

Elektronická kniha:
Obsahový marketing
Autor:
Josef Řezníček; Tomáš Procházka
Nakladatelství: | » Computer press |
Dostupné formáty ke stažení: | EPUB, MOBI |
Upozornění: | většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování |
Médium: | e-book |
Rok vydání: | 2014 |
Počet stran: | 224 |
Rozměr: | 23 cm |
Úprava: | ilustrace |
Vydání: | 1. vyd. |
Skupina třídění: | Řízení a správa podniku |
Jazyk: | česky |
Téma: | správa obsahu webu |
ADOBE DRM: | bez |
Nakladatelské údaje: | Brno, Computer Press, 2014 |
ISBN: | 978-80-251-4152-6 |
Příručka přináší definici obsahového marketingu, zaobírá se jeho výhodami i nevýhodami, soustředí se na vytváření týmu pro produkci obsahu, vytváření obsahové strategie a způsoby samotné tvorby obsahu, propagaci obsahu a měření výsledků tohoto druhu internetového marketingu. Přílohy. Příručka seznamuje s teorií i praxí obsahového marketingu.
Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze svých stránek uznávanou autoritu ve vašem oboru díky nově vytvořenému obsahu, který budou milovat návštěvníci i vyhledávače!.
Naučte se, jak pomocí promyšlené obsahové strategie získat více návštěvníků a zákazníků pro svůj web díky poutavým článkům, videím, elektronickým publikacím a dalším formám obsahu. Kniha vás provede základy obsahového marketingu, pomůže vám sestavit vlastní obsahovou strategii a odhalí techniky efektivní organizace činností v týmu. Ukáže vám také pokročilé techniky propagace obsahu a způsoby měření jeho úspěšnosti.
Autoři vám v knize mimo jiné prozradí:
– Proč a jak z vaší firmy udělat uznávané informační médium
– Jak vytvořit persony a určit vhodný tón komunikace
– Jak vám pomůže vypravěčství vytvořit s návštěvníky emocionální vazbu
– Jak sestavit vhodný tým pro obsahový marketing
– Jaké používat programy, které vám tvorbu a organizaci obsahu usnadní
– Jak jednotlivé formy obsahu efektivně propagovat
– Jak stanovit cíle, jak je měřit a jak vyhodnocovat výsledky
Kniha obohatí všechny majitele webových stránek, podnikatele a vedoucí pracovníky, kteří hledají nové způsoby, jak získat více návštěvníků a zákazníků na Internetu.
Web ke knize přímo z dílny autorů:
Naučná literatura > Ekonomie, obchod, finance > Internetový marketing
Elektronické knihy > Naučná a odborná literatura > Ekonomie, obchod, finance
Elektronické knihy > Naučná a odborná literatura > Počítače a Internet
Naučná literatura > Počítače a Internet > WWW stránky
Katalog nakladatelství > C > Computer press

Viktora, Jiří; Jebavá, Lucie; Šupolíková, Jana; Veselá, Zuzana; Sálová, Anna
Cena: 149 Kč