načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

E-kniha: (NE)spokojený zákazník – náš cíl?! -- Jak získat zákazníka špičkovými službami – Ivan Nový; Jörg Petzold

(NE)spokojený zákazník - náš cíl?! -- Jak získat zákazníka špičkovými službami

Elektronická kniha: (NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
Autor: Ivan Nový; Jörg Petzold
Podnázev: Jak získat zákazníka špičkovými službami

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které ... (celý popis)
Titul je skladem - ke stažení ihned
Médium: e-kniha
Vaše cena s DPH:  186
+
-
6,2
bo za nákup

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Dostupné formáty
ke stažení:
PDF, PDF
Zabezpečení proti tisku a kopírování: ano
Médium: e-book
Rok vydání: 2006
Počet stran: 159
Rozměr: 24 cm
Vydání: 1. vyd.
Jazyk: česky
ADOBE DRM: bez
Nakladatelské údaje: Praha, Grada, 2006
ISBN: 80-247-1321-7
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce. První část této ojedinělé knihy vás provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejich nákupů a charakteristikami osobnostních typů zákazníků včetně těch "obtížnýchh". Druhá část je věnována zejména prodejcům, kteří se v ní dozví vše, co potřebuje znát a jak by měl jednat skutečný profesionál - od vedení úspěšného prodejního rozhovoru přes reakce na zákazníkova přání až po zvládání jeho námitek a pochybností. Čtivý a srozumitelný text doplňuje mnoho praktických tipů a příkladů. (jak získat zákazníka špičkovými službami)

Předmětná hesla
Management prodeje
Psychologie prodeje
Řízení vztahů se zákazníky
Obchodní komunikace
sales management
psychology of selling
customer relationship management
communication in business
Zařazeno v kategoriích
Ivan Nový; Jörg Petzold - další tituly autora:
Interkulturní komunikace: Češi a Němci Interkulturní komunikace: Češi a Němci
 (e-book)
Sociologie pro ekonomy a manažery -- 2., přepracované a rozšířené vydání Sociologie pro ekonomy a manažery
Sociologie pro ekonomy a manažery -- 2., přepracované a rozšířené vydání Sociologie pro ekonomy a manažery
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah


       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.