
Diagnostika dítěte předškolního věku -- Co by dítě mělo umět ve věku od 3 do 6 let Diagnostika dítěte předškolního věku
Mezi námi pastelkami -- Grafomotorická cvičení a nácvik psaní pro děti od 3 do 5 let, 1. díl Mezi námi pastelkami
Rozvoj zrakového vnímání -- Jak krtek Barbora uviděl svět, 1. díl, od 3 do 5 let Rozvoj zrakového vnímání
Rozvoj zrakového vnímání -- Jak krtek Barbora pomohl objevit poklad 3. díl, pro děti od 5 do 7 let Rozvoj zrakového vnímání
Orientace v prostoru a čase pro děti od 4 do 6 let -- Kdy to bylo, kde se stalo, medvídě se zatoulalo Orientace v prostoru a čase pro děti od 4 do 6 let
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




JIŘINA BEDNÁŘOVÁ


1963

Jiřina Bednářová je autorkou učebnic a pracovních sešitů zejména pro předškolní děti. Její publikace jsou orientovány na grafomotorická cvičení, základy počtů, přípravy ke čtení a další dovednosti, které by mělo dítě předškolního věku rozvíjet.

Bednářová - Jiřina Bednářová – více informací





       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist