načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Obchod s Čínou -- Bez rizika a se ziskem - Jan Hebnar

Obchod s Čínou -- Bez rizika a se ziskem
-20%
sleva

Kniha: Obchod s Čínou -- Bez rizika a se ziskem
Autor:

Publikace od bývalého obchodního diplomata působícího v Číně se zaměřuje na problematiku exportu zboží, nakupování a nebo vhodných investic na čínském trhu.
Titul doručujeme za 2 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  249 Kč 199
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
6,6
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 69Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: MLADÁ FRONTA
Rok vydání: 201610
Počet stran: 213
Rozměr: 209,0x142,0x25,0 mm
Úprava: tran
Vydání: První vydání
Hmotnost: 0,31kg
Jazyk: česky
Vazba: Pevná s přebalem lesklá
ISBN: 978-80-204-4183-6
EAN: 9788020441836
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Kniha pobrobně mapuje problematiku čínského trhu, jeho vztahy a zákonitosti. Dozvíte se, jakým způsobem exportovat do Číny produkt vaší vlastní firmy nebo jak zde jednoduše a bez rizika nakupovat zboží a komodity. Obsahuje také informace o zakládání firem v Číně a rozebírá případné investiční příležitosti.
Autor publikace Mgr. Bc. Jan Hebnar, MBA je bývalý diplomat, který působil v Číně. V současné době se prostřednictvím vlastní konzultační společnosti věnuje poradenství v oblasti obchodování na čínském trhu.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Jan Hebnar - další tituly autora:
Obchod s Čínou se ziskem a bez rizika Obchod s Čínou se ziskem a bez rizika
Hebnar, Jan
Cena: 127 Kč
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

OBSAH
Čína: všechno je možné, nic není jednoduché.............................................7
V Číně jsem byl a mnohé vnímám jinak .................................................... 8
Pro koho tato kniha je a pro koho (už) ne................................................. 9
Poděkování................................................................................................. 10
Historie a filozofie ve zkratce, Jan H e b n a r............................................... 11
Filozofie......................................................................................................... 11
Konfuciánství.............................................................................................. 11
Taoismus ..................................................................................................... 12
H istorie........................................................................................................ 13
Starověká historie....................................................................................... 13
Opiové války............................................................................................... 14
Povstání boxerů........................................................................................... 15
První a druhá japonská válka .....................................................................16
Taiwan...........................................................................................................17
Tibet ............................................................................................................ 18
Čínští kom unisté........................................................................................ 18
Černá, nebo bílá kočka.............................................................................. 19
Znakové písmo není rozsypaný čaj, Jan H e b n a r.....................................21
Čínština není jen je d n a ...............................................................................21
Jak čínštinu č ís t...........................................................................................22
Čínština jako tónový ja zyk..........................................................................23
Jak moc potřebujete umět čínštinu pro život v Č ín ě..............................24
Společenské koncepty, Jan H e b n a r........................................................... 26
Tvář jako klíč к obchodnímu úspěchu...................................................... 26
Guangxi a význam vztah ů..........................................................................28
Pravda...........................................................................................................32
Hierarchie..................................................................................................... 33





Prostředníci......................................................................
............................... 34
Vztah к cizincům ................................................................................ 35
Politika, role strany a vlády, Jan H e b n a r............................................. 37
Strana..................................................................................................... 37
Arm áda.....................................................................................................
S tá t..............................................................................................................................
Role státu v podnikání............................................................................. 43
Obchodní jednání, Jan Hebnar.....................................................................
Místo a čas....................................................................................................
Složení tý m u .................................................................................................
Jednání..........................................................................................................
Vyjednávání...................................................................................................
Příprava jednání............................................................................................
Kontext..........................................................................................................
Obsah jednání a důvěra.............................................................................. 49
Ukončení vyjednávání................................................................................ 50
Smlouvání................................................................................................... 50
Dodržování d o h o d ......................................................................................51
Běžné čínské vyjednávači praktiky........................................................... 53
Pocit viny, používání em ocí.....................................................................53
U konkurence dostaneme lepší podmínky ............................................53
Na jednání je spousta času (dokud n e n í)...............................................54
Sdílení info rm a cí.....................................................................................54
Socializace jako součást je d n á n í............................................................ 55
Společenské situace, Jan Hebnar................................................................ 56
Přílet..............................................................................................................56
Přivítání.........................................................................................................56
Představování a vizitky................................................................................ 57
První „oťukává n í".........................................................................................58
D árky............................................................................................................ 59
Stolování.......................................................................................................60
Pití a kouření................................................................................................62





Prověření partnera, Jan Hebnar .................................................................. 64
Obecné zásady.............................................................................................65
Druhy prověření...........................................................................................66
Posuzování administrativního a právního
stavu společnosti ...........................................................................................66
Kontrolo podnikatelské licence...............................................................66
Zapsaný a splacený k a p itá l.................................................................... 67
Rozsah podnikání.................................................................................... 67
Doba platnosti licence a datum založení............................................... 68
Razítko společnosti .................................................................................68
Prověření společnosti и SAIC...................................................................70
Povolení a licence.................................................................................... 71
Prostory a pozem ek.................................................................................71
Posuzování finančního stavu společnosti
a splaceného ka p itá lu............................................................................. 72
Platby na „správný" účet..........................................................................73
Kontrola na místě a návštěva prostor společnosti................................. 74
Export do Číny a marketing, Jan Hebnar a Romana Mrázová...................... 76
Marketingový m ix ........................................................................................76
P ro d u k t....................................................................................................76
Cena.........................................................................................................77
Místo ....................................................................................................... 78
Marketinová p o d p o ra............................................................................. 78
Průzkum trhu................................................................................................ 79
Účast na veletrhu......................................................................................... 80
Distribuce..................................................................................................... 80
Co Číňané chtějí...........................................................................................82
Práce se strachem....................................................................................84
Segmentace..................................................................................................84
Nízká příjmová skupina v sociální m obilitu n e v ě ří................................84
Střední třída je ten správný segment...................................................... 86
Vyšší příjmové skupiny a marketing luxusního z b o ž í............................86
Marketing ve službách ........................................................................... 89





Export čínských firem do z a h ra n ič í .........................................................
Reklama a reklamní k a n á ly.................................................................. ...
Prodej B2B.....................................................................................................
Franšízing......................................................................................................
Import z Číny, Jan H ebnar..............................................................................
Proces nákupu..............................................................................................
Definice nakupovaného zboží ................................................................
Najděte co nejvíc d o d a va te lů..................................................................
Zažádejte o kalkulaci................................................................................
Vyberte několik dodavatelů.................................................................... дд
Prověřte p a rtn e ra.................................................................................. Ю1
Kupní sm louvy...........................................................................................101
Platební způsoby....................................................................................... IO4
Volba přepravce.........................................................................................Ю6
Čínský daňový systém, Jana Bizonové....................................................107
Daň z příjmu FO......................................................................................... IO7
Kalkulace daně z příjmu FO......................................................................109
/. Zdanění mzdy a p la tu........................................................................110
Pojistné na sociální zabezpečení
Zaměstnanecké benefity
2. Zdanění příjmu z poskytování osobních služeb
(příjem z podnikání)...............................................................................111
Daň z příjmu PO......................................................................................... 111
Reprezentační kancelář ........................................................................114
Nepřímé daně.............................................................................................114
DPH (VAT).............................................................................................. 114
Obchodní daň (business ta x ).................................................................116
Spotřební d a ň....................................................................................... 117
Repatriace zisků z Číny...............................................................................117
Repatriace zisků před zdaněním ..........................................................118
Repatriace zisků po z d a n ě n í.................................................................119
Personální management a stavba týmu, Jan Hebnar........................... 122
Platové podmínky......................................................................................122





Jak hledat podřízené ................................................................................ 123
Na co se při pohovoru zam ěřit.................................................................124
Čínská firemní kultura a čemu se vyhnout..............................................128
Plnění úkolů a denní management..........................................................130
Struktura managementu a procesy..........................................................131
Jak ve firmě udržet talentované zaměstnance.......................................132
Pracovní právo, Jan H eb nar....................................................................... 134
Pracovní smlouva....................................................................................... 134
Podmínky pracovní sm louvy...................................................................135
Zkušebnílhůta ........................................................................................135
Pracovní do ba......................................................................................... 136
Placená dovolená a pracovní volno ........................................................ 136
Zánik a zrušení pracovní smlouvy............................................................137
Odstupné................................................................................................ 137
Konkurenční doložka...............................................................................138
Školení....................................................................................................138
Zaměstnanecká příručka ........................................................................138
Vstup na trh, investice v Číně, Jan Hebnar a Jana Bizoňová......................140
Vstup v zastoupení....................................................................................140
Výběr správného agenta/distributora .................................................141
Podpis sm louvy......................................................................................141
Specifická smluvní ustanovení............................................................. 143
Vstup napřím o...........................................................................................144
Reprezentační kancelář (RO).................................................................144
Plně vlastněná zahraniční společnost (WFOE).....................................145
Společný podnik (joint venture, J V )...................................................... 146
Výhody založení společného podniku .................................................147
Investiční katalog....................................................................................... 148
Podporované investice......................................................................... 149
Omezené investice .................................................................................151
Zakázané investice................................................................................ 154
Západní investiční katalog .................................................................. 156
Speciální struktury, Variable Interest E ntity............................................157





Čínský právní systém, Matěj Kučera .........................................................159
Vývoj právního státu.................................................................................. 159
Kontinentální, nebo angloamerický systém?..........................................16o
Čínské hodnoty a postavení strany v čínském právu............................161
Smluvní právo.............................................................................................162
Soudní řízení, mediace a rozhodčí řízení ............................................... 165
Vymahatelnost práv.................................................................................. 166
Mediace: historický přežitek, nebo moderní řešení sporů?.......................167
Rozhodčí řízení...........................................................................................168
Trest smrti....................................................................................................169
Právo duševního vlastnictví v Číně, Matěj Kučera.................................170
Historie duševního vlastnictví v Číně...................................................... 170
Autorské právo a práva výkonných um ělců............................................171
Vymáhání autorských p r á v.................................................................. 173
Ochrana in te rn e tu.............................................................................. .174
Průmyslová práva......................................................................................174
Práva к vynálezům................................................................................ 176
Patenty a užitné vzory........................................................................... 176
Průmyslové v z o ry.................................................................................. 177
Vymáhání práv к vynálezům.................................................................177
Práva к ochranným známkám...................................................................178
Všeobecně známé ochranné z n á m k y...................................................179
Vymáhání práv к ochranným z n á m k á m............................................. 180
Celní ochrana.............................................................................................181
Dohody NNN.............................................................................................. 182
Know-how jako další způsob ochrany duševního vlastnictví.......................183
Vstup na čínský trh přes Hongkong, Jana Bizoňová ........................... 184
Hongkong jako brána do Č íny.................................................................184
Poloha.........................................................................................................185
V láda...........................................................................................................186
Právní systém .............................................................................................186
Měna a měnový systém.............................................................................187
Daňový systém......................................................................... 187





Dohoda СЕРА.............................................................................................188
Jazyková vybavenost a školení pracovníků............................................189
Kvalita života .............................................................................................. 189
Proces založení společnosti v Hongkongu..............................................189
Nevýhody vstupu přes Hongkong............................................................190
Z á věr............................................................................................................... 191
Příloha 1 :
Geografìe - regiony, provincie a města, Jana Bizoňová......................... 193
Ekonomické regiony.................................................................................. 194
Města.......................................................................................................... 202
Příloha 2:
Perspektivní sektory čínské ekonomiky, Jana Bizoňová......................... 205
Automobilový prům ysl.............................................................................205
Zdravotní péče...........................................................................................206
Zdravotnické přístroje.............................................................................. 208
Zelený průmysl a technologie.................................................................. 209






       

internetové knihkupectví ABZ - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist