načítání...
nákupní košík
Košík

je prázdný
a
b

Myslete jednoduše - Ken Segall

Kniha: Myslete jednoduše
Autor:

Jak inteligentní vůdci mohou porazit SLOŽITOST. V byznysu i životě. Zjednodušte si svou cestu k úspěchu! Nechte se inspirovat lídry, kteří to už udělali. Jak zaujmout zákazníky, když ...


Titul doručujeme za 4 pracovní dny
Vaše cena s DPH:  313
+
-
ks
rozbalKdy zboží dostanu
rozbalVýhodné poštovné: 39Kč
rozbalOsobní odběr zdarma
Doporučená cena:  369 Kč
15%
naše sleva
10,4
bo za nákup

ukázka z knihy ukázka

Titul je dostupný ve formě:
tištěná forma elektronická forma

hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4%hodnoceni - 58.4% 60%   celkové hodnocení
2 hodnocení + 0 recenzí

Specifikace
Nakladatelství: » BIZBOOKS
Rok vydání: 2016-09-14
Počet stran: 248
Rozměr: 167 x 225 mm
Úprava: 246 stran
Vydání: 1. vydání
Spolupracovali: překlad: Romana Hegedüsová
Vazba: vázaná s laminovaným potahem a přebalem
Doporučená novinka pro týden: 2016-38
ISBN: 9788026505235
EAN: 9788026505235
Ukázka: » zobrazit ukázku
Popis

Jak inteligentní vůdci mohou porazit SLOŽITOST. V byznysu i životě. Zjednodušte si svou cestu k úspěchu! Nechte se inspirovat lídry, kteří to už udělali. Jak zaujmout zákazníky, když konkurence dělá to samé co vy? Vědět jak na to je otázkou života a smrti značky! A přitom je to tak jednoduché! Respektovaný autor Ken Segall ve své nové knize zkoumá, jak společnosti napříč průmyslovými odvětvími po celém světě, zjednodušují svou cestu k úspěchu a poskytuje reálné příklady, které mohou inspirovat ostatní, aby udělali totéž – mysleli jednoduše. Autor destiluje filozofie a metody všech těchto úspěšných firem do devíti užitečných kapitol, z nichž každá zkoumá jednu klíčovou součást jednoduchosti - misi, kulturu, vedení, značku, tým, lásku, instinkt ad. a pomáhá čtenářům vytvořit jejich vlastní mapu jednoduchosti.   (jak chytří porážejí komplikovanost)

Předmětná hesla
Kniha je zařazena v kategoriích
Ken Segall - další tituly autora:
Šíleně jednoduché Šíleně jednoduché
Segall, Ken
Cena: 254 Kč
Myslete jednoduše Myslete jednoduše
Segall, Ken
Cena: 177 Kč
 
Recenze a komentáře k titulu
Zatím žádné recenze.


Ukázka / obsah
Přepis ukázky

21
Kapitola 1
Jednoduchost je poslání
Základním kamenem každé výjimečné organizace je její poslání. A poslání
jedněch z nejúspěšnějších společností na světě byla velice jednoduchá.
Dobrým příkladem je Amazon. Jeff Bezos přišel před lety se třemi
jednoduchými slovy, která v sobě skrývala podstatu společnosti: „One click away.“ (Dělí
vás jen jedno kliknutí – pozn. překl.). Znělo to téměř jako fi remní slogan, ale
bylo to mnohem víc. Ta jednoduchá fráze elegantně shrnula to, co bylo pro
každého návštěvníka webových stránek Amazonu nepřínosnější. Jen jedno kliknutí
vás dělí od jakéhokoli produktu na světě a jedno kliknutí od velice výjimečného
zákaznického servisu. Pokud si nastavíte tu možnost, při každém nákupu uvidíte
tlačítko „Kup teď – jen jedním kliknutím“.
Bezos při každé příležitosti připomínal své společnosti důležitost těchto slov.
Každá iniciativa musela v konečném důsledku sloužit tomuto vyššímu cíli. Na té
nejvyšší úrovni platí, že poslání společnosti je současně důvodem její existence.
Díky němu drží svůj směr a  její zaměstnance sjednocuje společný cíl. Funguje
jako vodítko při tvorbě produktů, služeb, způsobu komunikace, vedení marketin-





Myslete jednoduše
22
gu a doslova při každém důležitém rozhodnutí, jemuž je společnost nucena čelit.
Stejně tak slouží jako svodidla, která brá ní společnosti uhnout z vytyčené cesty.
Některé společnosti vyjadřují svoje poslání formální cestou. Slova, která
používají, mají sloužit ke svolávání věrných i výcviku nových rekrutů. Jiné mají svoje
poslání tak dobře zabudováno ve všem, co fi rma dělá, že o něm málokdy někoho
uslyšíte mluvit nahlas, ale přesto je jasně patrné. Ať tak nebo tak, díky poslání
společnosti všichni zaměstnanci chápou, proč dělají to, co dělají. Poslání inspiruje
i motivuje.
Simon Sinek ve své knize Začněte s proč (Jan Melvil Publishing 2013) a ve svém
videu na stránkách TED s názvem „How Great Leaders Inspire Action“ popisuje
to, čemu říká „nejjednodušší myšlenka na světě“. Poznamenal, že ty nejvíce
inspirativní společnosti se raději prezentují tím, „proč“ dělají to, co dělají. Neuchylují
se k  pouhým reklamním fíglům k  propagaci svých výrobků a  poučování
veřejnosti o tom, jak fungují. Společnosti, které mají nějaké poslaní – které si za něčím
stojí –, mají šanci udělat na  své zákazníky hlubší a  trvalejší dojem. Tím, že se
podělí o své „proč“, získají na důležitosti a významu – a tím i náskok před svými
konkurenty.
Samotný proces krystalizace onoho „proč“ funguje jako účinný způsob
zjednodušování, protože člověka nutí nechat prázdných řečí a dobrat se podstaty
motivace společnosti. Zde jsme narazili na určitý princip, s nímž se dále v knize ještě
setkáme. Schopnost vytříbit zásadní informace může mít velkou moc. Myšlenku
je pak snadné si zapamatovat a těžší zapomenout.
Složitěji a  obsáhleji formulovaná mise společnosti může být užitečná v  tom,
že pokryje různé úhly pohledu. Zaměstnanci se ale kvůli tomu pravděpodobně
nebudou soustředit na jeden společný cíl a současně to může mást zákazníky. Je to
jako mávat pěti prapory současně namísto jedním. Dobrým příkladem
neadresného a  roztříštěného fi remního poslání je McDonald’s. Odkazuje na  komplexní
globální strategii nazvanou „Plan to win“ (Plán vítězství). Všechnu vinu za jejich
příliš složité menu a žalostné fi nanční výsledky v posledních letech ale nelze jen
tak svalit na chybějící jasné a stručně formulované poslání. Pravda ovšem je, že
žádným takovým nedisponovali – a to určitě nijak nepomohlo.





Jednoduchost je poslání
23
Obvykle, když se mluví o  společnostech, které mají nějaké poslání, uslyšíte
o Applu. Moderní, úspěšný Apple všichni známe. Ale když se fi rma koncem
devadesátých let pomalu hroutila pod tíhou komplikovanosti, nové poslání se stalo
účinným nástrojem tolik potřebného zjednodušení.
Poslání má sílu transformovat
V roce 1997 koupil Apple fi rmu NeXT, kterou založil Steve poté, co o jedenáct
let dříve z  Applu odešel. Steve byl součástí zakoupeného balíčku a  souhlasil, že
se stane poradcem tehdejšího ředitele Applu Gila Amelia. Krátce po  akvizici si
na  jedné fi remní akci Gil pozval Stevea na  pódium, aby vysvětlil, jak se Apple
může díky technologii NeXTu pohnout mohutně kupředu. S vědomím toho, jak
pro oba dva tento příběh končí, je poučné i  zábavné sledovat video z  této akce
na Youtube.* V úplném úvodu se Amelio tváří poněkud zahanbeně, když sleduje,
jakého neutuchajícího potlesku se Steveu Jobsovi dostalo. Stevea to dojalo.
Zároveň se ale snaží držet zpátky, protože si uvědomuje, že alespoň v tuto chvíli hraje
jen vedlejší roli v show Gila Amelia.
Steve považoval za důležité v úvodu své řeči představit poslání Applu.
Na obrazovce za ním se objevil následující nápis:
POSLÁNÍ: Poskytovat relevantní, nepřekonatelná řešení, která mohou
zákazníci získat pouze v Applu.
Tato slova ukázala Applu cestu právě ve  chvíli, kdy se nacházel na  rozcestí
a sotva popadal dech. Zanedlouho po svém bravurním kousku byl Steve
jmenován „dočasným ředitelem“. Pokračoval v přetváření společnosti i její produktové
řady přesně takovým způsobem, jaký popsal ve svém poslání. Apple se v důsledku
toho zjednodušil a položil tím základy úžasného budoucího růstu.
Poslání společnosti je zásadní, ale neznamená to, že je vytesané do  kamene.
Společnosti se v průběhu let vyvíjejí a jejich mise s nimi. Pro Apple byla důležitým
* https://www.youtube.com/watch?v=4QrX047-v-s





