načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Organizace v podmínkách informační společnosti – Vlasta Střížová

Organizace v podmínkách informační společnosti
-1%
sleva

Kniha: Organizace v podmínkách informační společnosti
Autor: Vlasta Střížová

Kapitoly rozebírají různá témata a problémy, které se dotýkají současných organizací; např. druhy organizací, organizační struktura, organizační změny, inovační procesy nebo ... (celý popis)
Titul je skladem 1ks
Ihned také k odběru: Ostrava
Vaše cena s DPH:  876 Kč 867
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
28,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Oeconomica
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2014
Počet stran: 235
Rozměr: 250x175
Úprava: ilustrace
Vydání: Vydání první
Skupina třídění: Management. Řízení
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
EAN: 9788024520728
Popis / resumé

Kapitoly rozebírají různá témata a problémy, které se dotýkají současných organizací; např. druhy organizací, organizační struktura, organizační změny, inovační procesy nebo společenská zodpovědnost v organizacích.

Popis nakladatele

Kniha "Organizace v podmínkách informační společnosti" je strukturována do tří tematických celků tak, aby obsahovala základní otázky týkající se organizace. o První tematický celek zahrnuje pět kapitol, zabývajících se organizací, informacemi, systémovým pojetím organizace, okolím organizace, organizačními strukturami, změnami a konflikty v organizacích, bezpečností informací v organizaci a informačními technologiemi v organizaci. o Druhý tematický celek tvoří tři kapitoly. Je orientovaný na uplatnění poznatků moderního managementu ve vztahu k organizaci v podmínkách informační společnosti. Obsahuje kapitoly týkající se strategického přístupu organizace a ICT, inovací v organizaci a schopností organizace fungovat na etických principech, uplatňovat společenskou odpovědnost a vytvářet kulturu organizace. o Třetí tematický celek se ve třech kapitolách zaměřuje na komunikaci, motivaci a rozhodování v organizaci, které jsou významnou součástí podpory rozvoje a fungování organizace. Tato publikace je určena všem, kteří mají zájem porozumět organizaci, její podstatě a různým vlivům na její změny, seznámit se s potřebnými informacemi a postupy, které jak pracovníkům, tak manažerům ze všech úrovní organizace mohou přinést ideu, jak překonávat problémy a předcházet poruchám ve fungování organizace. Publikace je také určena studentům, kterým může přinést teoretický pohled na možné přístupy k řešení problémů praxe a umožnit jim vyšší pravděpodobnost úspěchu při zvládání jejich úkolů. Autoři přistupovali k jednotlivým tématům této knihy na základě odborné práce jak v akademické sféře, tak v praxi, s ohledem na vývoj a budoucnost organizací v současném prostředí.

Předmětná hesla
teorie organizace
Management
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.