načítání...
menu
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Kniha: Na co lidé slyší -- Tajné tipy pro ty, kdo chtějí lépe komunikovat - Simon Lancaster

Na co lidé slyší -- Tajné tipy pro ty, kdo chtějí lépe komunikovat
-15%
sleva

Kniha: Na co lidé slyší
Autor: Simon Lancaster
Podtitul: Tajné tipy pro ty, kdo chtějí lépe komunikovat

Jak působit na instinkty, emoce a logické myšlení lidí tak, abyste je dokázali strhnout na svou stranu. Příručka "jazyku vůdcovství": tipy, triky a techniky, které lze využít k vyšší ... (celý popis)
Titul doručujeme za 4 pracovní dny
doručujeme do Vánoc
Vaše cena s DPH:  369 Kč 314
+
-
rozbalKdy zboží dostanu
10,5
bo za nákup
rozbalVýhodné poštovné: 49Kč
rozbalOsobní odběr zdarma


hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%hodnoceni - 0%   celkové hodnocení
0 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » Management Press
Médium / forma: Tištěná kniha
Rok vydání: 2016
Počet stran: 248
Rozměr: 145 x 205 mm
Úprava: ilustrace
Vydání: Vydání 1.
Spolupracovali: z anglického originálu Winning minds: secrets from the language of leadership ... přeložila Alena Breuerová
Skupina třídění: Sociální interakce. Sociální komunikace
Vazba: brožovaná lepená s chlopněmi
Novinka týdne: 2016-35
Datum vydání: 24. 8. 2016
ISBN: 9788072614363
EAN: 9788072614363
Popis / resumé

Jak působit na instinkty, emoce a logické myšlení lidí tak, abyste je dokázali strhnout na svou stranu. Příručka "jazyku vůdcovství": tipy, triky a techniky, které lze využít k vyšší efektivitě, zájmu a inspiraci.

Popis nakladatele

Praktická příručka jazyka velkých vůdců

Význam řečnického umění znali a studovali už staří Řekové. Poznatky současné neurovědy ve spojení s principy starými tisíce let posouvají toto studium a jeho praktické využití na novou úroveň. Simon Lancaster, jeden z předních světových expertů na komunikaci, který píše projevy stejně tak pro špičkové politiky jako pro manažery velkých firem, nabízí nový pohled na obor, jenž se v našich podmínkách na několik desetiletí ocitl mimo hlavní vývojové proudy. Principy tohoto umění však platit nepřestaly: vždy jde o to, jak působit na instinkty, emoce a logické myšlení posluchačů. Existují přitom určité osvědčené techniky a nástroje, jak toho lze dosáhnout (heslo „učit se, učit se, učit se“ je toho drobnou ukázkou). Tomu, kdo je zvládne, dávají velkou moc. A není to nic iluzorního: účinky jsou srovnatelné s drogami.

Přestože se toto komunikační umění zrodilo v politice, jeho uplatnění v dnešním světě je daleko širší, ať již jde o právo, public relations, marketing, reklamu a média, ale třeba i o vědu. Lancaster nicméně zdůrazňuje jeho význam především v kontextu vedení lidí. Jak je přesvědčit? Jak je získat na svoji stranu? Co jim nabídnout? Jak se postarat, aby se cítili dobře? I když by nemělo jít o vítězství formy nad obsahem, kniha obsahuje řadu příkladů a informací, které mohou být užitečné jak pro ty, které si tento „tajný jazyk vůdců“ chtějí osvojit a pracovat s ním, tak pro ty, kteří se chtějí mít na pozoru před manipulací.

(tajné tipy pro ty, kdo chtějí lépe komunikovat)
Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.




       
Knihkupectví Knihy.ABZ.cz - online prodej | ABZ Knihy, a.s.
ABZ knihy, a.s.
 
 
 

Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2019 - ABZ ABZ knihy, a.s. TOPlist