načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Od podzimu do léta pohádka k nám přilétá -- Roční projekt pro MŠ

Od podzimu do léta pohádka k nám přilétá -- Roční projekt pro MŠ
-15%
sleva

Kniha: Od podzimu do léta pohádka k nám přilétá
Podtitul: Roční projekt pro MŠ

– Byla jednou jedna pohádka… přidaly se k ní další a děti si s nimi ve školce hrály od podzimu do léta. Pohádka není jen prostředek k uklidnění před spaním, ale může posloužit jako východisko pro výchovně-vzdělávací práci. Autorky ... (celý popis)
Titul je na partnerském skladu >5ks - doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  199 Kč 169
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
5,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3%hodnoceni - 75.3% 87%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » PORTÁL
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2018
Počet stran: 120
Rozměr: 233,0x161,0x11,0 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vydání první
Spolupracovali: ilustrace Lenka Procházková
Skupina třídění: Předškolní a primární výchova a vzdělávání
Hmotnost: 0,217kg
Jazyk: česky
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Datum vydání: 201809
ISBN: 978-80-262-1372-7
EAN: 9788026213727
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Byla jednou jedna pohádka… přidaly se k ní další a děti si s nimi ve školce hrály od podzimu do léta. Pohádka není jen prostředek k uklidnění před spaním, ale může posloužit jako východisko pro výchovně-vzdělávací práci. Autorky shromáždily řadu pohádek a použily je pro tvorbu ročního plánu práce v mateřské škole. Pohádky jim ve školce pomáhají při adaptaci nováčků, při nastavování pravidel ve skupině, dají se využít u témat, jako je rodina, příroda, zvířata a dalších. Autorky vycházejí z Rámcového vzdělávacího plánu pro předškolní vzdělávání a u každého projektu formulují dílčí výchovně-vzdělávací cíle, rozvíjené klíčové kompetence i očekávané výstupy.

Hana Voščeková působí jako ředitelka MŠ Ruprechtov

(roční projekt pro MŠ)
Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Ke knize "Od podzimu do léta pohádka k nám přilétá -- Roční projekt pro MŠ" doporučujeme také:
Těšíme se do školky Těšíme se do školky
Veršované rozcvičky pro kluky a holčičky Veršované rozcvičky pro kluky a holčičky
Šikovné básničky pro kluky a holčičky Šikovné básničky pro kluky a holčičky
Učíme děti zpívat -- Hlasová výchova pomocí her Učíme děti zpívat
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

OBSAH

ÚVOD........................................................................................................................... 9

PRÁCE S KNIHOU........................................................................................................11

DRAMATIZACE A PRÁCE S PŘÍBĚHEM ....................................................................13

VÝTVARNÉ AKTIVITY................................................................................................16

PODZIM

CO JEDL RÁD BUDULÍNEK?....................................................................................... 17

Dramatizace a práce s příběhem............................................................................17

Výtvarná aktivita..................................................................................................... 20

Liška ................................................................................................................... 20

Hráškové stavby.................................................................................................. 21

Další možné vzdělávací činnosti...............................................................................21

CO DĚLALA KARKULKA V LESE?...............................................................................22

Dramatizace a práce s příběhem............................................................................22

Výtvarné aktivity..................................................................................................... 24

Pohádka Červená karkulka I ...............................................................................24

Pohádka Červená karkulka I I ...............................................................................25

Další možné vzdělávací činnosti...............................................................................25

CO UMĚL HRNEČEK?.................................................................................................. 25

Dramatizace a práce s příběhem............................................................................25

Výtvarné aktivity.....................................................................................................29

Hrnek s k a š í........................................................................................................29

Vesnička zalitá k a š í.............................................................................................30

Další možné vzdělávací činnosti...............................................................................30

KDO POMOHL DĚDEČKOVI S ŘEPOU? ................................................................... 31

Dramatizace a práce s příběhem...................................................................... 31

Výtvarné aktivity....................................................................................... 33

Řepa ........................................................................................................ 33

Pytel s řepou (bramborami)........................................................ 33

Zeleninová polévka................................................................... 34

Další možné vzdělávací činnosti................................................ 34

Z ČEHO BYL VYROBENÝ OTESÁNEK?............................................. 35

Dramatizace a práce s příběhem..................................... 35

Výtvarná aktivita...................................................................... 37

5


Otesánek..............................................................................................................37

Další možné vzdělávací činnosti...............................................................................37

CO OTRÁVILO SNĚHURKU?.......................................................................................38

Dramatizace a práce s příběhem............................................................................38

Výtvarné aktivity..................................................................................................... 42

Jablko................................................................................................................... 42

Královnino zrcadlo................................................................................................42

Další možné vzdělávací činnosti...............................................................................43

ADVENT

KDO POTRÁPIL ČERTA?.............................................................................................44

Dramatizace a práce s příběhem............................................................................44

Výtvarné aktivity..................................................................................................... 47

Čertí re j.................................................................................................................47

Káča v pekle........................................................................................................48

Další možné vzdělávací činnosti...............................................................................48

KTERÁ ZVÍŘÁTKA HLÍDALA JEŽÍŠKA?...................................................................... 48

Dramatizace a práce s příběhem............................................................................48

Výtvarné aktivity..................................................................................................... 53

Kometa.................................................................................................................53

Vrabčáci, kteří chtěli hlídat Ježíška...................................................................... 54

Paví ocas..............................................................................................................54

Betlém (siluety).................................................................................................. 54

Další možné vzdělávací činnosti...............................................................................55

ZIMA

KOLIK MÁ ROK MĚSÍCŮ?..........................................................................................56

Dramatizace a práce s příběhem............................................................................56

Výtvarné aktivity..................................................................................................... 61

Roční období........................................................................................................61

Stromy během roku.............................................................................................61

Ostrůvky s fialkami, jahodam i............................................................................62

Za zamrzlým oknem (uvnitř)...............................................................................62

Za oknem (venku)................................................................................................62

Ledové ozdoby..................................................................................................... 63

Další možné vzdělávací činnosti...............................................................................63

CO TRÁPÍ ZVÍŘÁTKA V ZIMĚ? ..................................................................................64

Dramatizace a práce s příběhem............................................................................64

Myška a makovice................................................................................................64

6

Od podzimu do léta pohádka к nám přilétá


Výtvarná aktivita............................................................................... £

Zvířátka a makovice......................................................................... 67

Další možné vzdělávací činnosti........................................................... £•£

CO ZTRATILA POPELKA? ............................................................................ SS

Dramatizace a práce s příběhem................................................................. 68

Výtvarné aktivity................................................................................................ 71

Skvrny ........................................................................................................... 71

Látka na šaty pro Popelku ...............................................................................72

Další možné vzdělávací činnosti............................................................................72

KDO BYL CHYTŘEJŠÍ NEŽ KOBLÍŽEK?....................................................................73

Dramatizace a práce s příběhem.........................................................................73

Výtvarné aktivity...................................................................................................76

Koblížek I ..............................................................................................................76

Koblížek II ...........................................................................................................76

Další možné vzdělávací činnosti............................................................................76

JARO

KDYŽ SE ZLÉ OPLÁCÍ DOBRÝM...............................................................................78

Dramatizace a práce s příběhem......................................................................... 78

Výtvarné aktivity...................................................................................................80

Šátek pro studánku I ..........................................................................................80

Šátek pro studánku I I ..........................................................................................80

Šátek pro studánku III .......................................................................................80

Šátek pro studánku IV .......................................................................................81

Další možné vzdělávací činnosti............................................................................81

CO SLÍBILA KŮZLÁTKA MAMINCE?...................................................................... 82

Dramatizace a práce s příběhem............................................................................82

Výtvarné aktivity.....................................................................................................85

Šest kůzlátek na louce....................................................................................... 85

Louka, na které se pásla koza......................................................................... 86

Další možné vzdělávací činnosti...................................................................... 86

JAKÝ DOMEČEK ODOLÁ SÍLE VLKA? ................................................................... 87

Dramatizace a práce s příběhem................................................................. 87

Výtvarná aktivita.....................................................................................................90

Tři domečky pro prasátka........................................................... 90

Další vzdělávací činnosti........................................................... . 90

KOHO SE POLEKALI LOUPEŽNÍCI?.........................................................................90

Dramatizace a práce s příběhem............................................................................90

Výtvarná aktivita.....................................................................................................93

7


Zvířátka ze slaného těsta....................................................................................93

Další možné vzdělávací činnosti...............................................................................93

KOHO DĚTI VYPEKLY?............................................................................................... 94

Dramatizace a práce s příběhem............................................................................94

Výtvarné aktivity.....................................................................................................96

Perníkové tašky I ............................................................................................... 96

Perníkové tašky I I ............................................................................................... 97

Další možné vzdělávací činnosti...............................................................................97

LÉTO

KDO SPAL V RŮŽÍCH? ............................................................................................... 98

Dramatizace a práce s příběhem............................................................................98

Výtvarné aktivity................................................................................................ 103

Kde spala šípková Růženka................................................................................103

Babice z m okřin.................................................................................................103

Další možné vzdělávací činnosti.............................................................................104

BEZ KOHO BY PRINC NEVYSVOBODIL PRINCEZNU?...........................................104

Dramatizace a práce s příběhem..........................................................................104

Výtvarné aktivity................................................................................................... 110

D louhý............................................................................................................. 110

Široký................................................................................................................ 110

Další možné vzdělávací činnosti......................................................................... 111

Čí ŘEČI ROZUMĚL JIŘÍK? .................................................................................... 111

Dramatizace a práce s příběhem ...................................................................... 111

Výtvarné aktivity................................................................................................. 116

Mraveniště....................................................................................................... 116

M o ře .............................................................................................................. 117

Zlatá rybka v m oři.......................................................................................... 117

Další vzdělávací činnosti..................................................................................... 117

KDO SPLNÍ TŘI PŘÁNÍ?......................................................................................... 118

Dramatizace a práce s příběhem..........................................................................118

Výtvarné aktivity...................................................................................................121

Plakát Zlatá rybka plní p řá n í.............................................................................121

M o ře .................................................................................................................122

Další možné vzdělávací činnosti.............................................................................122

LITERATURA.................................................................... 123

PŘÍLOHY.................................................................................................................. 124

8

Od podzimu do léta pohádka к nám přilétá




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.