Myslete jednoduše
24
milníkem změna z počítačové fi rmy na společnost zabývající se spotřební
elektronikou. Změnilo se dokonce i jméno: z Apple Computer Inc. na Apple Inc. Poslání
se vylepšilo směrem k inovacím a určování budoucnosti.
Dalším velkým mezníkem bylo otevření Apple Store. Když budujete obchodní
řetězec, čekají vás stovky rozhodnutí, od základního konceptu a způsobu
provedení přes výběr lokality až po rozvržení prodejny a nábor zaměstnanců.
V prodejnách Apple Store měly být k dispozici nejen produkty, ale i poradenství, školení,
podpora a prostřednictvím zaměstnanců i ta správná dávka entuziasmu. Takový
počin vyžadoval vlastní poslání.
Steve Jobs přijal Rona Johnsona, aby pomohl vybudovat Apple Store do 
podoby, v jaké tento obchod známe dnes. S Ronem jsme mluvili o tom, jak nápad
na Apple Store vyrostl z jednoduchého konceptu až po největší úspěch v historii,
s prodejnami po celém světě. Vysvětlil mi, že klíčovým momentem byla
formulace vlastního poslání Apple Store. Tým tvrdě pracoval na tvorbě vyjádření, které by
korespondovalo s obecným posláním společnosti Apple a zároveň položilo
základy zcela nového, atraktivního způsobu nakupování. Měl to být návod ke všemu,
co se v ochodech Apple Store odehrávalo. Mělo to být snadno zapamatovatelné,
řekl Ron, tak, aby to všem v organizaci rychle přešlo do krve.
Apple, to jsou produkty, které mění lidem život, že? Proto jsme pro Apple
Store přišli s jednoduchou frází: „Enrich lives“ (Obohatíme vám život – pozn.
překl.). Celý obchod i výsledný dojem z něj byly navrženy tak, aby dokázaly
obohatit životy nejen zákazníků, ale i zaměstnanců.
Motto „Enrich lives“ byste nenašli na žádném označení obchodu nebo zboží.
Přesto při rozvíjení i během samotného fungování řetězce bylo jeho poslání jasně
patrné. Pokud nějaká myšlenka nebyla v souladu s cílem obohatit váš život, byla
zamítnuta.
Poslání hrálo podstatnou roli při rozhodování jedné z nejdůležitějších otázek
– v jakých lokalitách se budou prodejny stavět. Pokud mají obohatit váš život, říká
Ron, nemůžeme vás nutit bloudit kdovíkde, abyste nás našli. Bylo tedy logické, že





Jednoduchost je poslání
25
se společnost rozhodla otevřít prodejny Apple Store v  nákupních centrech. Tak
na ně můžete snadno narazit během svých každodenních nákupů.
A  poslání měli všichni neustále na  pamět i, i  když dumali, jakým způsobem
řešit opravy již zakoupených produktů, pokud potřebovaly servis. Ron přišel
s  nápadem založit „geniální přepážky“ (Genius Bar) a  dotáhl ho k  dokonalosti.
Na takovém místě by zákazníci měli pocit, že jim svou pozornost věnuje ten
nejchytřejší zaměstnanec Applu ve městě. Což mělo obohatit život nejen zákazníků,
ale i samotných nadaných zaměstnanců. Ron k tomu poznamenává:
Geniální přepážka obohacuje život zaměstnance tím, že v  podstatě
vyzdvihuje jeho úroveň znalostí. „Geniální“ byl titul, o  který stáli. Co kdybychom
měli vlastní opravny? No kdo by chtěl pracovat v opravně. Ale kdybych mohl
pracovat na Geniální přepážce v Minneapolis, to by mě jistě naplňovalo
mnohem víc, že?
Ron se svým týmem věnovali hodně úsilí vytvoření profi lu ideálního
kandidáta na práci v Apple Store. Motto „Enrich lives“ jim sloužilo jako vodítko. Hledali
chytré, zajímavé lidi, kteří byli nejen nadšení pro technologie i značku Apple, ale
hlavně dychtiví se o své znalosti podělit.
A teď lidé pracují pro Apple, mají zaměstnání, které má smysl, a mají
možnost posloužit ostatním – což spousta lidí dělá velice ráda.
Vidíte, jak mocná může jednoduchost být? Toto všechno vzniklo na 
základě jediného jednoduchého nápadu – obohatit život. Popisuje to, jak Steve
nakládal s Applem. A proto obchod Apple Store touto fi lozofi í dokonale
reprezentoval svou značku.
Po celém světě se otevíraly další prodejny a poslání Apple Store nadále řídilo
veškerá rozhodnutí. Vše se krásně propojilo v nevídaný úspěch maloobchodního
prodeje, o kterém se bude učit ještě desítky let.





Myslete jednoduše
26
Poslání Apple Store bylo samozřejmě tak úspěšné zčásti proto, že odráželo fi -
lozofi i Applu, budovanou řadu let. Ovšem jasně stanovené poslání je naprosto
nenahraditelné i pro společnost, která je na úplném začátku.
Jak najít poslání, které poroste s fi rmou
Jeff Fluhr je spoluzakladatelem internetového obchodu se vstupenkami StubHub,
který funguje v USA a Velké Británii. Firmu založil v roce 2000 a o pouhých sedm
let později ji za 310 milionů dolarů prodal společnosti eBay. V mnoha ohledech
jej lze považovat za  dokonalého mluvčího nové generace podnikatelů v  oblasti
technologií – přišel s přitažlivým novým nápadem, odstartoval internetové služby
a potom pod jeho vedením a díky své popularitě fi rma úspěšně vyrostla do 
nebeských výšek.
Stejně jako mnoho jiných startupů ani StubHub se nedržel nějakých přesně
stanovených pravidel. Jeff ostatně potvrdil, že nezakládal fi rmu s konkrétním
posláním. Nicméně jak se společnost rozrůstala, došlo mu, že jasně stanovené
poslání má svou hodnotu, a pomalu začal zpívat jinou písničku.
Když jsme rozjeli StubHub, byl jsem velice mladý ředitel a podnikatel, bylo mi
asi dvacet pět. Vlastně jsem nikdy předtím nepracoval ve výrobní společnosti.
Takže jsem nikdy neviděl, jak někdo vytváří poslání své fi rmy, a nepřikládal
tomu žádnou váhu.
Později mi ale došlo, že poslání fi rmy může být velice mocným
nástrojem. Může pomoci vnitřně – sjednotit a upevnit zaměření zaměstnanců, nebo
zvnějšku tak, že díky němu lidé lépe pochopí, co je cílem fi rmy.
Jakmile se StubHub rozrostl ve společnost se stovkami zaměstnanců, Jeff
přibral do týmu na vedoucí funkce lidi, kteří měli více obchodních zkušeností než
on a druhý ze spoluzakladatelů Eric Baker. Jeden z nich poukázal na to, že pokud
má fi rma vyrůst tak vysoko, jak sahají její ambice, měli by se vážně zamyslet nad





Jednoduchost je poslání
27
tím, jaké by mělo být její poslání. Byl to jeden z těch momentů, kdy si řeknete „tak
jo, dobře“.
Jeff a jeho tým se pustili do práce a nakonec zjistili, že jedno vyjádření svého
poslání už mají a že je součástí jejích sloganu: „Místo, kde fanoušci kupují
a prodávají vstupenky“. Ať už prodáváte, nebo kupujete, jdete na StubHub, protože jste
sportovní nebo hudební fanoušci. Jeff mi vysvětlil, že hnacím motorem
společnosti StubHub byl jednoduchý cíl sloužit fanouškům.
Tím, že jsme poslání fi rmy vyjádřili slovy, jsme se dokázali sjednotit a zaměřit
určitým směrem. Ale nejen to. Pomohlo to i sdělit světu kolem nás, co vlastně
děláme. Zajímali nás fanoušci, a ne místa konání akcí, týmy či liga ani umělci
a hudební průmysl. Nás zajímali jen fanoušci. A to bylo velice, velice důležité
pro jakoukoli další činnost fi rmy. Bez toho by StubHub nedosáhl úspěchů,
jakých dosáhl.
Jasně stanovené poslání bylo podstatné i z hlediska růstu fi rmy, protože se díky
němu dokázala vyrovnat i s vlivy, které šly zcela proti němu. Tehdy zezačátku byla
řada sportovních týmů i umělců proti tomu, aby se vstupenky na akce
přeprodávaly za víc, než jaká je jejich nominální hodnota. A našli se i tací, kteří si mysleli,
že by se vstupenky neměly přeprodávat vůbec.
Když se zákonodárci a různé frakce začali zaobírat tím, jestli je činnost
StubHubu vůbec v  souladu se zákonem, byla společnost schopna zformovat silnou
obrannou linii. Poukázali na  své poslání a  prohlásili: „Podívejte se, my jsme tu
pouze pro fanoušky. Ve svobodné zemi mají fanoušci právo obchodovat se svými
vstupenkami i penězi, když mají jak prodávající, tak kupující pocit, že je to v jejich
nejlepším zájmu.“ StubHub prostě povzbuzoval fanoušky, aby využili možností,
které jim nabízí ekonomika volného trhu.
Naše poslání být tu pro fanoušky a umožnit jim výběr i přístup opravdu
pomohlo objasnit a zjednodušit, jaká je naše činnost.





Myslete jednoduše
28
Ve StubHubu, stejně jako v Apple Store, ovlivnilo společné poslání každé
rozhodnutí a  každý krok vpřed, od  nových produktů po  marketing. Společnost se
mohla nadále držet svých cílů a  svého za měření, zatímco nabízela zákazníkům
vzrušující nové služby.
Ve  StubHubu byli v  této oblasti průkopníky. Jasné poslání ale může být
výhodou i pro společnosti, které hledají uplatnění v oborech se silnou konkurencí.
Originální poslání je cestou, jak se odlišit.
Jednoduché poslání vynikne v davu
Jak udělat, aby si vás coby nového hráče všimli v kategorii, kde lze produkty
snadno logicky porovnat? Není to vůbec snadné. A co teprve v oblasti, kde se jedná
o produkty osobní, emocionální, založené na zkušenosti a celkově subjektivní
povahy, jaké najdete ve světě módy.
Druhá největší kanadská módní značka, Joe Fresh, dosáhla věhlasu jak ve své
zemi, tak po  celém světě. Společnost začala fungovat s  jednoduchým posláním:
„Fresh fashion at fresh prices“(Svěží móda za svěží ceny – pozn. překl.).
Fungovalo to skvěle i jako marketingový slogan.
Hnací silou společnosti Joe Fresh byl Joe Mimran, kanadský podnikatel, jehož
zkušenosti ve světě módy sahají až do roku 1976. Joe miluje jednoduchost, a to
nejen v módě, ale i ve způsobu, jakým vede svůj byznys. Firma se zrodila v době,
kdy se kanadská sekce Weston family (jejíž řetězec supermarketů Loblaws
dosahuje ročního obratu 35 miliard dolarů) obrátila na Joea s nápadem prodávat jeho
oblečení ve svých supermarketech.
Skupina Weston family toužila mít Joea na své straně, aby pro ně sváděl bitvu
s největším protivníkem, řetězcem Walmart. Ukázali mu některé kousky oblečení,
které prodával Walmart, ale Joe neměl zájem. Nechtělo se mu utkat se tváří v tvář
s obřím prodejcem.
Řekl jsem: „Víte, tohle já nedělám. Pokud s  vámi mám pracovat, rád bych
navrhl způsob, jakým to bude probíhat.“ Jméno „Joe Fresh“ – a vlastně celý





