načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Nastolování agendy: Role masové a interpersonální komunikace, osobní zkušenosti a genderu - František Kalvas

Nastolování agendy: Role masové a interpersonální komunikace, osobní zkušenosti a genderu
-16%
sleva

Kniha: Nastolování agendy: Role masové a interpersonální komunikace, osobní zkušenosti a genderu
Autor:

Publikace vychází z aktuálně obhájené autorovy disertace a empiricky zkoumá proces nastolování agendy. Nejprve je tu rekapitulována teorie a rozebrána metodologie výzkumu tohoto procesu. V ... (celý popis)
Titul nyní (přelom roku) doručujeme za 13 pracovních dní
Vaše cena s DPH:  257 Kč 216
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
7,2
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Vydavatelství Západočeské univ
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 10.09.2009
Počet stran: 160
Rozměr: 21 cm
Úprava: ilustrace
Vydání: 1. vyd.
Jazyk: česky
Vazba: kniha, brožovaná vazba
Téma: agenda-setting, nastolování témat, nastolování agendy
ISBN: 9788070438053
EAN: 9788070438053
Popis / resumé

Práce se zaměřuje především na nastolování veřejné agendy a to, jak se na něm podílí média, osobní zkušenost a interpersonální komunikace. Teorie nastolování agendy popisuje, jak se problémy a témata stávají důležitými ve veřejném mínění, v obsazích masových médií a uvnitř politického aparátu a jaké jsou důsledky takového "nastolení" témat a problémů.

Popis nakladatele

Publikace vychází z aktuálně obhájené autorovy disertace a empiricky zkoumá proces nastolování agendy. Nejprve je tu rekapitulována teorie a rozebrána metodologie výzkumu tohoto procesu. V jednotlivých kapitolách je pak empiricky ověřována: (1) podstata fungování tohoto procesu, (2) role struktury mediálního obsahu, (3) role přímé osobní zkušenosti, (4) role interpersonální komunikace a (5) role genderu. V závěru autor shrnuje získané výsledky a uvažuje, jak může celý proces a metody jeho výzkumu do budoucna ovlivnit nástup internetu.Úryvek z úvodu:Kniha se zabývá teorií nastolování agendy (agenda-setting theory). Tato teorie popisuje, jak se problémy a témata stávají důležitými ve veřejném mínění, v obsazích masových médií a uvnitř politického aparátu a jaké jsou důsledky takového "nastolení" témat a problémů. Tento proces je formován množstvím vlivů a také ovlivňuje mnoho subjektů. Lze se tu podrobně seznámit se dvěma základními teoretickými liniemi, které se nastolováním agendy zabývají. Jedna z nich zkoumá, jak jsou problémy nastolovány uvnitř politického aparátu. Ve druhé je primárně kladen důraz na to, jaký mají vliv masová média na utváření veřejného mínění ohledně důležitých problémů a témat. Tato kniha se drží především druhé linie, výhradně je jí věnována její empirická část (4.-7. kapitola). Obě linie výzkumu nastolování agendy jsou samozřejmě rekapitulovány v části věnované teorii a metodologii výzkumu studovaného procesu (2. a 3. kapitola). (role masové a interpersonální komunikace, osobní zkušenosti a genderu)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist