načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Ogilvy o reklamě - David Ogilvy

Ogilvy o reklamě
-15%
sleva

Kniha: Ogilvy o reklamě
Autor:

Legendární „klasika“ proslulého zakladatele jedné z nejvýznamnějších světových reklamních agentur a tvůrce řady skvělých reklamních kampaní Ogilvy o reklamě (dotisk 4. českého ... (celý popis)
Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost


hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2%hodnoceni - 71.2% 90%   celkové hodnocení
1 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Management Press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2015-05-01
Počet stran: 224
Rozměr: 185 x 245 mm
Úprava: 223 stran : ilustrace (převážně barev.), portréty, faksim.
Vydání: 4. vyd.
Název originálu: Ogilvy on advertising
Spolupracovali: z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová
Vazba: vázaná s laminovaným potahem
ISBN: 9788072611546
EAN: 9788072611546
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Legendární „klasika“ proslulého zakladatele jedné z nejvýznamnějších světových reklamních agentur a tvůrce řady skvělých reklamních kampaní Ogilvy o reklamě (dotisk 4. českého vyd. v nakl. Management Press, z angličtiny ji přeložila Hana Škapová, váz., 224 str., doporučená cena 890 Kč) je výjimečně zasvěceným průvodcem oborem reklamy v celé její šíři (reklama v tiskových médiích, v TV, v rádiu, billboardy atd.). David Ogilvy v této „bibli“ reklamní tvorby – s typickou otevřeností, argumentační přesvědčivostí i svérázným humorem – shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává.      Ogilvy (1911–1999), „původně“ textař (ale ještě dříve zběhlý student a muž devatera řemesel), který ovšem v branži začínal ve výzkumu u dr. Gallupa v Princetonu, v knize ukazuje, jak vypadá práce v reklamní agentuře i jak se o ni ucházet, jak reklamní agenturu řídit, jak získávat klienty a jak si je udržet (ale také i to, jak být agentuře dobrým klientem). Prozrazuje osvědčené zásady reklamní tvorby: jak psát poutavé texty, které budou také čteny, jak správně vyvážit textovou a obrazovou složku tiskové i televizní reklamy, aby výsledkem byl působivý celek, jak připravovat a realizovat účinné reklamní kampaně. Představuje jednotlivá oddělení reklamní agentury, ukazuje význam tržního výzkumu, poodhaluje tajemství účinnosti direct mailingu i mezipodnikové reklamy, a nezapomíná ani na kulturní odlišnosti reklamy v různých částech světa.      Další kapitoly jsou věnovány sexu v reklamě, možnostem reklamy při podpoře dobročinných účelů, zvláštnostem reklamy na cestování do zahraničí, velkým osobnostem, které stály u zrodu moderní reklamy, a koneckonců i budoucnosti reklamy. To vše je doprovázeno bohatým barevným i černobílým obrazovým materiálem, ukázkami a příklady dobré i špatné reklamy.       Význam a postavení Davida Ogilvyho nedlouho před jeho smrtí při jedné příležitosti shrnul „guru“ české reklamy Jiří Mikeš takto: „Ogilvy je skotský gentleman, který oslovil Spojené státy a pak i svět. Celý život se řídil prostou pravdou: reklama musí prodávat! Stal se slavným, žijící legendou. Jedním z nejlepších textařů všech dob. Reklamu chápe jako službu veřejnosti a obchodu. Pokládá ji za rozumnou investici, když je dělána čestně, slušně a pravdomluvně. Pokud se nevyhýbá faktům a informacím. Jestliže nepřehlíží potřeby lidí. Z některých projevů dnešní reklamy David Ogilvy šťasten není. Kreativita pro kreativitu? Šok jako řešení problémů? Vulgárnost? Tohle opravdu není dobrá reklama ve slušné společnosti.“ A o knize Ogilvy o reklamě pak poznamenal: „Nic lepšího a tak názorného jsem o reklamě zatím nečetl. Vše o reklamě je zde vysvětleno a zdokumentováno. Poctivě a s ohromným přehledem praktika. Troufám si říci, že asi již nikdo nenapíše o reklamě něco tak čtivého a poctivého.“      Kniha Ogilvy o reklamě je tak skutečně mimořádně poučným a inspirativním „manuálem“ pro pracovníky reklamních agentur i jejich klienty, pro každého, jehož činnost nějak souvisí s reklamou a marketingem, a poutavým čtením pro všechny ty, kdo se o svět reklamy a reklamu zajímají „jen“ jako o širší kulturní a civilizační fenomén.     

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Ogilvy o reklamě v digitálním věku Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Young Miles, Ogilvy David
Cena: 580 Kč
Kreativita v reklamě Kreativita v reklamě
Horňák Pavel
Cena: 254 Kč
Hudba v reklamě Hudba v reklamě
Bačuvčík Radim
Cena: 226 Kč
Hudba v televizní reklamě Hudba v televizní reklamě
Bačuvčík Radim
Cena: 69 Kč
Pravda v reklame Pravda v reklame
Kenney John
Cena: 229 Kč
Zákazníci kupující knihu "Ogilvy o reklamě" mají také často zájem o tyto tituly:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

www.mgmtpress.cz


David Ogilvy

MANAGEMENT PRESS, PRAHA 20

OGILVY

O REKLAME

ˇ

4. vydání

www.mgmtpress.cz


David Ogilvy

Ogilvy o reklamě

Z anglického originálu Ogilvy on Advertising,

vydaného v roce 1995 nakladatelstvím Prion Books Ltd,

32-34 Gordon House Road, London NW5 1LP,

přeložila Hana Škapová

V roce 2011 vydalo nakladatelství Management Press, s. r. o.,

nám. W. Churchilla 2, Praha 3, jako svou 358. publikaci

Vydání 4. (dotisk)

Vytiskly Tiskárny Havlíčkův Brod, a. s.

www.mgmtpress.cz

Text © David Ogilvy, 1983

Design © Prion Books Ltd [formerly Multimedia Books Ltd], 1983

Translation © Hana Škapová, 1996

All rights reserved

ISBN 978-80-7261-154-6

www.mgmtpress.cz


www.mgmtpress.cz


www.mgmtpress.cz


www.mgmtpress.cz


www.mgmtpress.cz


www.mgmtpress.cz


www.mgmtpress.cz


www.mgmtpress.cz




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist