načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: O strategii -- 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review - kolektiv

O strategii -- 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review
-15%
sleva

Kniha: O strategii -- 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review
Autor:

O strategii jakožto prostředku k dosahování konkrétních cílů toho bylo napsáno z různých perspektiv a oborů mnoho. Dodnes nás např. fascinuje více než dva a půl tisíce let staré ... (celý popis)
Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost
Alternativy:


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Management Press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2018-07-24
Počet stran: 288
Rozměr: 145 x 205 mm
Úprava: 285 stran : ilustrace
Vydání: V nakladatelství Management Press vydání 1.
Vazba: vázaná s laminovaným potahem a přebalem
ISBN: 9788072615551
EAN: 9788072615551
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

O strategii jakožto prostředku k dosahování konkrétních cílů toho bylo napsáno z různých perspektiv a oborů mnoho. Dodnes nás např. fascinuje více než dva a půl tisíce let staré pojednání mistra Suna Umění války, který úspěch podmiňoval soustavnou přípravou čí předvídáním dalších kroků „protivníka“. I vybrané články v tomto sborníku nahlížení na moderní byznys jako na „souboj“ mezi společnostmi v rámci vysoce konkurenčního prostředí, v němž může dlouhodobě uspět pouze ten, kdo jedná s promyšlenou strategií. Hned v úvodní stati nás například americký ekonom Michael E. Porter upozorňuje na jeden z tržních paradoxů. Pokud většina firem v daném segmentu zboží a služeb klade důraz pouze na svoji výkonnost a porovnává se s konkurencí jen skrze tzv. provozní efektivitu, po určité době dojde ke konkurenčnímu sbližování firem, které lze jen stěží rozeznat jednu od druhé. Výsledkem je stav, kdy se sice neustále zlepšuje provozní efektivita a posouvá hranice produktivity, nicméně nikdo z této destruktivní konkurenční situace významně neprofituje. Proto by se měly firmy intenzivně zabývat strategickým stanovením pozice značky na trhu (strategický positioning), což v praxi znamená vykonávat jiné aktivity než konkurence, případně aktivity podobné, ale prováděné odlišným způsobem. Jinými slovy, Porter firmám doporučuje, aby se snažily dosáhnout trvale udržitelné konkurenční výhody díky zachování odlišnosti od ostatních. (10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review)

Další popis

Pokud byste o strategii neměli číst nic jiného, těchto deset vynikajících nadčasových a stále aktuálních příspěvků z Harvard Business Review stojí za to.



Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
O komunikaci O komunikaci
kolektiv
Cena: 328 Kč
Základy moderního managementu Základy moderního managementu
ŽKV
Cena: 356 Kč
O strategii O strategii
autorů kolektiv
Cena: 249 Kč
V komnatách paláců v ulicích měst V komnatách paláců v ulicích měst
Jíšová Kateřina
Cena: 247 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist