načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009 – Vratislav Kozák; Markéta Kozáková

Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009

Elektronická kniha: Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009
Autor: Vratislav Kozák; Markéta Kozáková

– Monografie porovnává způsob vedení kampaní před volbami do Evropského parlamentu v roce 2009. Všímá si zejména negativních kampaní jako relativně nového trendu, který se na této úrovni v dané době objevil.
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  69
+
-
2,3
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Verbum
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF
Upozornění: většina e-knih je zabezpečena proti tisku a kopírování
Médium: e-book
Rok vydání: 2013
Počet stran: 74
Rozměr: 21 cm
Úprava: ilustrace, faksim.
Vydání: 1. vyd.
Skupina třídění: Volby, volební kampaně, referenda
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Zlín, VeRBuM, 2013
ISBN: 978-80-875-0040-8
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Monografie porovnává způsob vedení kampaní před volbami do Evropského parlamentu v roce 2009. Všímá si zejména negativních kampaní jako relativně nového trendu, který se na této úrovni v dané době objevil.

Další popis

Monografie přináší analýzu politických kampaní ve volbách do Evropského parlamentu 2009.


Předmětná hesla
Volby do Evropského parlamentu – 2009
Volební kampaň – země Evropské unie
Negativní kampaň – země Evropské unie
Politický marketing – země Evropské unie
Zařazeno v kategoriích
Vratislav Kozák; Markéta Kozáková - další tituly autora:
 (e-book)
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality
 (e-book)
Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví
 (e-book)
Budování vztahů se zákazníky -- CRM v teorii a praxi Budování vztahů se zákazníky
 (e-book)
Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání
 (e-book)
Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí
 (e-book)
Vstup slovenských firiem na ruský trh Vstup slovenských firiem na ruský trh
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.