Jednoduchost je poslání
29
nápad s konceptem „fresh“, svěží, čerstvý – vzešlo z myšlenky prodávat
oblečení v obchodě s potravinami. Svěží móda. Dávalo to smysl.
Sortiment se měl prodávat v supermarketech, Joe měl proto pocit, že by ceny
měly být překvapivě dostupné („svěží ceny“) a  měla to být móda, která dokáže
oslovit překvapivým způsobem. I barvy by měly být „k nakousnutí“, žádné mrtvé
odstíny a rozhodně žádná černá, nehledě na aktuální módní trendy.
Poslání bylo zcela zřejmé v každé diskusi, kterou o nové značce vedli. Joe chtěl
za každou cenu udržet nabídku jednoduchou a neodklánět se od svého poslání.
Z toho důvodu se nechtěl podílet na slevové politice. Ceny jeho zboží byly nízké
už od začátku.
Poslání bylo zdrojem inspirace, i co se marketingové strategie týče. Joe věřil, že
image značky musí zůstat jasná a pochopitelná. Obával se, že kdyby lidem
představil senzační novou módní značku a hned nato je pobízel, aby se na ni šli
podívat do supermarketu, jen by je to zmátlo. Nechtěl nejasnou a matoucí reklamu.
Místo toho udělal něco, co by asi udělal jen málokdo: propagoval svou značku,
aniž by divákům řekl, kde ji najdou. Ani zmínka o supermarketech Loblaws.
Nikoho nepřekvapí, že tento způsob propagace značky rozvířil diskusi. Nelze
popřít, že to byl odvážný nápad: nejdřív prodej značku, agresivním způsobem
nabídni módní zboží na trhu a pak nech překvapené zákazníky, ať je objeví
v supermarketu. Ať tak nebo tak, značka Joe Fresh měla zákazníky hlavně překvapit.
Buď mohli v televizi zhlédnout reklamu, která by je navedla na módní oblečení
v  supermarketu, anebo by mohli během nakupování potravin nečekaně narazit
na skvělou novou módní značku, kterou viděli v televizi. Joe měl pocit, že ta druhá
možnost by byla pro zákazníky příjemnějším překvapením.
Joe Fresh zpočátku debutoval ve čtyřiceti prodejnách Loblaws. Někomu trvalo
déle, než si na koncepci značky Joe Fresh zvykl, ale samotná značka – i způsob,
jakým vyjadřovala svoje poslání – si nakonec získala zákazníky na  svou stranu.
Joe to popisuje následujícím způsobem:





Myslete jednoduše
30
Vytvořili jsme poctivou obchodní značku, přišli jsme s jedinečným nápadem
prodávat oblečení v  obchodě s  potravinami, v  nečekané kvalitě a  za  lidové
ceny.
Joe připisuje úspěch značky Joe Fresh atraktivní vizi, poctivému přístupu
k vývoji nových produktů a  jasnému a  pochopitelnému poslání. Na  jeho příběhu je
jasně vidět, že poslání je pro novou společnost dobrý začátek. Silnějším hnacím
motorem pro růst společnosti ale bylo objevení kreativního způsobu, jak toto
poslání přivést k životu.
Selský rozum napovídá, že aktivní fi rma by měla mít jedno poslání, a tím by
se měly řídit všechny její aktivity. To byl alespoň případ společností jako Apple
nebo Joe Fresh.
Já jsem měl nicméně možnost poznat společnost, jejíž poslání bylo odlišné.
I  když se může zdát, že jde o  protimluv, jednoduchost této fi rmy se zrodila ze
skutečnosti, že její poslání je podrobnější a důmyslnější než u většiny ostatních.
Poslání zjednodušuje velká očekávání
Fanoušci Ben & Jerry’s chápou společnost velice nekomplikovaným způsobem.
Vidí bohatou, krémovou zmrzlinu s fantastickými ingrediencemi, známý grafi cký
styl na veškerých obalech této fi rmy a energického ducha, který je za celá léta
existence neopustil. Spousta lidí by ale poukázala i na další důležitý aspekt – Ben &
Jerry’s mají svědomí. Společnost se aktivně podílí na řešení sociálních problémů.
Na nejvyšší úrovni se společnost prezentuje jedinečným vyjádřením svého
poslání: „Podílíme se na pozitivních změnách ve světě.“ Ve skutečnosti jde o souhrn
tří jednotlivých poslání. Spoluzakladatel Jerry Greenfi eld mi při našem rozhovoru
vysvětlil, jak takové několikadílné poslání pomáhá směrovat jejich společnost.
Postupně jsme přišli s posláním, které mělo tři části. Týká se našich výrobků,
fi nancí a společenských aspektů.






       

internetové knihkupectví ABZ - online prodej knih


Knihy.ABZ.cz - knihkupectví online -  © 2004-2017 - ABZ ABZ knihy, a.s.