načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Naïve Modernism and Folklore in Contemporary Graphic Design - R. Klanten

Naïve    Modernism and Folklore in Contemporary Graphic Design
-17%
sleva

Kniha: Naïve Modernism and Folklore in Contemporary Graphic Design
Autor:

Naïve zachycuje renesanci klasického modernismu z let 1940 1960. Ilustruje tento nový směr především v grafickém designu, ale i ilustraci, plakátech, knižních obálkách, papírenském zboží ... (celý popis)
Kniha teď bohužel není dostupná.

»hlídat dostupnost
Alternativy:


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: Die Gestalten Verlag (DGV)
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 14.05.2009
Počet stran: 175
Rozměr: 28 cm
Úprava: ilustrace (barev.)
Spolupracovali: Hendrik Hellige
Jazyk: anglicky
ISBN: 9783899552478
EAN: 9783899552478
Popis

Naïve zachycuje renesanci klasického modernismu z let 1940 1960. Ilustruje tento nový směr především v grafickém designu, ale i ilustraci, plakátech, knižních obálkách, papírenském zboží či látkách. Text v angličtině.
Naïve documents the extraordinary renaissance of Classic Modernism, from the 1940s to 1960s, in contemporary graphic design. This compilation introduces a new wave of young designers who are rediscovering the stylistic elements reminiscent of classic graphic design such as silkscreen printing, classical typography, hand lettering, woodcutting and folk art and integrating them into their work. Inspired by 20th Century American legends such as Saul Bass, Charley Harper and Alexander Girard, the burgeoning designers and their work showcased this in this book are inspiring, ranging from illustrations, poster art, editorials, book covers and record sleeves to stationary and textiles. (modernism and folklore in contemporary graphic design)

Předmětná hesla
Související tituly dle názvu:
History of Graphic Design. Vol. 1, 1890–1959 History of Graphic Design. Vol. 1, 1890–1959
Jens Müller, Julius Wiedemann
Cena: 1557 Kč
Altitude Altitude
Klanten R.
Cena: 1411 Kč
Graphic Design Manual Principles and Practice Graphic Design Manual Principles and Practice
Hofmann Armin
Cena: 881 Kč
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2018 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist