načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Obrázkové čtení - Karel IV. - Martin Pitro; Petr Vokáč

-15%
sleva

Kniha: Obrázkové čtení - Karel IV.
Autor: ;

Život nejslavnějšího českého krále s humorem a nadsázkou. Karel IV. – jeden z nejslavnějších mužů naší historie. Co všechno o něm ale víme? Jeho život rozhodně nebyl nudný, ba ...
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  199 Kč 169
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
5,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4% 60%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » FRAGMENT
Rok vydání: 2017-01-01
Počet stran: 48
Rozměr: 216 x 276 mm
Úprava: 47 stran : barevné ilustrace, 1 mapa, erby
Vydání: 1. vydání
Spolupracovali: ilustroval Antonín Šplíchal
Vazba: vázaná s laminovaným potahem
ISBN: 9788025328880
EAN: 9788025328880
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Život nejslavnějšího českého krále s humorem a nadsázkou. Karel IV. – jeden z nejslavnějších mužů naší historie. Co všechno o něm ale víme? Jeho život rozhodně nebyl nudný, ba právě naopak. Komiksově zpracované vyprávění nás seznámí s těmi nejzajímavějšími okamžiky panovníkova života. • Zjistíme, jak se z malého chlapce stal mocný král a císař. • Dozvíme se, proč si vybral Prahu za své sídlo. • Díky rodokmenu a galerii portrétů poznáme ostatní členy jeho rozvětvené královské rodiny. • … a mnoho dalšího. Vše je vyprávěno s humorem a nadsázkou, historická fakta jsou podána jako zábavné příběhy a děti si je tak snadno zapamatují.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Martin Pitro; Petr Vokáč - další tituly autora:
Hirošima nebyla první Hirošima nebyla první
Vokáč, Petr
Cena: 194 Kč
Tajemství času Tajemství času
Vokáč, Petr
Cena: 178 Kč
Obrázkové čtení – Staré pověsti české Obrázkové čtení – Staré pověsti české
Šplíchal, Antonín; Pitro, Martin
Cena: 169 Kč
Panovníci českých zemí Panovníci českých zemí
Pitro, Martin
Cena: 99 Kč
Hans Kammler -- Hitlerův technokrat Hans Kammler
Vokáč, Petr
Cena: 132 Kč
Hitlerova bomba nad Hirošimou Hitlerova bomba nad Hirošimou
Vokáč, Petr
Cena: 171 Kč
Jak to vlastně bylo -- Sborník příspěvků k českým dějinám Jak to vlastně bylo
Junek, Václav; Lorenzová, Helena; Vokáč, Petr
Cena: 171 Kč
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

22 23
ROČNÍ OBDOBÍ – JAK POSTUPOVAT PŘI VÝROBĚ KRMÍTKA?
DĚJOVÁ POSLOUPNOST – CHYBĚJÍCÍ
ČÁSTI A JEJICH DOPLNĚNÍ
ZADÁNÍ: POZORNĚ SI PROHLÉDNI OBRÁZKY. ZAMYSLI SE NAD TÍM, O ČEM BY MOHL
PŘÍBĚH BÝT. CHYBĚJÍCÍ ČÁSTI PŘÍBĚHU DOPLŇ OBRÁZKEM. VYMYSLI PŘÍBĚHU NÁZEV.
Učitel/rodič může jednotlivých obrázků celého obrázkového příběhu využít i ke správnému řazení podle
dějové posloupnosti. Obrázky je možné vystřihnout a následně využívat ve více variantách. K častějšímu
použití doporučuji jejich laminaci. Pokud mají děti/žáci doplnit určitou část příběhu, mohou děj vyjádřit
obrázkem nebo větou. Vymýšlení nadpisu je vždy spojeno i  se zdůvodněním, jakou souvislost má název
s příběhem apod.
ŠKOLA – ________________________?
DISKUSE, ZAMYŠLENÍ: PROČ SE DĚTI VYDALY SE SVÝM UČITELEM NA LOUKU? CO TAM DĚLALY A PROČ? JAKÉ ROSTLINY
ROSTOU NA LOUCE? JACÍ ŽIVOČICHOVÉ TAM ŽIJÍ? CO VŠECHNO O NICH VÍŠ? KDE SE O NICH MŮŽEME DOZVĚDĚT VÍCE?
JAK JEJICH PRÁCE POKRAČOVALA? CO DĚLALY POTOM VE ŠKOLE? O ČEM SI MOHLY SPOLEČNĚ POVÍDAT? JAKÉ
INFORMACE SE MOHLY DOZVĚDĚT? CO JE MOHLO ZAUJMOUT? PROČ? CO JE TO HERBÁŘ? PROČ HO LIDÉ VYTVÁŘEJÍ?
SKUPINOVÁ PRÁCE S ATLASEM ROSTLIN.
ÚKOL: TVORBA TŘÍDNÍHO/SKUPINOVÉHO HERBÁŘE. KRESBA ROSTLIN, ZÁZNAM Z POZOROVÁNÍ. OTISK ROSTLIN
A JEJICH DOKRESLOVÁNÍ. PRÁCE DEKORATIVNÍ. PLETENÍ VĚNEČKŮ Z PAMPELIŠEK, KOPRETIN NEBO SEDMIKRÁSEK.
RODINA – _______________________?
DISKUSE, ZAMYŠLENÍ: CO TĚ VŠECHNO NAPADNE, KDYŽ SE ŘEKNE VELIKONOCE? S ČÍM JSOU VELIKONOCE SPOJENÉ?
PROČ SE CHODÍ NA KOLEDU? CHODÍ KOLEDOVAT I DĚVČATA? CO SI MOHOU CHLAPCI VYKOLEDOVAT? K ČEMU
POTŘEBUJÍ POMLÁZKU? CO VŠECHNO POTŘEBUJÍ K VÝROBĚ POMLÁZKY? JAK PROBÍHAJÍ VELIKONOCE U VÁS? JAKÉ
ZVYKY A TRADICE JSOU S VELIKONOCEMI SPOJENY?
ÚKOL: PEČENÍ VELIKONOČNÍHO BERÁNKA. REALIZACE VELIKONOČNÍ SNÍDANĚ S KNIHOU. VELIKONOČNÍ DEKORACE.
PLETENÍ POMLÁZKY. MALOVÁNÍ KRASLIC. NÁVŠTĚVA VELIKONOČNÍ VÝSTAVY, RUKODĚLNÉ ČINNOSTI SPOJENÉ
S VELIKONOCEMI. REALIZACE TŘÍDNÍCH NEBO ŠKOLNÍCH SLAVNOSTÍ. VÍTÁNÍ JARA.
ZVÍŘATA, ROSTLINY – _________________________?
DISKUSE, ZAMYŠLENÍ: ZDŮVODNI, PROČ HOLČIČKA POSTUPOVALA TÍMTO ZPŮSOBEM? CO SÁZELA? CO VŠECHNO SI
MŮŽEME DOMA VYPĚSTOVAT? KDE MŮŽEME SAZENIČKY SEHNAT? CO VŠECHNO K SÁZENÍ POTŘEBUJEME? JAKÝM
ZPŮSOBEM JE NUTNÉ O ROSTLINY/DŘEVINY PEČOVAT? ZDŮVODNI. CO VŠECHNO POTŘEBUJÍ KE SVÉMU ŽIVOTU?
ÚKOL: REALIZACE TŘÍDNÍHO KOUTKU PŘÍRODY, SÁZENÍ ROSTLIN, ZELENINY. PRÁCE NA ŠKOLNÍ ZAHRADĚ. DEN ZEMĚ,
SÁZENÍ STROMŮ NA ŠKOLNÍM POZEMKU NEBO V OBCI, BLÍZKÉM OKOLÍ ŠKOLY. ZAPOJENÍ DO EKOLOGICKÝCH
PROGRAMŮ, PROJEKTŮ S PODPOROU VÝSADBY ROSTLIN, DŘEVIN. SPOLUPRÁCE S MAJITELEM LESA V BLÍZKÉM OKOLÍ.
NÁVŠTĚVA ZAHRADNICTVÍ, BESEDA SE ZAHRADNÍKY, SADAŘI APOD.
VZTAHY – _________________________?
DISKUSE, ZAMYŠLENÍ: JAKÉ DALŠÍ ČINNOSTI MOHOU DĚTI VENKU DĚLAT? HRÁL/A JSI NĚKDY KULIČKY? JAKÁ JSOU
ZÁKLADNÍ PRAVIDLA HRANÍ KULIČEK? KDE MŮŽEME KULIČKY HRÁT? CO K TOMU POTŘEBUJEME?
ÚKOL: TŘÍDNÍ/CELOŠKOLNÍ KULIČKIÁDA. NAUČTE SE SPOLEČNĚ SKÁKAT GUMU, HRÁT ŠKOLKU S MÍČEM APOD.
ZAHRAJTE SI RŮZNÉ POHYBOVÉ ČINNOSTI V PŘÍRODNÍM PROSTŘEDÍ. ZACVIČTE SI RÁNO NA ŠKOLNÍM POZEMKU,
PROBĚHNĚTE SE KOLEM ŠKOLY. ZREALIZUJTE JARNÍ BĚH ŠKOLY A SPOJTE VYUŽITÍ VÝTĚŽKU Z BĚHU NA VÝSADBU
NOVÝCH STROMŮ V OBCI, NA ŠKOLNÍM POZEMKU AJ.
ROČNÍ OBDOBÍ – _____________________________?
DISKUSE, ZAMYŠLENÍ: ČÍM BY RODIČE UDĚLALI CHLAPCI RADOST? ZDŮVODNI, PODLE ČEHO TAK MŮŽEME USUZOVAT?
PROČ BABIČKA ASI VOLALA RODIČŮM? CO BY TO OBNÁŠELO, KDYBY SE RODIČE ROZHODLI, ŽE SI CHLAPEC MŮŽE JEDNO
ŠTĚNĚ VZÍT DOMŮ? JAK BY MĚL CHLAPEC O ŠTĚNĚ PEČOVAT? CO TAKOVÉ ŠTĚNĚ POTŘEBUJE? PROČ LIDÉ CHOVAJÍ
DOMÁCÍ ZVÍŘATA? JAKÁ DOMÁCÍ ZVÍŘATA JEŠTĚ ZNÁŠ? CO JE TO ÚTULEK? JAK SE TAM ZVÍŘÁTKA DOSTANOU? MYSLÍŠ
SI, ŽE JE SPRÁVNÉ, ŽE TAKOVÁ ZAŘÍZENÍ VZNIKAJÍ? CO VŠECHNO BYCHOM SI MĚLI UVĚDOMIT, POKUD SE
ROZHODNEME, ŽE SI NĚJAKÉ ZVÍŘÁTKO DOMŮ POŘÍDÍME?
ÚKOL: NÁVŠTĚVA NEJBLIŽŠÍHO ÚTULKU PRO ZVÍŘATA – PODPORA ÚTULKU FORMOU KRMIVA APOD., PŘÍPADNÁ
ADOPCE ZVÍŘETE. TVORBA TŘÍDNÍ KNIHY – DOMÁCÍ MAZLÍČCI, OPUŠTĚNÁ ZVÍŘÁTKA, OHROŽENÁ ZVÍŘÁTKA APOD.
REALIZACE TŘÍDNÍHO NEBO ŠKOLNÍHO ZVÍŘECÍHO KOUTKU. PRAVIDELNÁ PÉČE O DOMÁCÍ ZVÍŘÁTKA.
S
P
R







       

internetové knihkupectví ABZ - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist