načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Nová pravidla marketingu a PR - David Meerman Scott

Nová pravidla marketingu a PR
-11%
sleva

Kniha: Nová pravidla marketingu a PR
Autor:

Nové technologie, které mění internet ve skutečně online multimediální médium určené nejširšímu okruhu uživatelů, výrazně rozšiřují možnosti marketingu a public relations (PR, "vztahy s veřejností"). ... (celý popis)


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Zoner press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2008
Počet stran: 272
Rozměr: 168x230 mm
Vydání: Vyd. 1.
Název originálu: New rules of marketing and PR
Spolupracovali: překlad Jitka Plchotová
Vazba: brožovaná
Barevnost: černobílá
Překladatel: Jitka Plchotová
ISBN: 978-80-86815-93-0
EAN: 9788086815930
Popis

Nové technologie, které mění internet ve skutečně online multimediální médium určené nejširšímu okruhu uživatelů, výrazně rozšiřují možnosti marketingu a public relations (PR, "vztahy s veřejností"). Odložte "stará" pravidla marketingu a PR, která dnes ztrácejí na účinnosti, a využijte to, co nabízí současný web: blogy, podcasty, RSS zdroje, fóra nebo stránky komunit a oslovte přímo své zákazníky. Web vám dovolí uskutečnit to, co žádné jiné médium vaše informace mohou být vždy zcela aktuální, přesně cílené na vybranou skupinu klientů, dodávané v nejrůznějších formátech, od psaného či mluveného slova až po video, a hlavně dostupné tehdy, kdy to zákazník požaduje. Díky webu můžete získat přímou odezvu na vaše aktivity, a můžete měřit a vyhodnocovat účinnost svého marketingu a PR, a co je jistě pro většinu společností zajímavé oslovujete přímo své potenciální zákazníky, které tak můžete přivést na své stránky a zapojit do nákupního procesu. David Scott ve své knize ukazuje možnosti, které web nabízí velkým i malým společnostem, ať již z podnikatelské nebo neziskové sféry, v marketingu a PR. Na řadě příkladů předvádí využití blogů, vlastních i cizích, různé možnosti sdílení a předávání obsahu (včetně zvukových a video nahrávek), webových konferencí a seminářů k přímému oslovení zákazníků nebo příznivců a zájemců. Vysvětluje výhody plynoucí z tohoto nového přístupu k reklamě ve srovnání s klasickými "starými" pravidly, jako předávání tiskových zpráv vybrané skupině novinářů, časově omezené reklamní kampaně a inzertní aktivity v časopisech, novinách nebo rozhlase a televizi. Knihu nelze chápat jako přímočarý návod, jedná se spíše o přehled možností, doporučení a postupů s řadou skutečných příběhů. Autor neuvádí žádné zázračné a zaručené metody, ani neslibuje závratný nárůst obratu a zisku, zvýšení počtu příznivců či zákazníků. Upozorňuje na nové možnosti webu, které by se firmy a nejrůznější jiné společnosti mohly a měly pokusit využít ve svůj prospěch.

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu
Scott David Meerman
Cena: 478 Kč
Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu
Marshall Perry
Cena: 368 Kč
Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu
Marshall Perry
Cena: 215 Kč
Pravidla -... Pravidla -...

Cena: 8 Kč
Zákazníci kupující knihu "Nová pravidla marketingu a PR" mají také často zájem o tyto tituly:
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist