načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Operativní a strategické podnikové finance – Václav Leinweber; Ondřej Dedek; Jana Kotěšovcová

Operativní a strategické podnikové finance
-1%
sleva

Kniha: Operativní a strategické podnikové finance
Autor: Václav Leinweber; Ondřej Dedek; Jana Kotěšovcová

Vysvětlení problematiky ukazatele výnosnosti investice (ROI), projektového financování nebo tradiční metody kalkulace. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 6 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  195 Kč 193
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
6,4
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6%hodnoceni - 66.6% 80%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Vox
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2014
Počet stran: 176
Rozměr: 240x168
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Jazyk: česky
Vazba: brožovaná
Nakladatelské údaje: Praha, VOX, 2014
EAN: 9788087480212
Popis / resumé

Vysvětlení problematiky ukazatele výnosnosti investice (ROI), projektového financování nebo tradiční metody kalkulace.

Popis nakladatele

Kniha Operativní a strategické podnikové finance velmi netradičním a čtivým způsobem čtenáři zpřístupňuje pohled na podnikové procesy především z úhlu výnosnosti investic a kalkulacemi cen produktů, které ovlivňují obchodní politiku firmy. Najdeme zde komplexní pohled na ukazatel výnosnosti investice ROI a jeho detailní rozklad např. z hlediska jednotlivých zájmových skupin vlastníků, věřitelů a manažerů. Další oblastí, která je zachycena v této publikaci, je důmyslné propojení obchodní politiky firmy s kalkulacemi výrobků. S pojmem contribution margin se čtenář setká již při výkladu tvorby zisku pomocí proudící řeky. Zjistíme, že kalkulace úplných nákladů může vést k nesprávným marketingovým rozhodnutím, která mohou negativně ovlivnit hospodaření celé firmy. Autoři si kladou řadu otázek, na které srozumitelným a leckdy poutavým způsobem odpovídají. Například jaký je význam ztrátových výrobků pro firmu, proč tržby nemohou být hlavní kritérium výnosnosti, proč marketingová politika zainteresovanosti pracovníků na počtu prodaných výrobků může přinést vážné problémy, jakým způsobem figuruje contribution margin ve vztahu k cenové a prodejní politice. (kde a jak se v podniku generují peníze)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Ke knize "Operativní a strategické podnikové finance" doporučujeme také:
Metody komplexního hodnocení podniku Metody komplexního hodnocení podniku
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2020 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist