načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Obsahový marketing – Josef Řezníček; Tomáš Procházka

Obsahový marketing

Elektronická kniha: Obsahový marketing
Autor: Josef Řezníček; Tomáš Procházka

Příručka přináší definici obsahového marketingu, zaobírá se jeho výhodami i nevýhodami, soustředí se na vytváření týmu pro produkci obsahu, vytváření obsahové strategie a způsoby samotné tvorby obsahu, propagaci obsahu a měření výsledků ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  199
+
-
6,6
bo za nákup

hodnoceni - 65.1%hodnoceni - 65.1%hodnoceni - 65.1%hodnoceni - 65.1%hodnoceni - 65.1% 70%   celkové hodnocení
3 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Computer press
Dostupné formáty
ke stažení:
EPUB, MOBI
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2014
Počet stran: 224
Rozměr: 23 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Jazyk: česky
Téma: správa obsahu webu
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Brno, Computer Press, 2014
ISBN: 978-80-251-4152-6
Popis / resumé

Příručka přináší definici obsahového marketingu, zaobírá se jeho výhodami i nevýhodami, soustředí se na vytváření týmu pro produkci obsahu, vytváření obsahové strategie a způsoby samotné tvorby obsahu, propagaci obsahu a měření výsledků tohoto druhu internetového marketingu. Přílohy. Příručka seznamuje s teorií i praxí obsahového marketingu.

Popis nakladatele

Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače!.

Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti.

Autoři vám v knize mimo jiné prozradí:
– Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium
– Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace
– Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu
– Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing
– Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní
– Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat
– Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledky

Kniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu.

Web ke knize přímo z dílny autorů:

Předmětná hesla
Zařazeno v kategoriích
Josef Řezníček; Tomáš Procházka - další tituly autora:
NAGANO 1998 -- Turnaj století očima vítězů NAGANO 1998
 (e-book)
Nagano 1998 -- Turnaj století očima vítězů Nagano 1998
 
K elektronické knize "Obsahový marketing" doporučujeme také:
 (e-book)
Webcopywriting pro samouky -- Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle) Webcopywriting pro samouky
 (e-book)
Copywriting Copywriting
 (e-book)
Online marketing Online marketing
 (e-book)
Strategický marketing -- Strategie a trendy - 2., rozšířené vydání Strategický marketing -- Strategie a trendy
 (e-book)
Internetový marketing Internetový marketing
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.