načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: O značkách – Wally Olins

O značkách
-16%
sleva

Kniha: O značkách
Autor: Wally Olins

Obchodní značky - jejich historie a užívání či fungování v globalizovaném světě. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 3 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  389 Kč 327
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
10,9
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2%hodnoceni - 69.2% 80%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » DOKOŘÁN
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2009
Počet stran: 240
Rozměr: 245,0x170,0x20,0 mm
Úprava: ilustrace, faksim.
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: On brand
Spolupracovali: přeložila Hana Loupová
Hmotnost: 0,539kg
Jazyk: česky
Vazba: Pevná s přebalem matná
Datum vydání: 200910
Nakladatelské údaje: Praha, Argo, Dokořán, 2009
ISBN: 978-80-257-0158-4
EAN: 9788025701584
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis / resumé

Obchodní značky - jejich historie a užívání či fungování v globalizovaném světě.

Popis nakladatele

Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje,co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, aby práce se značkou byla skutečně účinná, jak využít potenciálu tohoto obchodního nástroje. Sleduje využití značky i mimo komerční sféru – v té chvíli ji popisuje ne jako nástroj prodeje zboží, ale metodu, jak zprostředkovat ideje.Vysvětluje, že značku mohou s úspěchem využít charitativní organizace, ale i další společenské subjekty. Demonstruje dokonce i to, jak strategií brandingu mohou využít k sebepropagaci celá města, regiony i státy. Názorná a věcná kniha je určena jak laikům, tak marketingovým pracovníkům, kteří tak mohou konfrontovat své zkušenosti s názory jednoho z největších odborníků na danou problematiku.

Další popis

Obchodní značka se stala ve 20. století fenoménem a zůstává jím i nadále. Pro řadu zákazníků je vodítkem při nákupech, pro řadu aktivistů symbolem vydřidušství a roztahovačnosti globálního kapitálu. Wally Olins bez emocí vysvětluje, jak a proč značky vůbec vznikly, jak sloužily a slouží svým majitelům i zákazníkům, a jak se mění jejich užívání a fungování v globalizovaném světě. Svůj výklad doprovází konkrétními příklady, takže je srozumitelný i laikovi, ale stejně tak je i užitečný všem, kdo se značkou pracují nebo pracovat chtějí.


Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Wally Olins - další tituly autora:
Brand New - Nová podoba značek Brand New
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.