načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Od implicitních teorií výuky k implicitním pedagogickým znalostem – Vlastimil Švec

Od implicitních teorií výuky k implicitním pedagogickým znalostem
-7%
sleva

Kniha: Od implicitních teorií výuky k implicitním pedagogickým znalostem
Autor: Vlastimil Švec

Předkládaný sborník prináší výsledky, rešení projektu Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení.
Titul doručujeme za 5 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  82 Kč 76
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
2,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 74Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Paido
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2006
Počet stran: 104
Rozměr: 23 cm
Úprava: ilustrace
Skupina třídění: Organizace výuky a vzdělávání
Jazyk: česky
Datum vydání: 11.04.2006
Nakladatelské údaje: Brno, Paido, 2005
EAN: 9788073150921
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Předkládaný sborník prináší výsledky, rešení projektu Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Vlastimil Švec - další tituly autora:
O vzdělávání, učitelství a tak trochu i o pedagogice O vzdělávání, učitelství a tak trochu i o pedagogice
Profesionální pomáhání Profesionální pomáhání
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

OBSAH

SLOVO NA CESTU SBORNÍKU KE ČTENÁŘŮM

OD IMPLICITNÍCH TEORIÍ

К IMPLICITNÍM PEDAGOGICKÝM ZNALOSTEM

Implicitní znalosti a intuitivní pojetí v pedagogické praxi

I. Stuchlíková

Transmise versus konstrukce?

Pedagogické dilema v subjektivních teoriích učitelů

T. Janík

Studium implicitních pedagogických znalostí

jako inspirace pro osobnostní přípravu učitelů

V. Švec

IMPLICITNÍ PEDAGOGICKÉ ZNALOSTI

V ŠIRŠÍM PEDAGOGICKO-PSYCHOLOGICKÉM KONTEXTU

Pokus o teoretické nahlédnutí vztahu dialogického jednání

a psychosomatické kondice

E. Vyskočilová

Modelovanie výchovných situácií

ako prostriedok rozvoja pedagogických zničností

Š. Chudý

Podnčty k autoregulaci procesu

rozvoje implicitních pedagogických znalostí

K. Hrbáčková

SONDY DO NÁZORU NA UTVÁŘENÍ

IMPLICITNÍCH PEDAGOGICKÝCH ZNALOSTÍ

Diskuse (nejen) o pedagogických implicitních znalostech

I. Stuchlíková, V. Švec, E. Vyskočilová

Zdroje mých implicitních pedagogických znalostí

M. Podaná

NOVÁ ZAHRANIČNÍ LITERATURA

Intuitivní koncepce žáků a učitelů očima Toiffa a Sternberga

I. Stuchlíková

Na cesté к učitelské profesi

D. Klosová

ANNOTATION AND KEYWORDS OF PRINCIPAL STUDIES

AUTOŘI SBORNÍKU

7

9

9

17

27

41

41

53

65

71

71

79

87

87

91

95

99

5




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.