

sleva
Kniha:
Od nápadu k podnikatelskému plánu
Autor:
Ivana Svobodová; Michal Andera
Podtitul: Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti

Nakladatelství: | » Grada |
Médium / forma: | Tištěná kniha |
Rok vydání: | 2017 |
Počet stran: | 232 |
Rozměr: | 167×240 |
Úprava: | ilustrace, grafy |
Vydání: | První vydání |
Skupina třídění: | Management. Řízení |
Vazba: | brožovaná vazba |
Datum vydání: | 25.10.2017 |
ISBN: | 978-80-271-0407-9 |
EAN: | 9788027104079 |
Chcete rozjet nové podnikání nebo rozvíjet svůj stávající byznys? Díky knize zkušených autorů se dozvíte, jak hledat a identifikovat podnikatelské příležitosti a jak je dále úspěšně rozvíjet. Zjistíte, jak nastavit vhodný business model, sestavit podnikatelský plán, vytvořit a vést crowdfundingovou kampaň a mnoho dalšího. (jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti)
Chcete rozjet nové podnikání nebo rozšířit svůj stávající byznys? Zkušení autoři vám prozradí, jak přijít na nové nápady, ověřit jejich realizovatelnost a potenciální úspěšnost a správně sestavit podnikatelský plán. Dozvíte se, jak identifikovat podnikatelské příležitosti, jak si nastavit vhodný byznys model a jak vést crowdfundingovou kampaň. Poznáte, jak krok za krokem postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, na co nezapomenout a jakým chybám se vyhnout. V knize najdete také tři příklady podnikatelských plánů, kterými se můžete inspirovat. Publikace je jedinečná popisem celého procesu od identifikace podnikatelských příležitostí až po sestavení podnikatelského plánu a představením moderních technik pro identifikaci podnikatelských příležitostí, metody Lean Canvas a crowdfundingu. Ocení ji jak začínající podnikatelé, tak i ti zkušenější, kteří chtějí svůj byznys dále rozvíjet. Určena je také studentům vysokých škol ekonomického zaměření a manažerům inovací a rozvoje.
Zkušení autoři vám prozradí, jak přijít na nové nápady, ověřit jejich realizovatelnost a potenciální úspěšnost a správně sestavit podnikatelský plán. Dozvíte se, jak identifikovat podnikatelské příležitosti, jak si nastavit vhodný byznys model a jak vést crowdfundingovou kampaň. Poznáte, jak krok za krokem postupovat při tvorbě podnikatelského plánu, na co nezapomenout a jakým chybám se vyhnout. V knize najdete také tři příklady podnikatelských plánů, kterými se můžete inspirovat. Publikace je jedinečná popisem celého procesu od identifikace podnikatelských příležitostí až po sestavení podnikatelského plánu a představením moderních technik pro identifikaci podnikatelských příležitostí, metody Lean Canvas a crowdfundingu. Ocení ji jak začínající podnikatelé, tak i ti zkušenější, kteří chtějí svůj byznys dále rozvíjet. Určena je také studentům vysokých škol ekonomického zaměření a manažerům inovací a rozvoje.
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Projektový management
Katalog předmětový > P > Podnikatelské projekty
Katalog předmětový > P > Plánování
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Podnikání
Katalog vybraných autorů > S > Svobodová – Ivana Svobodová
Katalog vybraných autorů > A > Andera – Michal Andera
Katalog nakladatelství > G > Grada

Bozděchová, Ivana; Mareš, Petr; Svobodová, Ivana
Cena: 147 Kč

Srpová, Jitka; Svobodová, Ivana; Skopal, Pavel; Orlík, Tomáš
Cena: 220 Kč

Srpová, Jitka; Svobodová, Ivana; Skopal, Pavel; Orlík, Tomáš
Cena: 220 Kč

Beneš, Martin; Černá, Anna; Kříž, Adam; Pravdová, Markéta; Prokšová, Hana; Smejkalová, Kamila; Svobodová, Ivana
Cena: 248 Kč