načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Online marketing – kolektiv

Online marketing

Elektronická kniha: Online marketing
Autor: kolektiv

Přehledná publikace nabízí detailní přehled o využití internetového marketingu za účelem podnikání. Nezávislí experti přibližují historii SEO, PPC reklamu, webovou analytiku, teorii a praxi marketingu na sociálních sítích, videomarketingu, ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  149
+
-
5
bo za nákup

hodnoceni - 73.9%hodnoceni - 73.9%hodnoceni - 73.9%hodnoceni - 73.9%hodnoceni - 73.9% 82%   celkové hodnocení
5 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Computer press
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2015
Počet stran: 212
Rozměr: 21 cm
Úprava: ilustrace, portréty
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Brno, Computer Press, 2014
ISBN: 978-80-251-4155-7
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Přehledná publikace nabízí detailní přehled o využití internetového marketingu za účelem podnikání. Nezávislí experti přibližují historii SEO, PPC reklamu, webovou analytiku, teorii a praxi marketingu na sociálních sítích, videomarketingu, brandingu a využívání mobilních aplikací. Příručka online marketingu.

Popis nakladatele

Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání? .

Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi.

Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům:

- Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu
- PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu
- Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí
- Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn
- Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu
- Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu
- Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu 

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
K elektronické knize "Online marketing" doporučujeme také:
 (e-book)
Internetový marketing Internetový marketing
 (e-book)
Copywriting Copywriting
 (e-book)
Sklik Jednoduše Sklik Jednoduše
 (e-book)
Marketing na Facebooku a Instagramu Marketing na Facebooku a Instagramu
 (e-book)
Emoce v marketingu -- Jak oslovit srdce zákazníka Emoce v marketingu
 (e-book)
Obsahový marketing Obsahový marketing
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.