načítání...


menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu – Hana Lošťáková; kolektiv

Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
-15%
sleva

Kniha: Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Autor: Hana Lošťáková; kolektiv

Základní rysy strategického marketingu se zákazníky, vývoj marketingu a vymezení hlavních nástrojů pro posilování vztahů se zákazníky, které jsou vhodné pro trh B2B. ... (celý popis)
Titul doručujeme za 6 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  399 Kč 339
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
11,3
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma

hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Grada
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2017
Počet stran: 320
Rozměr: 160×235
Úprava: ilustrace
Vydání: První vydání
Skupina třídění: Řízení a správa podniku
Vazba: brožovaná vazba
Datum vydání: 21.6.2017
ISBN: 978-80-271-0419-2
EAN: 9788027104192
Popis / resumé

Základní rysy strategického marketingu se zákazníky, vývoj marketingu a vymezení hlavních nástrojů pro posilování vztahů se zákazníky, které jsou vhodné pro trh B2B.

Popis nakladatele

Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu – jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Publikace je inspirací ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz – online prodej | ABZ Knihy, a.s.