načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Od lokálních mítinků k politickému marketingu Teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní - Eva Bradová

Od lokálních mítinků k politickému marketingu    Teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní
-16%
sleva

Kniha: Od lokálních mítinků k politickému marketingu Teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní
Autor:

Volební kampaně mají v procesu voleb nezanedbatelný vliv na rozhodování voličů a samotné volební výsledky. Přestože volební kampaně představují nepostradatelnou součást voleb a společně tvoří jeden z ... (celý popis)
Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Mezinárodní politologický ústav Masarykovy univerzity
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 20.10.2005
Počet stran: 106
Rozměr: 21 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Jazyk: česky
Téma: politický marketing
ISBN: 8021038004
EAN: 9788021038004
Popis

Volební kampaně mají v procesu voleb nezanedbatelný vliv na rozhodování voličů a samotné volební výsledky. Přestože volební kampaně představují nepostradatelnou součást voleb a společně tvoří jeden z hlavních pilířů teorií demokracie, zůstává tato oblast v České republice takřka nedotčena systematickým politologickým výzkumem a to navzdory faktu, že s rostoucím vlivem medií na průběh voleb a charakter politických stran se význam volebních kampaní a politické komunikace neustále zvyšuje. Zatímco v zahraniční odborné literatuře můžeme nalézt k tomuto tématu desítky knih, v tuzemsku lze mluvit pouze o několika málo pokusech, proto chce předkládaná publikace přispět k zaplnění této mezery.
Autorka v textu vypracovává teoretický rámec tří vzájemně provázaných politických procesů: procesu politické komunikace, volebních kampaní a politického marketingu. (teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní)

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu
Viestová Kristína
Cena: 102 Kč
Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali
Zyman Sergio
Cena: 349 Kč
Praktikum z marketingu I Praktikum z marketingu I
Križanová Anna, Klieštiková Jana
Cena: 264 Kč
Marketing Základy marketingu 1 Marketing Základy marketingu 1
Moudrý Marek
Cena: 176 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist