načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Orientace v prostoru a čase pro děti od 4 do 6 let -- Kdy to bylo, kde se stalo, medvídě se zatoulalo – Jiřina Bednářová

Orientace v prostoru a čase pro děti od 4 do 6 let -- Kdy to bylo, kde se stalo, medvídě se zatoulalo
-15%
sleva

Kniha: Orientace v prostoru a čase pro děti od 4 do 6 let
Autor: Jiřina Bednářová
Podtitul: Kdy to bylo, kde se stalo, medvídě se zatoulalo

– Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji časové orientace a prevenci potíží ve čtení, psaní, matematice a obtíží v získávání studijních dovedností plynoucích z nedostatečně rozvinuté časové orientace, vnímání posloupnosti a ... (celý popis)
Titul je na partnerském skladu >50ks - doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  169 Kč 144
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
4,8
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3% 87%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » EDIKA
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2021
Počet stran: 48
Rozměr: 210 x 297 mm
Úprava: barevné ilustrace
Vydání: 3. vydání
Spolupracovali: ilustrace: Richard Šmarda
Skupina třídění: Předškolní a primární výchova a vzdělávání
Literatura pro děti a mládež (naučná)
Vazba: brožovaná, šitá 2 skobkami (sešitová)
Datum vydání: 1. 6. 2021
ISBN: 9788026616306
EAN: 9788026616306
Popis

Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji časové orientace a prevenci potíží ve čtení, psaní, matematice a obtíží v získávání studijních dovedností plynoucích z nedostatečně rozvinuté časové orientace, vnímání posloupnosti a následnosti dějů, organizace činností.

V publikaci budou zahrnuta z poloviny cvičení zaměřená na přiřazování činností obvyklých pro určité časové úseky. Tato cvičení budou napomáhat dítěti uvědomovat si plynutí času, pojmenovávat časové úseky. Druhá polovina úkolů bude zaměřena na vnímání časové posloupnosti, časového sledu, uvědomování si příčiny a následku, začátku a konce.

Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti (obdobně, jako je tomu ve výše jmenovaných publikacích). Dále jsou obsaženy instrukce pro dospělé s uvedením cíle činnosti. Významnou část tvoří pracovní, ilustrovaný materiál pro děti. V závěru jsou uvedeny základní informace pro rodiče a pedagogy o rozvoji časové orientace a vnímání časového sledu; vlivu na čtení, psaní, počítání; na organizaci každodenních činností, myšlení.

(kdy to bylo, kde se stalo, medvídě se zatoulalo)
Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jiřina Bednářová - další tituly autora:
Čtení s porozuměním a hry s jazykem -- Čteme se skřítkem Alfrédem Čtení s porozuměním a hry s jazykem
Jak se pastelky učily kreslit -- Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 2,5 do 4 let Jak se pastelky učily kreslit
Počítání soba Boba - 1. díl -- Cvičení pro rozvoj matematických schopností a logického myšlení pro děti od 3 do 5 let Počítání soba Boba - 1. díl
Co si tužky povídaly -- Grafomotorická cvičení a rozvoj kresby pro děti od 4 do 6 let, 2. díl Co si tužky povídaly
 (e-book)
Diagnostika dítěte předškolního věku -- Co by dítě mělo umět ve věku od 3 do 6 let Diagnostika dítěte předškolního věku
Rozvoj zrakového vnímání -- Jak krtek Barbora uviděl svět, 1. díl, od 3 do 5 let Rozvoj zrakového vnímání
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




JIŘINA BEDNÁŘOVÁ


1963

Jiřina Bednářová je autorkou učebnic a pracovních sešitů zejména pro předškolní děti. Její publikace jsou orientovány na grafomotorická cvičení, základy počtů, přípravy ke čtení a další dovednosti, které by mělo dítě předškolního věku rozvíjet.

Bednářová – Jiřina Bednářová – více informací





       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.