načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Nekomplikujte to! -- Jednoduchý princip, který stojí za úspěchem firem Apple, Google a IKEA - Richard Koch; Greg Lockwood

Nekomplikujte to! -- Jednoduchý princip, který stojí za úspěchem firem Apple, Google a IKEA
-15%
sleva

Kniha: Nekomplikujte to! -- Jednoduchý princip, který stojí za úspěchem firem Apple, Google a IKEA
Autor: ;

- Chcete znát zlaté pravidlo úspěchu? Zjednodušujte! - Richard Koch, autor knihy The 80/20 Principle, jedné z nejúspěšnějších knih o podnikání vůbec, přichází s dalším geniálním ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  399 Kč 339
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
11,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Management Press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 280
Rozměr: 165 x 235 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vydání
Spolupracovali: překlad: Tomáš Piňos
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Vazba: brožovaná lepená s chlopněmi
Novinka týdne: 2016-47
Datum vydání: 16. 11. 2016
ISBN: 9788072614516
EAN: 9788072614516
Popis / resumé

Téměř všechny velké příběhy úspěšných firem dvacátého i současného století jsou příběhy zjednodušování. Podnikatelé, kteří změnili nejen tvář byznysu, ale i způsob, jak pracujeme a žijeme, byli v drtivé většině především velkými zjednodušovateli. Zlatým pravidlem úspěchu firem je zjednodušování. Velké příběhy úspěšných firem dvacátého i současného století.

Popis nakladatele

Chcete znát zlaté pravidlo úspěchu? Zjednodušujte!

Richard Koch, autor knihy The 80/20 Principle, jedné z nejúspěšnějších knih o podnikání vůbec, přichází s dalším geniálním konceptem, který zásadním způsobem ovlivní úspěšnost jakékoli firmy. Jedná se o princip zjednodušování.

Téměř všechny velké příběhy úspěšných firem dvacátého i současného století jsou totiž příběhy zjednodušování. Podnikatelé, kteří dokázali změnit nejen tvář byznysu, ale i způsob, jak pracujeme a žijeme – ať už to byl Steve Jobs, Henry

Ford nebo Ingvar Kamprad – byli v drtivé většině především velkými zjednodušovateli.

Richar Koch a Greg Lockwood vám v této knize nabízejí návod, jak najít to správné zjednodušení právě pro vaši firmu.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Richard Koch; Greg Lockwood - další tituly autora:
Manažer 80/20 -- Dosáhněte co nejlepších výsledků s co nejmenším úsilím Manažer 80/20
 (e-book)
Pravidlo 80/20 Pravidlo 80/20
Samovražda Západu Samovražda Západu
 (e-book)
Nekomplikujte to! Nekomplikujte to!
 
Ke knize "Nekomplikujte to! -- Jednoduchý princip, který stojí za úspěchem firem Apple, Google a IKEA" doporučujeme také:
Myslete jednoduše -- Jak chytří porážejí komplikovanost Myslete jednoduše
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist